ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95667
  • ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک موشک‌های زلزال ارتش یمن به مواضع متجاوزان سعودی

شلیک موشک‌های زلزال ارتش یمن به مواضع متجاوزان سعودی

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی در نزدیکی گذرگاه علب در منطقه عسیر را در هم شکستند. از […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی در نزدیکی گذرگاه علب در منطقه عسیر را در هم شکستند.

از سوی دیگر یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با دو فروند موشک زلزال 1 مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در این منطقه را هدف قرار داد.

تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان دو نظامی سعودی در جنوب شرق "جحفان" در جیزان را به هلاکت رساندند.

همزمان با این تحول یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران در این منطقه را هدف قرار داد.

حملات پهپادی و توپخانه‌ای یمنی‌ها به مراکز تجمع مزدوران عربستانارتش یمن: دشمن همزمان با حضور تیم سازمان ملل در الحدیده 17 بار توافق را نقض کرد

مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض آتش‌بس در الحدیده جنوب غرب "جولة السفینه" در منطقه "کیلو 16" را گلوله باران کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن