ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9644
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
  • 138 بازدید
  • ارسال توسط :
سالگرد نخستین روحانی شهید مدافع حرم خوزستان در خرمشهر برگزار می‌شود

سالگرد نخستین روحانی شهید مدافع حرم خوزستان در خرمشهر برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت روحانی شهید صالح حسن‌زاده، از شهدای مدافع حرم خوزستان در خرمشهر برگزار می‌شود. این آئین معنوی روز پنج‌شنبه 13 آبان ماه همزمان با روز مبارزه با استکبار جهان بعد از نماز مغرب و عشا آغاز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت روحانی شهید صالح حسن‌زاده، از شهدای مدافع حرم خوزستان در خرمشهر برگزار می‌شود.

این آئین معنوی روز پنج‌شنبه 13 آبان ماه همزمان با روز مبارزه با استکبار جهان بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود و مردم خوزستان در کنار خانواده روحانی شهید صالح حسن‌زاده، از شهدای مدافع حرم خوزستان و خرمشهر یاد این دلیرمرد را گرامی می‌دارند.

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت روحانی شهید صالح حسن‌زاده با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جنانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، علما و روحانیون و جوانان خرمشهری در مسجد جامع خرمشهر برگزار می‌شود.

در این برنامه آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز به سخنرانی می‌پردازد و برخی از ویژگی‌های روحانی شهید صالح حسن‌زاده را بیان می‌کند.

همچنین در آئین گرامیداشت بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت روحانی شهید صالح حسن‌زاده، از شهدای مدافع حرم خوزستان سعید کرمعلی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مرثیه سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، روحانی شهید صالح حسن‌زاده، نخستین روحانی شهید مدافع حرم خوزستان و چهارمین شهید مدافع حرم خرمشهر است که در آبان ماه سال 1394 در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت رسید.

شهید جبار دریساوی، شهید علی منیعات، شهید محمدرضا عسکری‌فر و روحانی شهید صالح حسن‌زاده شهدای مدافع حرم خرمشهر هستند که نامشان تا ابد زنده و جاوید می‌ماند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن