ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94441
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
فرمانده سپاه اردبیل: دانشجویان به دور از هرگونه ‌سیاسی‌گری برای ‌حل مشکلات جامعه گام بردارند‌

فرمانده سپاه اردبیل: دانشجویان به دور از هرگونه ‌سیاسی‌گری برای ‌حل مشکلات جامعه گام بردارند‌

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده ظهر امروز در مراسم تجمع دانشجویان بسیجی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مهدیه اردبیل اظهار داشت: ادامه راه انقلابیون یک لازمه اساسی در جامعه است چرا که ملت ایران با […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده ظهر امروز در مراسم تجمع دانشجویان بسیجی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مهدیه اردبیل اظهار داشت: ادامه راه انقلابیون یک لازمه اساسی در جامعه است چرا که ملت ایران با تاسی از راه و اهداف شهدا پیروزی شرافتمندانه‌ای را رقم زد که در دنیا مثال‌زدنی است.

وی بیان کرد: این یک حقیقت است که دشمنان همیشه به دنبال ایجاد تفرقه برای براندازی وحدت و یکپارچگی ملت ایران دارند ولی مطالعه و بررسی شرایط فعلی انقلاب و نیز پشتیبانی خالصانه از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی هیچ راهی برای نفوذ نیرنگ دشمنان باقی نگذاشته و تمامی نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه اردبیل: فعالیت بسیجی‌وار دانشجویان در عرصه‌های مختلف تاسی از مکتب عاشورا استفرمانده سپاه اردبیل: شهدای والامقام معرف هویت ملت ایران هستندفرمانده سپاه اردبیل: عرصه جنگ اقتصادی نیازمند تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: محتوای انقلاب اسلامی نیازمند درک است و اگر این درک هم‌اکنون اتفاق نیفتد شرایط در آینده دچار مشکل اساسی خواهد شد و در این زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور فرصت بسیار مناسبی برای درک محتوای انقلابی و انقلابیون مطرحی همچون شهید چمران است و بی‌شک هر کس که در این اردو حضور یابد این مهم را به خوبی درمی‌یابد.

بابازاده اظهار کرد: بسیجی بودن یک واژه عامیانه است ولی حقیقت موضوع بسیجی ماندن و بسیجی وار عمل کردن است و این حرف دیگر است؛ همان طور که در حماسه عاشورای کربلا 72 تن تا آخر ماندند و ایستادگی کردند پس بسیجیان و جوانان ما نیز باید از این شخصیت‌ها برای خود الگو درست کنند و ایستادگی و مقاومت را برای خود به عنوان یک ابزار مهم قرار دهند.

وی تصریح کرد: داشتن روحیه جهادی و انقلابی یک لازمه بسیار مهم برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایران است که برخی موارد از جمله قدرت‌طلبی و زیاده‌خواهی این مهم را سست می‌کند و آرمان‌خواهی و استقلال‌طلبی این مهم را تقویت می‌کند همان طور که شهیدانی همچون باکری‌ها تا آخر پای آرمان‌ها ماندند و این یک حقیقت مشهود در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باید موضوع دفاع مقدس و در مسیر انقلاب ماندن را مطالعه کرد و با مقایسه راهکارها در این زمینه به خروجی مطلوب رسید تا جوانان امروزی بدانند کسانی که تا ابد پای آرمان‌ها ماندند چه شرایطی داشتند و کسانی که نیمه راه سست شدند به چه شرایطی رسیدند.

بابازاده افزود: در پشت قافله‌سالار باید ولایت‌پذیری و شهدا و مقاومت در شرایط سخت را تمرین کنیم و هم‌هوایی با ارزش‌ها و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی داشته باشیم و عارفانه و عاشقانه برای هر اقدامی که به منفعت کشورمان است حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: گروه‌های ضدطاغوت نیز زمانی پیروزی انقلاب اسلامی را می‌خواستند ولی این که چرا امام راحل به نتیجه رسید این بود که راه و اهداف امام راحل برگرفته از بیرق امام حسین(ع) و اهتزاز پرچم اسلامی و تاسی از شهدای کربلا بود که به همین دلیل هیچ قدرتی نتوانست با این قدرت برابری کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی سرنگون‌کننده توطئه‌های دشمنان بوده و به همین دلیل دشمنان با استفاده از ابزارها و ظرفیت‌های مختلف از جمله اختلافات قومی و موارد دیگر سعی دارند تا نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند.

بابازاده افزود: ملت ایران اسلامی پاسدار ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی خواهد بود و برای رسیدن به این مهم باید از هر گونه تجمل‌گرایی دور ماند و با غیرت و شرافت گام برداشت و راه توسعه و پیشرفت جامعه را هموار کرد.

بابازاده از مظلومیت، شجاعت و غربت به عنوان سه شاخصه بازر شهدای مدافع حرم نام برد و گفت: شهدای مدافع حرم این خصوصیات را دارا بودند و هر جا سخن از شهدای مدافع حرم می‌شود گریه در چشم مردم جمع می‌شود.

وی با اشاره به بزرگنمایی دشمنان در عصر کنونی نیز گفت: دشمنان هم‌اکنون با ترفند بزرگ‌نمایی به جنگ با ملت ایران روی آورده‌اند ولی آیا این حقیقت ندارد که خالی شدن مغازه از برخی محصولات مواد غذایی تا اندازه‌ای ارزش بزرگ‌نمایی دارد که لبیک حسین لبیک اردبیلی‌ها در رسانه‌های دشمنان حتی نیاز به نمایش نداشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مطالبه‌گری دانشجویان یک اصل اساسی است و انتظار ما از دانشجویان همین است ولی نه این که دانشجویان با ورود به مسائل سیاسی برای خود چالش ایجاد کنند بلکه باید با رفتار منطقی برای حل مشکلات جامعه گام بردارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن