ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94383
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری سومین کنگره بین‌المللی «فاتحین» همزمان با شب یلدا

برگزاری سومین کنگره بین‌المللی «فاتحین» همزمان با شب یلدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سومین کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم «فاتحین»، این کنگره جمعه 30 آذر و مقارن با شب یلدا از ساعت 13:30 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. سومین کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم «فاتحین» با حضور خانواده‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سومین کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم «فاتحین»، این کنگره جمعه 30 آذر و مقارن با شب یلدا از ساعت 13:30 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

سومین کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم «فاتحین» با حضور خانواده‌های معظم شهدای یگان فاتحین کشور و فاطمیون و زینبیون برپا خواهد شد و با توجه به همزمانی آن با طولانی‌ترین شب سال و همچنین در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شامل اجرای برنامه‌های متنوعی همراه خواهد بود.

از جمله بخش‌های این کنگره می توان به سخنرانی مقامات لشگری و کشوری، تجلیل از خانواده مدافعان حرم، تجلیل از خانواده‌های حوادث تروریستی و میثاق‌نامه 2 هزار نفری مدافعان حرم در چهلمین سالگرد نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد که در این میثاق‌نامه بر حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب، نظام، وطن و ولایت تأکید شده است.

این گزارش حاکی است؛ رونمایی از دستاورد نظامی در حوزه مخابرات در یگان فاتحین و رونمایی از تمبر یادبود یگان فاتحین از بخش‌های دیگر این برنامه خواهد بود.

انتهای پیام        

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن