ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93867
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :

ائتلاف سعودی از رایزنی‌های سیاسی سوءاستفاده می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع در وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد دشمن سعودی از رایزنی های سیاسی سوء استفاده می کند و به هیچ آتش بسی پایبند نبوده است و همچنان عملیات نظامی […]

ائتلاف سعودی از رایزنی‌های سیاسی سوءاستفاده می‌کندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع در وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد دشمن سعودی از رایزنی های سیاسی سوء استفاده می کند و به هیچ آتش بسی پایبند نبوده است و همچنان عملیات نظامی خود را در برخی جبهه ها تشدید می کند.

این منبع یمنی افزود جنگنده های دشمن به بمباران منازل مسکونی و اماکن شهروندان و مزارع کشاورزی آنها در برخی استان ها ادامه می دهند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد جنگنده های متجاوزان امروز 28 حمله هوایی به محله های مسکونی و دارایی های مردمی در استان های مختلف انجام داده اند.

همچنین، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی مزدوران ارتش عربستان سعودی را به طرف منطقه الصوح در نجران دفع کردند که در این عملیات شماری از مزدوران سعودی کشته و یا زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن