ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93569
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
  • 228 بازدید
  • ارسال توسط :
افزایش شمار کودکان مبتلا به سوء تغذیه در یمن + فیلم

افزایش شمار کودکان مبتلا به سوء تغذیه در یمن + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ­شمار زیادی از کودکان یمنی که به سوء تغذیه مبتلا هستند، همواره در انتظار پذیرفته شدن در بیمارستان‌های این کشور هستند. این بیمارستان‌ها شریان زندگانی ده‌ها هزار کودک یمنی برشمرده می‌شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ­شمار زیادی از کودکان یمنی که به سوء تغذیه مبتلا هستند، همواره در انتظار پذیرفته شدن در بیمارستان‌های این کشور هستند. این بیمارستان‌ها شریان زندگانی ده‌ها هزار کودک یمنی برشمرده می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه تلویزیونی خبرگزاری فرانسه، یکی از این بیمارستان‌ها در استان غربی و جنگ زده خوخه یمن قرار دارد که تحت کنترل نیرو‌های وابسته به دولت مستعفی این کشور است.

هر چند این بیمارستان کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد و دیگر کشور‌ها را دریافت می‌کند، هنوز هم نمی‌تواند پاسخگوی نیاز همه کودکان دچار سوء تغذیه باشد که روزانه به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

این شرایط باعث شده است سازمان ملل، یمن را مبتلا به بدترین بحران بشردوستانه در جهان توصیف کند. این کشور فقیر از چند سال پیش درگیر جنگ، محاصره و فروپاشی اقتصادی بوده است.

بیمارستان خوخه در فاصله ۱۰۰ کیلومتری جنوب بندر حدیده قرار دارد که کانون درگیری میان نیرو‌های هوادار رئیس جمهور مستعفی این کشور و مبارزان انصارالله شمرده می‌شود.

بیمارستان خوخه، مهمترین مرکز ارائه خدمات بهداشت و درمان در این منطقه شمرده می‌شود و هر روز شمار جدیدی از کودکان مبتلا به سوء تغذیه به آن مراجعه می‌کنند.

بر اساس اعلام آژانس‌های سازمان ملل متحد، نیمی از جمعیت ۲۸ میلیونی یمن در معرض خطر گرسنگی قرار دارند. همچنین ۲۲ میلیون تن از مردم یمن برای ادامه زندگی خود به کمک‌های بشردوستانه وابسته اند. ائتلاف متجاوز عربستان سعودی، مرز‌های هوایی و دریایی یمن را تحت کنترل خود در آورده است.

بر اساس آمار‌های منتشر شده توسط سازمان ملل، از زمان آغاز حملات ائتلاف سعودی به یمن در سال ۲۰۱۵، نزدیک به ۱۰ هزار تن از مردم این کشور کشته شده اند.

در پی ناکامی چند دور مذاکره میان طرفین درگیر در یمن، سازمان ملل اعلام کرده است قصد دارد در ماه جاری میلادی در سوئد میزبان گفتگو‌های صلح باشد.

بیشتر بخوانید: وقتی کودکان بی‌گناه قربانی خوی درندگی ائتلاف سعودی می‌شوند + فیلم 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن