ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93397
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۱۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
انقلاب اسلامی وابسته به فرد نیست

انقلاب اسلامی وابسته به فرد نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قزوین، یادواره سومین سالگرد 18 شهید مدافع حرم استان قزوین با حضور آیت‌الله عابدینی امام‌ جمعه قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، خانواده معزز شهدا و ایثارگران به‌ویژه خانواده شهدای مدافع […]

قدرت اسلامی بزرگی در منطقه در حال شکل‌گیری است/ دشمن یکی بزند 500 تا خواهد خورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قزوین، یادواره سومین سالگرد 18 شهید مدافع حرم استان قزوین با حضور آیت‌الله عابدینی امام‌ جمعه قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، خانواده معزز شهدا و ایثارگران به‌ویژه خانواده شهدای مدافع حرم استان و مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان شب گذشته، 9 آذرماه در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.
سردار مهدی صباغ، فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع) در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر کشور ایران به مدد انقلاب اسلامی دارای قدرت و صلابت جهانی است، اظهار کرد: زمانی کشور ما مطیع دشمنان و ابرقدرت‌های جهانی بود و آن‌ها منابع و سرمایه‌های کشور ما را به تاراج می‌بردند. با پیروزی انقلاب اسلامی دست ابرقدرت‌ها از کشور ما کوتاه شد و امروز شاهد آن هستیم که قدرت اسلامی بزرگی در منطقه در حال شکل‌گیری است و دشمن در تلاش است تا از این اتفاق بزرگ جلوگیری کند.
صباغ تصریح کرد: امروز عناصر قدرت در کشور ما در حال گسترش است و کشور ما به یکی از قدرت‌های بزرگ نظامی تبدیل‌شده در حالی که زمانی برای به دست آوردن تعدادی فشنگ و تجهیزات ساده نظامی به دیگر کشورها التماس می‌کردیم.
وی با اشاره به اینکه گذشت آن زمانی که دشمن می‌زد و پاسخی دریافت نمی‌کرد، گفت: اگر دشمن یکی بزند 500 تا خواهد خورد که این نشان از قدرت و نفوذ بالای کشور ما دارد.
فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه دشمنان در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی فعالیت گسترده‌ای را برای به زمین زدن کشورمان شروع کرده‌اند، تأکید کرد: باید مراقب عملیات روانی دشمنان باشیم و بدانیم که انقلابی که با خون شهدا آبیاری شده با مسائل ناچیزی چون بی‌تدبیری‌های اقتصادی سست نخواهد شد.
این مسئول ادامه داد: انقلاب ما امروز پایه‌های محکمی دارد و در بیرون مرزها نفوذ کرده است و ما دستاوردهای انقلاب را به‌واسطه بیداری اسلامی در جهان در بیرون از کشور شاهد هستیم.
وی یادآور شد: سوء مدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌های موجود برخی از مسئولان نباید به‌اندازه سرسوزنی ما را از مسیر اصلی انقلاب اسلامی دور کند، باید بدانیم انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیشرفت و حرکت به جلو است و موانعی از این دست نمی‌تواند جلوی حرکت سازنده آن را بگیرد.
صباغ عنوان کرد: انقلاب اسلامی وابسته به فرد نیست و کسی برای دست‌یابی به پست و مقام و جاه و ثروت و امثال آن انقلاب نکرده بلکه این انقلاب در راستای آرمان‌های والای خود شکل‌گرفته است.
وی تأکید کرد: ما در محضر خداوند هستیم و شهدا ناظر عملکرد ما هستند؛ لذا باید عملکرد خود را به یاد و نام شهدا گره بزنیم تا از مسیر راستین آن‌ها دور نشویم.
فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع) در پایان با بیان اینکه جهان اسلام نیازمند انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: امروز چشم مردم یمن، فلسطین، لیبی، سوریه، عراق، بحرین، افغانستان،مصر و دیگر کشورهای جهان به انقلاب اسلامی ایران است و این انقلاب زمینه بیداری این ملت‌ها را موجب شده است.
یادآوری می‌شود که اجرای گروه سرود ثارالله شریفیه، مدیحه‌سرایی، پخش کلیپ با محوریت شهدای مدافع حرم استان و تجلیل از خانواده معزز این شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن