ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95079
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۱۹
  • 266 بازدید
  • ارسال توسط :
تاکید وزیران خارجه آمریکا و عمان بر حمایت از میانجی‌گری سازمان ملل درباره یمن

تاکید وزیران خارجه آمریکا و عمان بر حمایت از میانجی‌گری سازمان ملل درباره یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک در این بیانیه آمده است: مایکل پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا و یوسف بن علوی همتای عمانی‌اش بر اهمیت این مساله که طرفین درگیر در جنگ یمن باید از جریان مذاکرات سوئد با اجرای توافقات، تداوم مشارکت‌ها، کاهش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک در این بیانیه آمده است: مایکل پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا و یوسف بن علوی همتای عمانی‌اش بر اهمیت این مساله که طرفین درگیر در جنگ یمن باید از جریان مذاکرات سوئد با اجرای توافقات، تداوم مشارکت‌ها، کاهش تنش‌ها و کاهش درگیری‌های کنونی نهایت استفاده را داشته باشند تاکید کردند.

وزارت امور خارجه آمریکا در این بیانیه گفت: این دو دیپلمات همچنین بر حمایت خود از مارتین گریفیث نماینده ویژه سازمان ملل و دور آتی رایزنی‌های یمن تاکید کردند.

هفته گذشته گریفیث اعلام کرد که طرفین درگیر در جنگ یمن به توافقی در خصوص آتش‌بسی سراسری در شهر بندری حدیده به دنبال مذاکرات با میانجگری سازمان ملل در سوئد دست یافته‌اند.

یمن چند سال است که گرفتار درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای دولت مستعفی عبد ربه منصور هادی و حوثی‌ها شده است. ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی از مارس ۲۰۱۵ میلادی حملات هوایی را به درخواست منصور هادی علیه حوثی‌ها به راه انداخته است.

رویارویی‌های نظامی شدید در شهر بندری حدیده از تابستان سال جاری میلادی آغاز شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن