ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95591
  • ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
69 مورد نقض آتش‌بس توسط ائتلاف متجاوز سعودی در الحدیده

69 مورد نقض آتش‌بس توسط ائتلاف متجاوز سعودی در الحدیده

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که 69 مورد نقض آتش‌بس توسط ائتلاف متجاوز سعودی در الحدیده به ثبت رسیده است. وی افزود که ائتلاف متجاوز سعودی طی بیست و […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که 69 مورد نقض آتش‌بس توسط ائتلاف متجاوز سعودی در الحدیده به ثبت رسیده است.

وی افزود که ائتلاف متجاوز سعودی طی بیست و چهار ساعت گذشته 23 بار مناطق مختلف یمن را هدف حملات هوایی خود قرار داد.

از بامداد سه شنبه هفته گذشته توافق بین گروه‌های یمنی درباره آتش‌بس در شهر الحدیده وارد فاز اجرا شد اما از ان زمان تاکنون ائتلاف متجاوز سعودی بارها این آتش‌بس را نقض کرده است.

ادامه نقض آتش بس در الحدیده / بخش صرواح در کنترل ارتش یمن قرار گرفتشلیک موشک‌های زلزال ارتش یمن به مواضع متجاوزان سعودی

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن