ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95805
  • ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
5 هزار شهید دفاع مقدس و 126 شهید ورزشکار مدافع حرم داریم/ منش پهلوانی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان ورزش بسیج است

5 هزار شهید دفاع مقدس و 126 شهید ورزشکار مدافع حرم داریم/ منش پهلوانی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان ورزش بسیج است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در گفتگوی با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با عملکرد صدا و سیما در خصوص معرفی شهدای ورزشکار به نسل جوان اظهار داشت: تلویزیون و رادیو هر دو در معرفی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در گفتگوی با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با عملکرد صدا و سیما در خصوص معرفی شهدای ورزشکار به نسل جوان اظهار داشت: تلویزیون و رادیو هر دو در معرفی قهرمانان و شهدای ورزشکار به مردم به خصوص نسل جوان خوب کار کرده اند هر چند هنوز باید خیلی کار کنیم تا این عزیزان را بیشتر به جامعه معرفی کنیم. عملکرد صدا و سیما در این حوزه دو بخش است، یک بخش در حوزه ساخت آثار است که صدا و سیما خود وارد شده و برنامه ساخته است و قسمت دوم مربوط به بخشی است که سایرین برنامه ساخته اند و صدا و سیما پخش کرده است.

سردار آذرنوش پیرامون تعداد شهدای ورزشکار خاطر نشان کرد: ما 5000 هزار شهید ورزشکار در دوران دفاع مقدس و 126 شهید ورزشکار مدافع حرم داریم که بخشی از این عزیزان در رشته های مختلف قهرمان و مدال آور بودند.
وی در مورد فعالیت های سیما در این راستا تاکید کرد: شبکه سه از سال نود و چهار به طور متمرکز مستند درباره شهدای ورزشکار پخش می کرد. شبکه علاوه بر این در مقاطعی هم مستندات دیگری تولید و پخش کرده است.

آذرنوش در خصوص برنامه های رادیو در این باره عنوان کرد: رادیو ورزش قبل از اذان صبح و قبل از اذان ظهر هم به پخش آیتم معرفی این عزیزان می پردازد.

وی پیرامون برنامه های سایر شبکه های تلویزیونی به جز شبکه سه تصریح کرد: برنامه سکوی افتخار مقطعی در شبکه سه پخش می شد اما ادامه آن از شبکه ورزش پخش شد.

سردار آذرنوش در ادامه از یکی از شهدای ورزشکار نام برد و بیان کرد: شهید اسماعیل اعلمی قهرمان وزنه برداری آسیا بود که یک رمان نوشته است. این رمان به انگلیسی ترجمه و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: نمی شود گفت کسی کم کاری کرده است. همه کار کرده ایم اما کم است. باید شخصیت والای این پهلوانان که از همه چیز خود گذشتند را به جامعه معرفی کنیم. اگر به زندگی و ابعاد شخصیت این بزرگان پرداخته شود خیلی جای کار دارد. زندگی این عزیزان برای مخاطبان بسیار جذابش که نمونه آن همان شهید اعلمی است که رمان نوشته او بسیار مورد توجه فارسی زبانان و انگلیسی زبانان قرار گرفت.

سردار آذرنوش در پایان اضافه کرد: موضوع منش پهلوانی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان ورزش بسیج محسوب می‌شود که مورد توجه سازمان قرار دارد که در همین راستا با برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم و مجموعه اقدامات فرهنگی در پایگاه‌های استعدادیابی، از جمله برنامه‌های این بخش تلقی می‌شود که خوشبختانه از فعالیت خوبی نیز برخوردار هستند. هم‌چنین ارتقای سطح معرفتی نوجوانان از اهداف برگزاری این مسابقات محسوب می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن