ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94360
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۴۹
  • 145 بازدید
  • ارسال توسط :
لغو ممنوعیت‌ها علیه لیبی و سوریه و بازگشت سفارتخانه‌ها به دمشق موضوع نشست پارلمان عربی

لغو ممنوعیت‌ها علیه لیبی و سوریه و بازگشت سفارتخانه‌ها به دمشق موضوع نشست پارلمان عربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، رئیس کمیته سیاسی پارلمان عربی اظهار کرد: این گزارش شامل تمامی این موضوعات بوده و ما خواهیم دید پارلمان چه کاری می‌تواند در این زمینه‌ها انجام دهد و گزارش سیاسی که پارلمان در فوریه منتشر خواهد کرد شامل تمامی کارهای انجام شده در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، رئیس کمیته سیاسی پارلمان عربی اظهار کرد: این گزارش شامل تمامی این موضوعات بوده و ما خواهیم دید پارلمان چه کاری می‌تواند در این زمینه‌ها انجام دهد و گزارش سیاسی که پارلمان در فوریه منتشر خواهد کرد شامل تمامی کارهای انجام شده در این زمینه‌ها خواهد بود.

این مسؤول پارلمان عربی گفت: این بررسی‌ها شامل پیش‌نویس قطعنامه‌ای درباره یمن و نیز قانون پولشویی و نقش پارلمان در سازش‌های سیاسی می‌شوند.

تعدادی از نمایندگان پارلمان عربی درباره مساله صلح عربی صحبت کرده و نقش سازنده پارلمان در این مسایل را خواستار شدند.

همچنین نمایندگان پارلمان عربی درخواست دادند “آشتی عربی-عربی” شعار مرحله بعدی بوده و ممنوعیت‌ها از سوریه که برخی نمایندگان خواستند بدهی‌های مالی خود را پرداخت کند، برداشته شود.

علاوه بر اینها، پارلمان عربی مساله صدور پاسپورتی ویژه اعضای خود و نیز لغو ویزاها و به طور ویژه موانعی که قطری‌ها برای حضور در پارلمان با آن مواجه هستند را بررسی کرد.

با افزایش انتشار گزارش‌هایی درباره ازسرگیری روابط دیپلماتیک سوریه، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه روز سه‌شنبه استوارنامه سفرای جمهوری ارمنستان و ونزوئلا در سوریه را دریافت کرد.

عمار الاسد، معاون رئیس کمیته روابط خارجه پارلمان سوریه پیش از این گفته بود که سفارتخانه‌های ایتالیا، یونان و امارات در تدارک آغاز مجدد فعالیت دفاترشان در دمشق هستند و احتمال برقراری تماس‌هایی با وزارت خارجه سوریه برای بازگشت کارمندان و ازسرگیری فعالیت‌هایشان وجود دارد.

عمار الاسد افزود: همه آنها به زودی بازخواهند گشت، صحبت درباره افتتاح سفارت‌خانه‌ برخی کشورهای عربی در دمشق اطلاعاتی افشا شده نیستند و فکر می‌کنم واقعا مقدمات مسایلی در دست انجام هستند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن