ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94686
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۰۰
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
دولت نجات ملی یمن: تحویل بنادر به متجاوزان شایعه است

دولت نجات ملی یمن: تحویل بنادر به متجاوزان شایعه است

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "عبدالملک العجری" با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: عملیات تحمیل بنادر شایعه و صرفا پروپاگاندای رسانه ای است که متجاوزان از طریق آن به دنبال جبران شکست های خود […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "عبدالملک العجری" با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: عملیات تحمیل بنادر شایعه و صرفا پروپاگاندای رسانه ای است که متجاوزان از طریق آن به دنبال جبران شکست های خود در عرصه نظامی و سیاسی هستند.

وی افزود: مفاد توافق سوئد آشکار و روشن است و برخلاف ادعای متجاوزان و مزدوران آنها در بردارنده تحویل بنادر نیست، بلکه بر سازماندهی دوباره اوضاع در راستای کمک به کاهش درد و رنج یمنی ها تاکید می کند.

العجری گفت: مفاد توافق بر عقب نشینی شبه نظامیان متجاوز و مزدوران آنها از اطراف شهر (الحدیده) به خارج از آن تاکید دارد. این توافق همچنین تاکید می کند که نهادهای موجود عهده دار اداره اوضاع امنیتی و غیرنظامی شهر هستند.

بررسی 4 پرونده در نشست استکهلم؛ هدف هیئت ملی یمن از شرکت در رایزنی‌هاگزارش تسنیم| جزئیات مذاکرات یمن در سوئد و راهکارهای اجرای توافقاتتوکل کرمان : عربستان و امارات باید غرامت تجاوز به یمن را بدهند

دور اول رایزنی ها درباره بحران یمن پنجشنبه 15 آذر در سوئد آغاز شد و در پایان آن دوطرف یمنی درباره تبادل اسیران، اوضاع شهرهای الحدیده و تعز و بازگشایی فرودگاه بین المللی صنعا تبادل نظر کرده و به توافق هایی دست یافتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن