ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96162
  • ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
علیرضا رزم حسینی کیست؟ + اینفوگرافیک

علیرضا رزم حسینی کیست؟ + اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مشهدپیام، هیئت دولت در جلسه امروز خود پس از گذشت دو ماه از اداره امور استان خراسان رضوی توسط سرپرست، بالاخره نام استاندار خراسان رضوی را از بین گزینه‌های مورد نظر خود بیرون کشید و علیرضا رزم حسینی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مشهدپیام، هیئت دولت در جلسه امروز خود پس از گذشت دو ماه از اداره امور استان خراسان رضوی توسط سرپرست، بالاخره نام استاندار خراسان رضوی را از بین گزینه‌های مورد نظر خود بیرون کشید و علیرضا رزم حسینی، استاندار سابق کرمان را به عنوان استاندار جدید این استان انتخاب کرد.

 

اینفوگرافی

علیرضا رزم حسینی متولد ۱۳۴۰ در شهر کرمان و فارغ‌التحصیل مدیریت اقتصاد از دانشگاه شهید باهنر این شهر است.

وی که از جانبازان شیمیایی سال‌های دفاع مقدس است، در مقطعی از این دوران قائم‌مقام قاسم سلیمانی که فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله را برعهده داشته، بوده و یکی از بنیان‌گذاران بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس به‌شمار می‌رود که در سال 1368 ریاست این بنیاد را خک برعهده داشته است.

آخرین مسئولیت وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مربوط به ریاست ستاد فرماندهی سپاه هفتم صاحب‌الزمان(عج) و اداره لشکر ثارالله و سپاه استان کرمان بوده است.

رزم حسینی پس از خدمت در سپاه پاسداران، به فعالیت اقتصادی پرداخت و بر همین اساس با عناوین عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مجتمع صنعتی کرمان فعالیت کرده است.

وی در طی دوران فعالیت اقتصادی‌اش مدیرعاملی شرکت ماشین‌آلات راهسازی کرمان، مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان و جانبازان، ریاست هیئت مدیره شرکت صنایع فلزی آلیاژکاران 2000، مدیرعاملی شرکت ماشین‌آلات راه‌سازی کاترپیلار در ایران و همچنین نایب رئیسی انجمن تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین‌آلات ساختمانی و معدنی کشور را هم تجربه کرده است.

رزم حسینی که با گذشت حدود 100 روز از شروع به کار دولت یازدهم به عنوان استاندار کرمان انتخاب شد، فعالیت خود را در این سمت تا ابتدای کار دولت دوازدهم و تا زمان استعفایش از استانداری کرمان ادامه داد.

گفته شده است این دومین استعفای رزم حسینی بوده که علت آن را دلایل شخصی عنوان کرده است و برخلاف استعفای قبلی وی که وزارت کشور با آن مخالفت کرده بود، این بار مورد موافقت وزارت کشور قرار گرفته است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن