ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93769
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
مصیبت مردم یمن در تاریخ بی مانند است

مصیبت مردم یمن در تاریخ بی مانند است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، فضل الشرفی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ظلم و ستمی که امروز بر مردم مظلوم یمن می شود نیاز به بازگو کردن نیست زیرا هزاران نفر غیر نظامی در خانه هایشان به شهادت می رسند.وی ادامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، فضل الشرفی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ظلم و ستمی که امروز بر مردم مظلوم یمن می شود نیاز به بازگو کردن نیست زیرا هزاران نفر غیر نظامی در خانه هایشان به شهادت می رسند.
وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم بارها از مقام شهید و شهادت یاد کرده است در حالی که در هیچ کتابی همچون قرآن شرح و تفسیری به این واضحی وجود ندارد.
الشرفی اظهار داشت: راه و آرمان شهدا نیازمند اهتمام بیشتر است و مومنانی که راه شهدا را ادامه می دهند از خدا روزی شهادت را طلب می کنند.
وی تصریح کرد: فعالیت های هنری در حوزه مقاومت تاثیر بسزایی در شناخت این راه دارد و آمادگی داریم هرگونه همکاری را در این زمینه با هنرمندان ایرانی داشته باشیم.
این مجاهد یمنی گفت: هنر در همه زمینه ها جوابگو است به طوری که ممکن است یک کلیپ کوتاه فراگیری بیشتری نسبت به یک سخنرانی طولانی داشته باشد.
3215 * 6054
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن