ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97150
  • ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
نیرو‌های مسلح پشت آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خاک می‌مالند/ برای سربلندی کشور و ملت غیرممکن‌ها را ممکن می‌کنیم

نیرو‌های مسلح پشت آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خاک می‌مالند/ برای سربلندی کشور و ملت غیرممکن‌ها را ممکن می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجو، امیر موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پنجمین همایش مدیریت جهادی که در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه سقوط هواپیمای باربری ارتش و شهادت چندین تن از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی […]

برای سربلندی کشور و ملت غیرممکن‌ها را ممکن می‌کنیمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجو، امیر موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پنجمین همایش مدیریت جهادی که در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه سقوط هواپیمای باربری ارتش و شهادت چندین تن از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی که بخشی از آن‌ها یادگاران دفاع مقدس و داوطلبان مدافع حرم بودند به خانواده‌های این افراد و سردار سلیمانی و همه هم وطنان ایران بیان کرد: مرور زندگی شهید بابایی، شهید ستاری و شهید فلاحی بهترین مصداق برای مدیریت جهادی و الگویی است که می‌تواند چراغ راه ما در تمامی عرصه‌ها باشد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی جوانان زیادی را به ایران و تمام جهان نشان داد که در دوره‌های مختلف همچون خورشیدی فروزان درخشیدند.

وی اضافه کرد: بنده هر جا صحبت از مدیریت جهادی می‌کنم علاوه بر نام شهدا از دوران درخشان مسئولیت مرد بزرگی به نام امیرکبیر که کمتر از چهل ماه صدارت کرد نام می‌برم.

امیرموسوی ادامه داد: در هر جمعی که می‌نشینیم جوانان و بسیاری از افراد دیگر از ما می‌پرسند که چه طور در نیرو‌های مسلح می‌شود کار‌های بزرگ کرد مثل ساخت ناوشکن سهند یا موشک‌های نقطه زن یا ساخت زیر دریایی‌های پیشرفته و …، اما در فلان حوزه‌ها پیشرفت و پویایی به این اندازه نیست. البته باید عرض کنم در حوزه‌های غیرنظامی هم اتفاقات بزرگی افتاده که هر یک از آن‌ها می‌توانند افتخاری برای یک ملت باشند، اما چند ویژگی در نیرو‌های مسلح وجود دارد که به انجام کار‌های بزرگ و حتی به ظاهر غیرممکن کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: اولین ویژگی این است که نیرو‌های مسلح با تمام وجود تهدید و خباثت دشمن را حس می‌کنند و لذا برای خنثی کردن آن‌ها با تمام توان وارد عمل می‌شوند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی افزود: ویژگی دوم در نیرو‌های مسلح انگیزه بسیار قوی برای ناکار کردن و ضربه فنی کردن دشمن است در حوزه‌های دیگر شاید به دنبال رقابت و برتری نسبی باشند، اما انگیزه ضربه فنی کردن دشمن وجود ندارد نیرو‌های مسلح وقتی با دشمن شیطان صفت و جنایتکاری مثل رژیم غاصب صهیونیستی یا آمریکای جهان خوار روبرو می‌شوند به دنبال ضربه فنی کردن و ناکام کردن دشمن می‌باشند.

امیر موسوی ادامه داد: نیرو‌های مسلح همواره حال و هوای شب حمله‌ای دارند در قاموس نظامی گری «چو فردا شود چاره کنیم» وجود ندارد ما معتقدیم باید همیشه آماده باشیم «به هنگام صلح باید سلاح جنگ ساخت».

وی ادامه داد: برای نیرو‌های مسلح تحمل اینکه روی وسایل و تجهیزات شان نام دشمن یا حتی هم پیمانان دشمن حک شده باشد، غیر ممکن است. وجود نام کشوری دیگر بر روی وسایل ما برای ما حکم ناسزا دارد.

امیرموسوی اضافه کرد: ویژگی دیگر نیرو‌های مسلح این است که آن قدر احساس مسئولیت دارند که به سطح احساس مالکیت می‌رسند و با تمام سلول‌های بدن خود باور دارند که کشور متعلق به آنان است و لذا این احساس انگیزه به جایی می‌رسد که هر کاری حتی غیرممکن را برای کشور و ملت انجام دهند.

وی با اشاره به ویژگی پنجم نیرو‌های مسلح ادامه داد: از بیان این ویژگی منظور بدی ندارم، اما نیرو‌های مسلح به هیچ عنوان برای سودجویی استخدام نمی‌شوند البته دنبال سود رفتن در کار‌ها و فعالیت‌ها هیچ اشکالی ندارد، اما فلسفه و ورود به عرصه نیرو‌های مسلح با بسیاری از حوزه‌ها که به دنبال طلب و سود و منفعت بیشتر هستند دو نگاه متفاوت است. نیرو‌های مسلح هر چه بیشتر کار می‌کنند سود بیشتری نمی‌گیرند بلکه بیشتر و بهتر دفاع می‌کنند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: ویژگی ششم نیرو‌های مسلح این است که از اولین روز آموزش به کار گروهی و تیمی عادت می‌کنند ما معتقدیم دست خداوند هم با جماعت است و علم و تجربه نیز ثابت کرده کار گروهی ثمرات بیشتری به دنبال دارد.

وی با اشاره به ویژگی هفتم نیرو‌های مسلح اظهار داشت: نیرو‌های مسلح با همه وجود گوش به فرمان فرمانده هستند. نیرو‌های مسلح همه تدابیر و منویات رهبری را به عنوان فرمان و دستور تلقی می‌کنند به همین دلیل است که وقتی ایشان جهتی را نشان می‌دهند همه به آن سمت حرکت می‌کنند.

امیرموسوی با جمع بندی نگاه خود از ویژگی‌های نیرو‌های مسلح گفت: جدی گرفتن دشمن، انگیزه بالا، حالت تهاجمی داشتن، تعصب به نام ایران، عدم سودجویی و منفعت طلبی، کار تیمی کردن و گوش به فرمان رهبر بودن هفت ویژگی مهم در نیرو‌های مسلح است که مدیریت جهادی را به عینه نشان می‌دهد.

فرمانده ارتش اضافه کرد: بنده هم معتقدم انقلابی بودن و جهادی مدیریت کردن کاملا با یکدیگر تطابق دارد یک مدیر جهادی با همه وجود به وعده‌های الهی ایمان و باور دارد.

امیرموسوی افزود: امیرعباس زاده که در این جمع حاضر است کاری را که در بیست سال انجام نمی‌شد در طول یک سال و نیم به نتیجه رساند گزارش این کار بزرگ را نزد مقام معظم رهبری بردم ایشان فرمودند: چه طور؟ عرض کردم آدم پای کار، کار بلد و معتقد به تحقق وعده‌های الهی چنین کاری را انجام داد ایشان فرمودند: از یک فرد انقلابی هم همین انتظار می‌رود.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر همه اعتقاد داشته باشیم که می‌توانیم حتما موفق می‌شویم و در این شرایط سخت کشور را با سربلندی به سرانجام می‌رسانیم و دشمنان را همانند دفاع مقدس و محور مقاومت ناکام و سرافکنده می‌کنیم. بدون شک دشمنان خبیث ایران اسلامی در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز از ملت بزرگ ایران شکست خواهند خورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن