ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 95875
  • ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۷:۴۰
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تسلیت حجت‌الاسلام شهید در پی درگذشت مادر شهیدان ناصحی

پیام تسلیت حجت‌الاسلام شهید در پی درگذشت مادر شهیدان ناصحی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است: «انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم شهیدان گرانقدر ناصحی سلامٌ علیکم صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:
«انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر ناصحی
سلامٌ علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم معصومه حججی نجف آبادی» مادر گرامی شهیدان معزز «عباس، حسینعلی و علی ناصحی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
سیدمحمدعلی شهیدی»
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن