ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93657
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله جنگنده‌های ائتلاف به الحدیده در آستانه مذاکرات سوئد

حمله جنگنده‌های ائتلاف به الحدیده در آستانه مذاکرات سوئد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک؛ جنبش انصارالله یمن امروز (13 آذرماه) تصریح کرد: جنگنده‌های ائتلاف سعودی خیابان «التسعین» شهر الشباب در الحدیده واقع در غرب یمن را هدف قرار دادند. این حمله ساعاتی پیش از سفر هیئت انصارالله به سوئد به منظور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک؛ جنبش انصارالله یمن امروز (13 آذرماه) تصریح کرد: جنگنده‌های ائتلاف سعودی خیابان «التسعین» شهر الشباب در الحدیده واقع در غرب یمن را هدف قرار دادند.

این حمله ساعاتی پیش از سفر هیئت انصارالله به سوئد به منظور شرکت در مذاکرات صلح با نظارت سازمان ملل متحد که قرار است فردا چهارشنبه آغاز شود، روی داد.

در همین رابطه، عبدالقادر المرتضی رئیس کمیته ملی امور اسرا در جنبش انصارالله ضمن اعلام امضای توافقنامه حل پرونده اسرا و بازداشت‌شدگان و تعیین سرنوشت مفقودین از سوی ائتلاف سعودی و با نظارت سازمان ملل متحد، تصریح کرد: امروز یک نسخه از توافقنامه امضا شده را دریافت کردیم و ان شاء الله این نخستین گام برای پایان دادن به این پرونده انسانی خواهد بود.

منایع یمنی اعلام کردند که به موجب این توافقنامه، همه بازداشت‌شدگان یمنی یا کشورهای عضو ائتلاف سعودی طی چند مرحله و طبق جدول زمانی آزاد می‌شوند.منایع یمنی اعلام کردند که به موجب این توافقنامه، همه بازداشت‌شدگان یمنی یا کشورهای عضو ائتلاف سعودی طی چند مرحله و طبق جدول زمانی آزاد می‌شوند. در این توافقنامه آمده که صلیب سرخ سازمان ملل طرف میانجی در مساله تبادل اسرای دو طرف است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن