ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95909
  • ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
گسترش کتابخانه‌های عمومی اقدامی در راستای توسعه فرهنگی است/ارتقا آگاهی جامعه از مهمترین کاربرد‌های کتابخانه هاست

گسترش کتابخانه‌های عمومی اقدامی در راستای توسعه فرهنگی است/ارتقا آگاهی جامعه از مهمترین کاربرد‌های کتابخانه هاست

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت:مجموعه‌های فرهنگی همواره از پایه‌های رشد و شکوفایی اندیشه است.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، قربان میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی در جریان بهره برداری از کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم در منطقه گلشهر مشهد افزود: این مجموعه‌های […]

گسترش کتابخانه‌های عمومی اقدامی در راستای توسعه فرهنگی است/ارتقا آگاهی جامعه از مهمترین کاربرد‌های کتابخانه هاستسرپرست استانداری خراسان رضوی گفت:مجموعه‌های فرهنگی همواره از پایه‌های رشد و شکوفایی اندیشه است.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، قربان میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی در جریان بهره برداری از کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم در منطقه گلشهر مشهد افزود: این مجموعه‌های فرهنگی همواره از پایه‌های رشد و شکوفایی اندیشه و وادار نمودن انسان به تفکر است.
وی تصریح کرد: در واقع این کتابخانه‌ها به دلیل دسترسی سهل برای عامه جامعه، فرصت یکسان را برای همه افراد فراهم می‌کند تا از این ظرفیت‌ها برای ارتقا تحصیلی، اندیشه‌ای و رشد و تقویت روحی و معنوی خود بهره بگیرد.
سرپرست استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه نقش این کتابخانه‌ها در ایجاد مسیری برای رشد فرهنگی افراد و گروه‌های بسیار مهم است، گفت: ارتقا دانایی وآگاهی جامعه از جمله مهمترین کاربرد‌های این مجموعه هاست و از این رو باید تعداد کتابخانه‌های عمومی در نقاط مختلف بویژه کم برخوردار، روستا‌ها و … افزایش یابد.
میرزایی افزود: این توسعه می‌تواند زمینه دسترسی این جمعیت‌ها را به کتاب به عنوان بهترین یار و همدم انسان که بر دانسته‌ها و اندوخته دانایی او می‌افزاید، فراهم کند.
وی ادامه داد: در سطح استان و مشهد هنوز جای کار بسیاری وجود دارد و باید یکی از مراکز تمرکز برای توسعه این کتابخانه‌ها مناطق حاشیه شهر مشهد باشد تا فرزندان ما در این مناطق از این ظرفیت بتوانند بهره گیرند.
کتابخانه شهدای مدافع حرم که در منطقه گلشهر راه اندازی شده در وسعت ۴۰۰ متر مربع با زیربنای ۶۰۰ متر در سه طبقه احداث گردیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن