ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97418
  • ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار خانواده شهدا از وظایف مسئولین است/ دیدار خانواده شهداء توفیق است

دیدار خانواده شهدا از وظایف مسئولین است/ دیدار خانواده شهداء توفیق است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ فرمانده ناحیه شهرستان بوشهرو مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه به همراه مسئولین دیگر از خانواده شهید روحانی، نگهدار اسماعیلی دیدار کردند. حجت السلام انصاری مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهر گفت: شهدا و خانواده اشان حق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ فرمانده ناحیه شهرستان بوشهرو مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه به همراه مسئولین دیگر از خانواده شهید روحانی، نگهدار اسماعیلی دیدار کردند.

حجت السلام انصاری مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهر گفت: شهدا و خانواده اشان حق بزرگی بر گردن ما دارند، انها وظیفه خود را انجام دادند و به جایگاه خود رسیدند، باید شهادتشان را تبریک گفت و در مسیر آنها گام برداشت.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهر اظهار داشت: شهدا حق حیات بر گردن مردم دارند دیدار از خانواده شهدا از وظایف مسئولین است و گرامیداشت یاد و خاطره آنها را نباید فراموش کنیم.

 وی خطاب به همسر شهید اسماعیلی گفت: صبری که شما داشته اید دست کم از شهادت نیست . درود بر شما بخاطر رسالتی که بر دوشتان بودو آن را به خوبی انجام دادید، فرزندان موفقی را به جامعه تحویل دادید.

دیدار خانواده شهداء توفیق است

 سرهنگ دشتی فرمانده ناحیه بوشهر بیان کرد: خدا را شکر که توفیق حاصل شد به دیدار خانواده شهید روحانی نگهدار اسماعیلی آمدیم، امیدوارم بتوانیم قدردان زحمات شهدای گرانقدر باشیم.

 دشتی خاطرنشان کرد: ما به هر جایی که رسیدیم مدیون رشادت ها و جوانمردی های شهدای گرانقدر اسلام هستیم و ان شاالله بتوانیم ادامه دهنده راه آن بزرگان باشیم.

علاقه مندی شهید به شهادت از زبان همر

 در ادامه همسر شهید اسماعیلی از شوق و اشتیاق  همسرش به شهادت گفتند: ایشان بیان کردند همسرم علاقه زیادی به شهادت داشتند و همیشه از من و بچه‌ها می‌خواستند که برایشان دعا کنیم به آرزویشان برسند.

 همسرشهید اضافه نمود: شهید نگهدار اسماعیلی از من خواسته بود که فرزندانم را طوری تربیت کنم که خدمتگزاری را وظیفه خود بدانند و در راه اسلام و اهل بیت قدم بردارند من هم تمام سعی خود را کردم انشاالله خداوند وشهید بزرگوار از من راضی باشند.

شهید نگهدار اسماعیلی سرانجام در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به آرزوی دیرینه خود رسید و شهادت حسین گونه نصیبشان شد که پس از ۶ ماه مفقودالاثر بودن پیکرشان به خاک سپرده شد.

 در پایان به پاس زحمات این بانوی صبور و بزرگوار هدیه ای از طرف فرماندهی و مسئول نمایندگی ناحیه بوشهر به ایشان تقدیم گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن