ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95317
  • ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۷:۵۲
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده یمن همزمان با ورود ناظران سازمان ملل

تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده یمن همزمان با ورود ناظران سازمان ملل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح وفادار به انصارالله یمن تاکید کرد: موارد نقض آتش‌بس شامل شلیک ۵۱ موشک، ۱۵۵ خمپاره، حملات شدید به محله‌های مسکونی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، تلاش‌های متعدد برای نفوذ به منطقه آتش‌بس، تلاش برای انتقال تجهیزات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح وفادار به انصارالله یمن تاکید کرد: موارد نقض آتش‌بس شامل شلیک ۵۱ موشک، ۱۵۵ خمپاره، حملات شدید به محله‌های مسکونی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، تلاش‌های متعدد برای نفوذ به منطقه آتش‌بس، تلاش برای انتقال تجهیزات و مهمات، ایجاد پایگاه و استحکامات نظامی و پرواز گسترده جنگنده‌های دشمن، پهپادها و هلی‌کوپترهای آپاچی بر فراز آسمان الحدیده بودند.

یحیی سریع درباره ادامه نقض آتش‌بس در طول ۴۸ ساعت گذشته از سوی نیروهای دشمن و مزدوران آنها اظهار کرد: جنگنده‌ها، پهپادها و هلی‌کوپترهای آپاچی به پروازهای گسترده خود در آسمان شهر الحدیده ادامه می‌دهند و پهپادها نیز بر فراز باجل، الکراوعه، القطیع، التحیتا و الریهمی پرواز می‌کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: مزدوران دشمن ۱۵ موشک هم شلیک کردند که ۱۰ مورد آنها به خیابان الخمسین و جنوب و شرق منطقه الاتحاد، دو موشک به سمت منطقه کیلومتر ۱۶، دو موشک به سمت جنوب الهندسه و یک موشک نیز به سمت خیابان صنعاء شلیک شد. ۵۹ گلوله خمپاره هم از سوی مزدوران به برخی مناطق و محله‌ها شلیک شد.

این مسئول یمنی در ادامه گفت: بولدوزرهای مزدوران در حال احداث پایگاه‌هایی در شمال شرق خیابان الخمسین، شرق شهر الشعب، غرب العقد و اطراف الحاشدی هستند.

یحیی سریع در ادامه توضیح داد، جنگنده‌های دشمن در ۴۸ ساعت گذشته ۴۲ حمله انجام دادند که از این تعداد هشت حمله به منطقه نهم در استان صنعا، هفت حمله به البقع، چهار حمله به کتاف، دو حمله به رازح، شش حمله به باقم، پنج حمله به نجران، دو حمله به شهر صعده، دو حمله به برط العنان در الجوف، چهار حمله به صرواح در مارب و مناطق المهاشمه و المتون نیز هر کدام یک حمله انجام شد.

به گفته این مسئول یمنی، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش مزدوران دشمن برای نفوذ به برخی مناطق در غرب و شمال غرب را ناکام گذاشتند.

علاوه بر این ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند یک پهپاد ائتلاف عربی را در استان صعده در شمال یمن سرنگون کنند.

سازمان ملل اعلام کرد، ژنرال پاتریک کامرت، رئیس هیات نظارت بین‌الملل برای دیدار با مسئولانی از جنبش انصارالله و گفت‌وگو درباره الحدیده، امروز (یکشنبه) وارد صنعاء می‌شود.

سازمان ملل توضیح داد، کامرت روز شنبه با مسئولان دولت منصور هادی هم در عدن دیداری داشت. او راه‌های برگزاری اولین نشست کمیته یاد شده در الحدیده یا اطراف آن در اواخر ماه جاری میلادی را بررسی کرده و از این دولت و نیروهای ائتلاف خواست به آتش‌بس در حدیده احترام بگذارند.

ژنرال کامرت برای نظارت بر روند آتش‌بس در حدیده تا شهر عدن وارد یمن شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن