ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95425
  • ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
  • 333 بازدید
  • ارسال توسط :

طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم در اردبیل آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دکتر اجاقی، متخصص چشم گفت: این طرح هر سه ماه یکبار اجرا و اولویت با بیماران مناطق محروم است، بیمارانی که توانایی مالی برای مراجعه به پزشک ندارند یا بیماران مناطق محروم که دسترسی به پزشکان متخصص را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دکتر اجاقی، متخصص چشم گفت: این طرح هر سه ماه یکبار اجرا و اولویت با بیماران مناطق محروم است، بیمارانی که توانایی مالی برای مراجعه به پزشک ندارند یا بیماران مناطق محروم که دسترسی به پزشکان متخصص را ندارند در این طرح ویزیت می شوند.

وی بیان کرد: در طرح امروز بیماران بخش ثمرین اردبیل با سرویس رایگان رفت و برگشت بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان ویزیت شدند.

اجاقی تصریح کرد: این بیماران به صورت رایگان غربال می شوند و آن هایی که نیاز به عمل جراحی دارند معرفی و برای بقیه بیماران هم درمان های دارویی ارائه می شود.

وی ادامه داد: امروز حدود ۳۵ نفر از بیماران چشمی را ویزیت کردیم و حتی داروهای این بیماران هم به صورت رایگان ارائه شد و ادامه این طرح در سایر روستاها هم اجرا خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن