ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96043
  • ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۶:۴۷
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
آسوشیتدپرس: دو طرف درگیر در یمن اکثر کمک‌های بین‌المللی را غارت می‌کنند

آسوشیتدپرس: دو طرف درگیر در یمن اکثر کمک‌های بین‌المللی را غارت می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، این خبرگزاری با استناد به اسناد و مدارک رسمی و مصاحبه با بیش از ۷۰ امدادگر گزارش داد، گروه‌های مسلح دو طرف درگیر در یمن یعنی دولت مستعفی و انصارالله از رساندن کمک‌ها به کسانی که آنها را حامیان خود نمی‌دانند، ممانعت کرده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، این خبرگزاری با استناد به اسناد و مدارک رسمی و مصاحبه با بیش از ۷۰ امدادگر گزارش داد، گروه‌های مسلح دو طرف درگیر در یمن یعنی دولت مستعفی و انصارالله از رساندن کمک‌ها به کسانی که آنها را حامیان خود نمی‌دانند، ممانعت کرده و این مواد غذایی را در میان افراد خود تقسیم یا آنها را در بازار سیاه به فروش می‌رسانند.

طبق اعلام آسوشیتدپرس، ناپدید شدن کمک‌های انسانی در استان تعز و دیگر مناطق تحت کنترل دولت مستعفی مساله عادی است “اما وضعیت در مناطق تحت کنترل انصارالله نیز به همین منوال است”. میزان گستردگی این پدیده سوالات اساسی درباره قدرت آژانس‌های بین‌المللی و سازمان‌های امدادرسانی درباره انجام مسؤولیتشان در یمن مطرح می‌کند به ویژه اینکه سازمان ملل ۵۰۰۰ مرکز توزیع کمک‌ در یمن در اختیار دارد و اعتراف کرده تنها می‌تواند بر توزیع ۲۰ درصد از این مواد غذایی نظارت داشته باشد.

یکی از مسؤولان بین‌المللی که خواست نامش فاش نشود، گفت، کمک‌های انسانی ارسال شده به یمن برای مهار بحران قحطی این کشور کفایت می‌کند اما بخش بیشتر آنها غارت می‌شود.

طبق این گزارش، با وجود افزایش کمک‌های بین‌المللی و تسهیل در ورود آنها به برخی از مناطق یمن، قحطی همچنان در این کشور موج می‌زند و بیش از نیمی از یمنی‌ها با کمبود مواد غذایی روبه‌رو هستند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن