ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96759
  • ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم پرورش یافته مکتب اهل‌بیت(ع) هستند

مدافعان حرم پرورش یافته مکتب اهل‌بیت(ع) هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره 210 شهید هیئت بنی‌فاطمه اصفهان با بیان اینکه باید قدردان کار پدران خود باشید که […]

مدافعان حرم پرورش یافته مکتب اهل‌بیت(ع) هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره 210 شهید هیئت بنی‌فاطمه اصفهان با بیان اینکه باید قدردان کار پدران خود باشید که شما را در دامان اهل‌بیت(ع) تربیت کردند، اظهار کرد: امام حسین(ع) و یا شهدا نیازی به مراسم عزاداری ندارند، بلکه آنچه اهمیت دارد، وجه تربیتی این مراسم‌ها است.

وی افزود: امروز نسل جوانی که برای دفاع از حریم حضرت زینب(س) آماده هستند و برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل روزشماری می‌کنند، تربیت شده این مراسم‌ها هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با تأکید بر لزوم تربیت صحیح فرزندان توسط والدین افزود: در روایتی آمده که قلب نوجوان همانند زمین آماده کشت است و هر چه در آن کاشته شود، می‌پذیرد؛ پدران شما، هیئتی مذهبی را تشکیل دادند و شما را به فضاهای معنوی سوق دادند، شما نیز باید این سنت حسنه را ادامه و گسترش دهید، چرا که اثرگذاری خوبی دارد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: امام علی(ع) فرمودند از خداوند متعال فرزندانی خداترس و مطیع خدا طلب کردم تا هنگامی که او را می‌بینم، خدا را یادآور شوم، همه ما باید برای تربیت صحیح فرزندانمان و قرار دادن آنان در مسیر الهی تلاش کنیم، مسیر شهدا را ادامه دهیم و خدمتگزار اسلام و مسلمین باشیم. 

وی با اشاره به ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: قانون اساسی نظام اسلامی ما بر اساس اسلام است و این نظام با ستمگران ستیز دارد، هر کس این مسائل را قبول داشته باشد، انقلابی و در غیر این صورت، غیرانقلابی است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به وجود برخی ضعف‌های اجرایی در کشور بیان کرد: با وجود خطاها و بی‌تدبیری‌های برخی مسئولان، قطار انقلاب همچنان بر روی ریل خود قرار دارد و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن