ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97687
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
تجربه ماه‌های اخیر اروپا و آمریکا نشان داد تصویب دو کنوانسیون CFT و پالرمو هیچ کمکی به اقتصاد ایران نمی‌کند

تجربه ماه‌های اخیر اروپا و آمریکا نشان داد تصویب دو کنوانسیون CFT و پالرمو هیچ کمکی به اقتصاد ایران نمی‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن نامه بدین شرح است:«بسم الله الرحمن الرحیمرئیس و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظامبا سلام و احترامنیک مستحضرید که امام خامنه‌ای پس از فتح الفتوح برجام (البته از نگاه عده ای!) بار‌ها سخن از تجربه‌ی تاریخی جنگ احد به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن نامه بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
رئیس و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
با سلام و احترام
نیک مستحضرید که امام خامنه‌ای پس از فتح الفتوح برجام (البته از نگاه عده ای!) بار‌ها سخن از تجربه‌ی تاریخی جنگ احد به میان آوردندکه مسلمانان در آن روزگار جنگ برده را به دلیل خطای در محاسبه و ضعف در ایمان باختند. گویی شرایط این سال‌های کشور و برخی وادادگی‌ها و خطا‌های محاسباتی چنین خطری را گوشزد می‌کند. گویی در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و لحظه‌های حساس که در حال شکست دادن نظام سلطه است، در درون خود با عناصری سست عنصر، ضعیف و گاهی خائن روبرو است. عناصری که می‌توانند اراده‌های مستحکم ملت را ضعیف و امید‌های بلند آن‌ها را ناامید کنند و انقلاب را در میانه‌ی راه به ناکامی بکشانند. ایشان در این زمینه در ۲۵ خرداد سال ۱۳۹۵ در دیدار کارگزاران نظام فرمودند:
“وقتی انسان مبتلا است به گناه، در یک نقطه‌ی حسّاس و بزنگاه کم می‌آورد. آیه‌ی قرآن میفرماید که: اِنَّ الَّذینَ تَوَلَّوا مِنکُم یَومَ التَقَی الجَمعانِ اِنَّمَا استَزَلَّهُمُ الشَّیطانُ بِبَعضِ ما کَسَبوا؛ در جنگ اُحد، آن‌کسانی که نتوانستند طاقت بیاورند و دلشان در هوای غنیمت آن‌چنان تپید که فراموش کردند چه مسئولیّت حسّاسی در اختیار آن‌ها و برعهده‌ی آن‌ها است و جنگ پیروز را به جنگ مغلوب تبدیل کردند، اِستَزَلَّهُمُ الشَّیطانُ بِبَعضِ ما کَسَبوا؛ این‌ها قبلاً خطا‌هایی انجام دادند، آن خطا‌ها اینجا خودش را نشان داد. این یک مرحله است؛ یعنی گناه ما موجب میشود که در یک نقطه‌ی حسّاس، در یک نقطه‌ی بزنگاه، نتوانیم تاب بیاوریم، نتوانیم مقاومت کنیم. خب، ما مسئول کشور هستیم؛ از این بنده‌ی حقیر گرفته تا مسئولین دولتی، مسئولین قضائی، مسئولین قوّه‌ی مقنّنه و همین‌طور سلسله‌مراتب مسئولیّتها، همه مسئولیم؛ اگر چنانچه کاری بکنیم که نتیجه آن باشد که «اِنَّمَا استَزَلَّهُمُ الشَّیطان» و پایمان بلغزد و نتوانیم طاقت بیاوریم در آنجایی که باید تاب آورد و طاقت آورد، خطر بزرگی ما را تهدید میکند. از این بالاتر، گاهی اوقات گناه ما و خطای ما و کج‌روی ما موجب میشود که -پناه بر خدا- به تکذیب ماانزل‌الله مبتلا بشویم؛ ثُمَّ کانَ عاقِبَةَ الَّذینَ اَسآءُوا السّوأَی اَن کَذَّبوا بِآیاتِ الله.

حضرات آیات و آقایان محترم.

برجامی که قرار بود تمام مشکلات مردم ایران را از جمله همه‌ی تحریم‌ها را به محض توافق هسته‌ای حل نماید امروز می‌بینیم در سومین سالگرد این توافق ضمن اینکه ما همه‌ی تعهدات خود را عملی کرده ایم نه تنها مشکلی برطرف نکرده است بلکه بر مشکلات کشور نیز افزوده است و این تجربه‌ی تلخ بر صفحه‌های تاریخ این کشور ثبت شده است.
اما متاسفانه عده‌ای که باید از این تجربه درس بگیرند و بر خود اتکایی تکیه کنند اندوخته‌ای نیا موخته اند و با تمام قوا به دنبال برجامی دیگر هستند با توسل به انواع و اقسام بهانه تراشی‌ها به دنبال تصویب و اجرای لوایح FATF می‌باشند. تصویب لوایح CFT و پالرمو بدون شک مخاطراتی از جمله موارد زیر را برای کشور خواهد داشت:
۱-به اذعان مقامات دولتی تصویب دو کنوانسیون CFT وپالرمو، روابط بانکی را بهتر خواهد نمود، اما نگاهی به اتفاقات ماه‌های اخیر، خصوصا از زمان خروج آمریکا از برجام، نشان می‌دهد که تک تک بانک‌هایی که با کشور ارتباط داشتند، به دلیل بازگشت مجدد تحریم‌ها و ترس از جریمه‌های هنگفت این کشور، اعلام قطع همکاری با بانک‌های ایرانی نمودند. از این جهت، تصویب دو کنوانسیون CFT وپالرمو، نتیجه‌ای نخواهد داشت. البته باید خاطر نشان کرد که اگر دو کنوانسیون CFT وپالرمو تصویب شود، ممکن است تغییری در روابط بانکی ایجاد نشود چرا که تجربه‌ی کره شمالی
نشان می‌دهد این کشور دو کنوانسیون CFT وپالرمو را در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ تصویب کرده است، ولی به دلیل سیاست‌های تحریمی آمریکا علیه این کشور که تابستان سال گذشته، اعمال شد، عملا بهبود روابط بانکی برای این کشور رخ نداده است. البته در این مورد نیز وزیر امور خارجه رسما از تریبون مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که هیچ تضمینی برای رفع تحریم‌ها و بهبود روابط بانکی با تصویب این لایحه وجود ندارد!
۲- مفاد و مواد این دو کنوانسیون در جهت شناسایی دقیق فعالیت‌های اقتصادی اشخاص حقیقی و حقوقی صورت می‌گیرد. در این دو کنوانسیون CFT وپالرمو، باید تمامی اطلاعات و مشخصات یک معامله ثبت شود و در صورت درخواست‌های کشور‌های خارجی به اشتراک گذاشته شود. مشخص است که در شرایط تحریم پذیرش این گونه تعهدات فعالیت‌های اقتصادی اشخاص حقیقی و حقوقی که بایستی به دور از چشم بیگانگان و تحریم‌ها، صورت گیرد را روشن کرده، دچار مشکل می‌کند.
۳-پذیرش تعهدات این دو کنوانسیون، اشراف و سیطره اطلاعاتی دشمنان را بر شریان‌های بانکی کشور فراهم می‌کند و بر این اساس، تصویب دو کنوانسیون، زیان‌ها و خسارت‌های جبران‌ناپذیر فراوانی را بر کشور تحمیل می‌کند و توان کشور را در دور زدن تحریم‌ها تضعیف می‌کند.
۴-تصویب این دو کنوانسیون، باعث می‌شود که ورود و خروج ارز اسکناسی به کشور، محدود شود، این در حالی است که بازار ارز کشور، به دلیل افزایش قیمت ارز، نیازمند ارز اسکناسی است. از دید این کنوانسیون ورود بالای ارز اسکناسی، بستر و زیرساخت خوبی برای انواع فعالیت‌های پولشویانه است.
۵-واردات دارو و غذای کشور که در شرایط فعلی، باید از طریق روش‌هایی که تحریم را دور می‌زند، انجام شود با تصویب کنوانسیون پالرمو، آسیب خواهد دید چرا که طبق این کنوانسیون، تمامی فعالیت‌های اقتصادی هر کشوری با این عنوان که پولشوئی صورت نگیرد، باید شفاف شود. همچنین در فروش نفت در بورس که برای دستیابی به درآمد‌های نفتی صورت میگیرد، خلل ایجاد شود چرا که در بورس نفت، باید خریدار و فروشنده و نحوه انتقال پول، مخفی بماند، اما طبق این کنوانسیون باید، همگی این موارد روشن و مشخص شود.
۶-کنوانسیون CFT به واسطه تعریف خاص خود از تروریسم، می‌تواند منجر به محدودیت برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بخش‌های دفاعی و گروه‌های مقاومت شود. این ایراد توسط شورای نگهبان به کنوانسیون CFT مطرح شد.
۷-گفته می‌شود که می‌توان با حق تحفظ به این دو کنوانسیون پیوست و از ضرر‌های حتمی آن‌ها جلوگیری به عمل آورد ولی، اگر شرط مذکور، منطبق بر کنوانسیون وین ۱۹۶۹ نباشد و کشور‌های دیگر به آن اعتراض کنند، در موارد اختلافی، متن کنوانسیون مبنای عمل خواهد بود و نه شرط گذاشته شده! نکته جالب توجه این است که در بسیاری از مواردی که کشور‌ها به این کنوانسیون‌ها ملحق شده‌اند، کشور‌های دیگر به حق شرط آنان ایراد گرفته و بیان کرده‌اند که حق شرط را قبول نمی‌کنند.
جدای مخاطرات ذکر شده در گوشه و کنار عالم سیاست زمزمه‌های فاصله گرفتن از مبانی انقلاب خمینی (ره) به گوش می‌رسد، در دورانی که باید همه از جمله مسئولین امر سیاست مقاومت و ایستادگی و همین طور عزت را در پیش بگیرند، اما در حرکتی عجیب تعدادی از وزرای دولت که خستگی و بی انگیزگی از عملکردشان می‌جوشد با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی از ایشان خواسته اند که دستور دهند در تصویب لوایح FATF تسریع صورت گیرد و این را بپذیرند که این نشان از رویکرد حقارت و کرنش در برابر استکبار را دارد.
به همین جهت ما جمعی از دانشجویان و طلاب استان فارس از رئیس و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستاریم که با منطقی انقلابی و نگاهی به تجربه خسارت محض برجام، به کنکاشت این لوایح بپردازد و با درایت کامل، همه جانبه و نگاه به منافع ملی مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران در این موارد تصمیم گیری نمایید و بدانید در پیشگاه خداوند متعال و مردم عزیز ایران در قبال تصمیم‌هایی که می‌گیرید باید پاسخگو باشید.

والسلام علی من اتبع الهدی

۱- علی رضا تقی پور – دانشگاه پیام نور شیراز
۲- پرستو بهرامی – دانشگاه آموزش عالی لارستان
۳- امیر حسین محسن زاده – دانشگاه علوم پزشکی شیراز
۴- سجاد خدارحمی – دانشگاه شیراز
۵- مهدی رضوی فرد- دانشگاه شیراز
۶- سید علی سجادیان- دانشکده حکیم عباس دارابی داراب
۷- سجاد جباری – دانشجوی دانشگاه دولتی فسا
۸- میلاد حاجی زاده- دانشگاه آزاد اسلامی شیراز
۹- کبری توکلیان –دانشگاه پیام نور نورآباد
۱۰- احسان مدبری –دانشگاه غیرانتفاعی حافظ شیراز
۱۱- محمد مهدی امیری – دانشگاه آزاد اسلامی شیراز
۱۲- محمد امین ابدالیان – دانشکده فنی امام خمینی (ره) آباده
۱۳- احسان زیارتی دانشگاه شیراز
۱۴- علی رضا شریفی دانشگاه آزاد شیراز
۱۵- حسین رحیمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
۱۶- محمد جواد سرومند دانشگاه پیام نور شیراز
۱۷- محمد خضری دانشگاه علمی کاربردی فارس
۱۸- درویشی دانشگاه صنعتی شیراز
۱۹- راضیه نادریدولتی لامرد
۲۰- نرگس غلامی دولتی لامرد
۲۱- هانیه زارعی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۲۲- بهاره اسماعیلی عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۲۳- فاطمه جوهری اصل علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۲۴- زهرا حسین زاده علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۲۵- راضیه براشی مشاوره دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۲۶- زهرا خداداده علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۲۷- ریحانه نجاری مشاوره دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۲۸- زهرا خدادادی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۲۹- شقایق جمالی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۳۰- فاطمه آذر بهرام علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۳۱- فاطمه زاهدیان نژاد ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۳۲- فاطمه سهولی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۳۳- فهیمه کلاهی عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۳۴- محدثه حسینی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۳۵- مریم جباری عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۳۶- مهسا اقاجانی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۳۷- زهرا رجایی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۳۸- نرگس حسن زاده ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۳۹- لیلا شکارچی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۴۰- فاطمه صدیقی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۴۱- سیده ساناز نوربخش علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۴۲- سیده صدیقه اعتصام زاده علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۴۳- فاطمه مچاسبه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۴۴- زینب دورقی فرد علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۴۵- فاطمه فیروزی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۴۶- فاطمه حلبی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۴۷- فاطمه زمانی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۴۸- فاطمه شهسوار علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۴۹- مریم علیزاده ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۵۰- مستوره نوروزی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۵۱- هما یاوری عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۵۲- فاطمه زنبوری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۵۳- محدثه افشار علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۵۴- فاطمه حدادی ریاضی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۵۵- محبوبه بدرالدین ریاضی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۵۶- مرضیه نظرپور دانشگاه آزاد شیراز حقوق
۵۷- ماندانا شهنواز دانشگاه آزاد شیراز مترجمی زبان
۵۸- نازنین عزیزی دانشگاه آزاد شیرازحسابداری
۵۹- فاطمه بهادری دانشگاه آزاد شیرازمدیریت بازرگانی
۶۰- فرزانه کریمی دانشگاه آزاد شیرازمهندسی معماری
۶۱- فائزه جمعه زاده دانشگاه آزاد رشته تربیت بدنی
۶۲- پرستو افتخاری دانشگاه آزاد شیراز حقوق
۶۳- زهرا ابراهیمی نژاد دانشگاه آزاد شیراز شیمی کاربردی
۶۴- نوشین مرزبان دانشگاه آزاد شیراز دندانپزشکی
۶۵- فاطمه سادات موسوی دانشگاه آزاد شیراز معماری
۶۶- لیلا دعاگویی دانشگاه آزاد شیراز حسابدار
۶۷- عذرا حسینی. دانشگاه دولتی شیراز. کشاورزی.
۶۸- فاطمه هاشمی دانشگاه آزاد شیراز دبیری تربیت بدنی
۶۹- فهیمه اسماعیلی دانشگاه آزاد شیراز حسابداری
۷۰- زهرا شیخی دانشگاه آزاد شیراز کامپیوتر
۷۱- نجمه احمدی دانشگاه آزادشیراز مهندسی مکانیک
۷۲- فاطمه نسا کوهی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۷۳- الهه رهروان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۷۴- الهه عباس پور ریاضی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۷۵- پری سیما حیدریان عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۷۶- پریسا انصاری عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۷۷- رقیه آقایی عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۷۸- رقیه توکلی پور مشاوره دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۷۹- زهرا فرجی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۸۰- زهرا میر حسینی ریاضی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۸۱- طاهره قنبری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۸۲- فائزه اسداللهی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۸۳- ماجده جعفری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۸۴- فاطمه تاجمیری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۸۵- فاطمه ابراهیمی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۸۶- فاطمه خاکسار الهیات دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۸۷- فاطمه صفر پور علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۸۸- فاطمه کریمی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۸۹- فاطمه نظری ریاضی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۹۰- فرزانه جوکار الهیات دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۹۱- لیلا سامری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۹۲- محدثه فلامرزی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۹۳- مریم دهقان ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۹۴- مهسا قاسمی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۹۵- هانیه سعیدی پور ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۹۶- زهرا رستگار ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۹۷- زهرا افشاریانی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۹۸- پریسا عابدی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۹۹- مریم مقیمی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۱۰۰- ریحانه روستا علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۱۰۱- طیبه فلاحی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۱۰۲- فاطمه صفر پور علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۱۰۳- پری فهندژ علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۱۰۴- مژگان بهزادی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۱۰۵- الهه حسنی شیمی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۱۰۶- فاطمه صفری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
۱۰۷- سارا مرتجی علوم تربیتی پردیس شهید باهنر شیراز
۱۰۸- مرضیه والامنش نقاشی دانشکده الزهرا شیراز
۱۰۹- ژیلا حیدری فرد نرم افزار دانشکده الزهرا شیراز
۱۱۰- فاطمه ناصری گرافیک دانشکده الزهرا شیراز
۱۱۱- مهسا هدایتی نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
۱۱۲- هانیه فروزانی نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
۱۱۳- شهین رضایی حسابداری دانشکده الزهرا شیراز
۱۱۴- لیلا حبیب زاده حسابداری دانشکده الزهرا شیراز
۱۱۵- فاطمه سادات رضوی مربی کوک دانشکده الزهرا شیراز
۱۱۶- الهام چترآبنوس نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
۱۱۷- رویا مهبودی نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
۱۱۸- مریم رعیت نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
۱۱۹- زهرا طاهری حسابداری دانشکده الزهرا شیراز
۱۲۰- محدثه جامعی صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
۱۲۱- نجمه پذیرایی نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
۱۲۲- فاطمه خائف پناه حسابداری دانشکده الزهرا شیراز
۱۲۳- زهرا پاکدوست طراحی و دوخت دانشکده الزهرا شیراز
۱۲۴- سیده پریسا افضلی نقشه کشی دانشکده الزهرا شیراز
۱۲۵- لیلا منصوری طراحی و دوخت دانشکده الزهرا شیراز
۱۲۶- هانیه مهدوی صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
۱۲۷- زینب میرزایی صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
۱۲۸- فاطمه نوروزی صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
۱۲۹- مریم نعمتی صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
۱۳۰- سیده زینب توکلیان نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
۱۳۱- شقایق میر حسین زاده حسابداری دانشکده الزهرا شیراز
۱۳۲- محدثه مظاهری صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
۱۳۳- فاطمه زارع نقاشی دانشکده الزهرا شیراز
۱۳۴- مرضیه عزیزی نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
۱۳۵- مهدیه خاوند صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
۱۳۶- فاطمه گرگانی طراحی دوخت دانشکده الزهرا شیراز
۱۳۷- فاطمه زندی معماری دانشکده الزهرا شیراز
۱۳۸- محدثه محسنی دانشگاه دولتی لامرد
۱۳۹- شقایق دوقوزلو دانشگاه دولتی لامرد
۱۴۰- عارفه مشیدی دانشگاه دولتی لامرد
۱۴۱- فاطمه ابراهیمی دانشگاه دولتی لامرد
۱۴۲- مریم قاسمی دانشگاه دولتی لامرد
۱۴۳- شبنم شبانکاره دانشگاه دولتی لامرد
۱۴۴- معصومه مددی دانشگاه دولتی لامرد
۱۴۵- مرضیه پرویزی دانشگاه دولتی لامرد
۱۴۶- فاطمه چلداوی دانشگاه دولتی لامرد
۱۴۷- کلثوم اشرف دانشگاه دولتی لامرد
۱۴۸- زهرا باقری دانشگاه دولتی لامرد
۱۴۹- فاطمه راهبر دانشگاه دولتی لامرد
۱۵۰- فاطمه حیدری دانشگاه دولتی لامرد
۱۵۱- مریم فهندژ دانشگاه دولتی لامرد
۱۵۲- پریسا برین دانشگاه دولتی لامرد
۱۵۳- فاطمه خادمی دانشگاه دولتی لامرد
۱۵۴- طیبه کشاورز دانشگاه دولتی لامرد
۱۵۵- محدثه زارعی دانشگاه دولتی لامرد
۱۵۶- نرگس آزادی دانشگاه دولتی لامرد
۱۵۷- محبوبه نوروزی دانشگاه دولتی لامرد
۱۵۸- فاطمه مصلی نژاد دانشگاه دولتی لامرد
۱۵۹- فاطمه بهروزی دانشگاه دولتی لامرد
۱۶۰- فاطمه جوارکی منفرد دانشگاه دولتی لامرد
۱۶۱- عاطفه میردادی دانشگاه دولتی لامرد
۱۶۲- افروزرستم پور دانشگاه دولتی لامرد
۱۶۳- فاطمه تیزرو دانشگاه دولتی لامرد
۱۶۴- فاطمه نریمانی دانشگاه دولتی لامرد
۱۶۵- یاسمن کاظمی دانشگاه دولتی لامرد
۱۶۶- فاطمه احمدی دانشگاه دولتی لامرد
۱۶۷- فاطمه قره چاهی دانشگاه دولتی لامرد
۱۶۸- زهرا زارع دانشگاه دولتی لامرد
۱۶۹- نسرین فارسیمدان دانشگاه دولتی لامرد
۱۷۰- شیواشیدایی دانشگاه دولتی لامرد
۱۷۱- زهراجعفری دانشگاه دولتی لامرد
۱۷۲- فاطمه جمالی دانشگاه دولتی لامرد
۱۷۳- نجمه جورکش دانشگاه دولتی لامرد
۱۷۴- وحید خانی مظفری – دانشگاه امام خمینی (ره) شیراز
۱۷۵- مهدی روستا – دانشگاه امام خمینی (ره) شیراز
۱۷۶- شکیلا نوروزی دانشگاه دولتی لامرد
۱۷۷- حسین خرمدل دانشگاه پیام نور لامرد -فقه و الهیات
۱۷۸- مریم صادقی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۱۷۹- محدثه آذرگون دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۱۸۰- فاطمه فرسوده دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۱۸۱- سمیه محمدی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۱۸۲- سعیده هاشمپور دانشگاه پیام نور لامرد -مدیریت دولتی
۱۸۳- سیده فاطمه علوی دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
۱۸۴- زینب ماندگاری دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۱۸۵- صفورا میرزائی دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۱۸۶- لیلا عبدی دانشگاه پیام نور لامرد -حقوق
۱۸۷- سمیه عبدی دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
۱۸۸- آسیه علینژاد دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۱۸۹- راحیه امینی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۱۹۰- ام‌البنین رخشان دانشگاه پیام نور لامرد -حقوق
۱۹۱- مصیب رنگین‌کمان دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۱۹۲- نرگس علوی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۱۹۳- نرگس غفاری دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۱۹۴- زهرا ابراهیمی دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
۱۹۵- شقایق حقیقت دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
۱۹۶- فایزه جمشیدی دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
۱۹۷- فاطمه رمضانی دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۱۹۸- زهرا نوروزی دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۱۹۹- فایزه سادات عمرانی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۲۰۰- فاطمه قاعدی دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
۲۰۱- سمانه دربان دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۲۰۲- فرناز پایگذار دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۲۰۳- عارفه میر دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۲۰۴- زهرا دهقان دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۲۰۵- بهاره حسین نژاد دانشگاه پیام نور لامرد -علوم پزشکی
۲۰۶- فاطمه علیپور دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۲۰۷- فاطمه صفایی دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۲۰۸- فریناز توانگر دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۲۰۹- سکینه عباسیان دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۲۱۰- راضیه انصاری دانشگاه پیام نور لامرد -فقه و مبانی حقوق
۲۱۱- فاطمه مومن زاده دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۲۱۲- حمید غیاثی دانشگاه پیام نور لامرد -حقوق
۲۱۳- ندا پورمتین دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۲۱۴- جمیله انصاری دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۲۱۵- معصومه محمودی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
۲۱۶- فاطمه دلاور دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۲۱۷- یلدا خجسته دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
۲۱۸- ابوالفضل رسولی غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۱۹- محمود قادری غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۲۰- قاسم شبانی غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۲۱- علیرضا شبانی غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۲۲- محمدرضا واعظ غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۲۳- محمد صادق منصوری زاده غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۲۴- عباس عباسپور غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۲۵- محمد افشار غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۲۶- علیرضا برزگر غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۲۷- محمدرضا عباسی غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۲۸- محمد صادق آزاد غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۲۹- سیدشهاب موسوی غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۳۰- محمد هاشم رسولی غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۳۱- امید منصوری مقدم غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۳۲- سید محمد موسوی غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۳۳- محمد بیات غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۳۴- شیوا علمداری غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۳۵- سجاد جعفری غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۳۶- محمد دلگشا غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۳۷- محمد شعبانی غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۳۸- انصاری غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۳۹- احمدرضا مرادی غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۴۰- فاطمه نعیمی غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۴۱- زهرا برزگر غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۴۲- سیده زینب موسوی غیر انتفاعی تابناک لامرد
۲۴۳- بهادر بهزاد نیا – حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۴۴- سید اسماعیل هاشمی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۴۵- محمد بلوهی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۴۶- علیرضا امیدی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۴۷- سعید نوذری- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۴۸- اسما محبی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۴۹- صدیقه رسولی مهر- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۵۰- الهه حریت زاده- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۵۱- سید آمنه خادمی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۵۲- مصطفی اسلام پناه- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۵۳- لاله نوذری اصل- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۵۴- یاسمن رضایی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۵۵- زهرا پلوان- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۵۶- زینب افشاریان- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۵۷- رضا جهانبخشی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۵۸- شعله کوچک پور – حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۵۹- مریم فریدونی – حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۶۰- رودابه محبی پور- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۶۱- احسان قاسمی –حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۶۲- بیژن بهرامی – حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۶۳- مهدیس سهرابی- حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۶۴- معصومه بهادری- حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۶۵- فاطمه مشکین- حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۶۶- فوزیه بازیار – حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۶۷- زهرا حیدری – حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۶۸- شهلا نوروزی- حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۶۹- فاطمه دلدار – حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۷۰- محمد حبیبی- حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۷۱- سجاد آقایی- حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۷۲- سجاد امیر زاده-امداد وسوانح-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۷۳- دستان رضایی- امداد وسوانح-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۷۴- نوشین ریحانی – امداد وسوانح-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۷۵- وحید رضایی- امداد وسوانح-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۷۶- سمانه افشاریان- امداد وسوانح-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۷۷- حمیده خواجوی – حسابداری – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۷۸- فاطمه فراست پور – امداد وسوانح- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۷۹- سعیده طهماسبی- امداد و سوانح- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۸۰- زهرا حسینی – حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۸۱- کبری نادری- حسابداری- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۸۲- اشکان افشاری- حسابداری – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۸۳- احسان زارع – امداد وسوانح- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۸۴- محمد فرهادپور – برق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۸۵- رضا نوروزی – برق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۸۶- یحیی گندمی – حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۸۷- عنایت منصوری –حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۸۸- رضا میرالو-حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۸۹- فهیمه شفیعی- امداد و سوانح- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۹۰- محمد جوکار – برق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۹۱- محمد رضا کرمی – حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۹۲- محمد غضنفری- امداد وسوانح- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۹۳- موسی عباسی -حقوق – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۹۴- مجید جاویدی –حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۹۵- سیاوش ضرغام آبادی –حسابداری – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۲۹۶- محمد حسن دهقانی –مدیریت –دانشگاه پیام نورکازرون
۲۹۷- ارسلان جعفری –مدیریت – دانشگاه پیام نورکازرون
۲۹۸- هادی غضنفری-روانشناسی-پیام نورکازرون
۲۹۹- مهدی رشیدیان-مدیریت – دانشگاه پیام نورکازرون
۳۰۰- کامران زیور آرا-حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
۳۰۱- مجید سبک خیز –حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
۳۰۲- سعید گرانپایه –حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
۳۰۳- محمد رحیم علیزاده –حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
۳۰۴- حسین هنرمندان –حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
۳۰۵- وحید موصلی –مدیریت – دانشگاه پیام نورکازرون
۳۰۶- ایمان رنجبر –حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
۳۰۷- شهرام غلامی –مدیریت بازرگانی – دانشگاه پیام نورکازرون
۳۰۸- کامران محقق پور-حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
۳۰۹- فاطمه استوار-روانشناسی-سلمان فارسی کازرون
۳۱۰- زهرا دهقان-روانشناسی- سلمان فارسی کازرون
۳۱۱- سمیرا بابایی –حسابداری-دانشگاه پیام نور کازرون
۳۱۲- زهره زارع خفری-روانشناسی- سلمان فارسی کازرون
۳۱۳- فاطمه همتی –ادبیات- سلمان فارسی کازرون
۳۱۴- مریم مقیمی – آموزش زبان انگلیسی- سلمان فارسی کازرون
۳۱۵- زهرا کرمی کشکولی-آموزش زبان انگلیسی- سلمان فارسی کازرون
۳۱۶- سکینه خلیفات-علوم کامپیوتر- سلمان فارسی کازرون
۳۱۷- فاطمه زارع خفری –حقوق-دانشگاه پیام نورکازرون
۳۱۸- هانیه مرادی –روانشناسی- سلمان فارسی کازرون
۳۱۹- عاطفه یوسفی –فیزیک- سلمان فارسی کازرون
۳۲۰- مرضیه نوذری-ادبیات- سلمان فارسی کازرون
۳۲۱- فتانه جوکار –ریاضی – سلمان فارسی کازرون
۳۲۲- شهلا دهقانی –روانشناسی- سلمان فارسی کازرون
۳۲۳- فاطمه سرگوان –فیزیک مهندسی – سلمان فارسی کازرون
۳۲۴- سیده لادن ضرغام-علوم مهندسی- سلمان فارسی کازرون
۳۲۵- علیرضا مهرکی –فاوری اطلاعات- سلمان فارسی کازرون
۳۲۶- محمد حسین زارعی-روانشناسی- سلمان فارسی کازرون
۳۲۷- محمد رضا کردوانی -علوم کامپیوتر- سلمان فارسی کازرون
۳۲۸- محمد رضا ابراهیمی-علوم مهندسی- سلمان فارسی کازرون
۳۲۹- محمد حسین قریبی-علوم مهندسی- سلمان فارسی کازرون
۳۳۰- محمد رضا صفرخواه-علوم مهندسی – سلمان فارسی کازرون
۳۳۱- یوسف گلستانی –ادبیات – سلمان فارسی کازرون
۳۳۲- علیرضا مهرکی- مهندسی فناوری اطلاعات- دانشگاه سلمان فارسی کازرون
۳۳۳- حسین بذرافشان –برق- سلمان فارسی کازرون
۳۳۴- محمدجواد شریفی-برق- سلمان فارسی کازرون
۳۳۵- حسین رضایی –ریاضی- سلمان فارسی کازرون
۳۳۶- محمد صادق جمشیدی-فناوری اطلاعات – سلمان فارسی کازرون
۳۳۷- آرش عطریان –برق- سلمان فارسی کازرون
۳۳۸- محمد مومنیان- دانش آموخته علوم مهندسی – دانشگاه سلمان فارسی کازرون
۳۳۹- محمد بارانی پور مقدم- دانش آموخته فیزیک- سلمان فارسی کازرون
۳۴۰- علیرضا خدری –فناوری اطلاعات- سلمان فارسی کازرون
۳۴۱- فاطمه منفرد- آموزش زبان انگلیسی- دانشگاه سلمان فارسی کازرون
۳۴۲- زهرا دهقان دهنوی- روان شناسی – دانشگاه سلمان فارسی کازرون
۳۴۳- زهرا رئوف-پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۴۴- رامین اکبری- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۴۵- مهتاب اکبری- ژنتیک- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۴۶- زینب خواجه- حسابداری- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۳۴۷- فاطمه محمدی- مهندسی پزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۳۴۸- محمد خنسیر – پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۴۹- سعید رضایی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۵۰- رضا زحمتکش- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۵۱- عاطفه رنجبر – پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۵۲- هاله رادمند – پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۵۳- زهرا شکاری – پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۵۴- عاطفه هوشمندی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۵۵- نجمه فرهمند- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۵۶- فاطمه تقا- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۵۷- الناز بیرامی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۵۸- پیام رضایی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۵۹- مهرزاد حسینی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۶۰- حوریه آینده- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۶۱- زهرا قویدل- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۶۲- زهرا زارعی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۶۳- زهرا دهقانی -پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۶۴- فاطمه داوودی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۶۵- زهرا احیاکننده – پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۶۶- الهام ناصریان – پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۶۷- مرجان مرادی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۶۸- سحر گودرزی – پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۶۹- فرحدخت حاصلی – پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۷۰- هانیه عدالتی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۷۱- محمود حیدرپور- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۷۲- محمد رضا اکبری- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۷۳- فاطمه سخایی –مامایی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۷۴- ندابرزی –علوم آزمایشگاهی – دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۷۵- نرجس قائدی-شیمی دارویی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۷۶- راحله امیری –میکروب شناسی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۷۷- انیسه مدارا-ژنتیک- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۷۸- فائزه علوی –میکروب شناسی – دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۷۹- سمانه دهقانی –میکروب شناسی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۸۰- اسما فرهادی –مامایی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۸۱- شیوا جوکار-شیمی دارویی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۸۲- مهرزاد حسینی-پرستاری – دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۸۳- زهراگل –مدیریت بازرگانی – دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۸۴- لیلا دهقانی –شیمی دارویی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
۳۸۵- محبوبه مهرویی- شیمی دارویی- دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
۳۸۶- عاطفه بوستانی- دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
۳۸۷- فاطمه اسفندمز- پرستاری – دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
۳۸۸- فاطمه مولایی -پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
۳۸۹- احمد رضا هوشمندی – پرستاری – دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
۳۹۰- مهوش کایدی -پرستاری – دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
۳۹۱- زهرا مقدم -پرستاری – دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
۳۹۲- سید حمید هاشمی پرستاری پ- دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
۳۹۳- فاطمه اژدری کازرونی – دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
۳۹۴- مصیب احمدی حقوق – دانشگاه پیام نور کازرون
۳۹۵- حسین زارع حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۳۹۶- ابراهیم سیار روانشناسی- دانشگاه پیام نور کازرون
۳۹۷- امیرحسین رزمجوی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۳۹۸- علی قبادی دانش آموخته حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۳۹۹- امیرقرقلو دانش آموخته حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۰۰- میلاد سالاری دانش آموخته حسابداری- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۰۱- رضا اسکندرپور حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۰۲- علی امیدی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۰۳- پویان قزنوی روانشناسی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۰۴- بهزاد غفاری کامپیوتر- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۰۵- مهدی عطایی روانشناسی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۰۶- علی رضا فرهادپور کامپیوتر- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۰۷- بنیامین صفرپور مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۰۸- سبحان سرطاوی حقوق – دانشگاه پیام نور کازرون
۴۰۹- رضا یزادنی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۱۰- قاسم رضایی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۱۱- علی عباسی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۱۲- مرتضی نوشادی دانش آموخته حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۱۳- سید محسن موسوی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۱۴- کامران زیورا علوم تربیتی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۱۵- رضا ادبیان فناوری اطلاعات- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۱۶- سجاد فرهادی مدیریت صنعتی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۱۷- علی رضا بخشی زاده مدیریت دولت- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۱۸- علی مزارعی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۱۹- مهدی رشیدیان حساب داری- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۲۰- احمد رمضانی حسابداری- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۲۱- ارسلان زندی لک حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۲۲- یونس گودرزی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۲۳- یاسین فرهمندیان حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۲۴- امیرحسین رنجبر مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۲۵- مهدی امیدی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۲۶- محمدحسن دهقانی مدیریت صنعتی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۲۷- روح الله رضازاده حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۲۸- علی عباسی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۲۹- محمد مزارعی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۳۰- فرشاد جوکار حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۳۱- محمد شفیعی حسابداری- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۳۲- مهدی رضایی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۳۳- رضا یعقوبی مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۳۴- محمدرضا بامشاد مدیرت صنعتی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۳۵- کیوان احمدی قراچه حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۳۶- علی رضا رزمی روانشناسی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۳۷- مهرداد کرمی حسابداری- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۳۸- اسماعیل ترکی نژاد حسابداری- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۳۹- صادق عباسی حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۴۰- دانیال اژدری مدریت بازرگانی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۴۱- عباس رضایی پور مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۴۲- مهران خسروی مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۴۳- ارسلان جعفری مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
۴۴۴- زهره مومنی-طراحی دوخت-فنی وحرفه‌ای کازرون
۴۴۵- زینب رضایی-الهیات-دانشگاه اسلامی واحد کازرون
۴۴۶- فاطمه جاویدی-کامپوتر-فنی وحرفه‌ای کازرون
۴۴۷- محمد علی غلامزاده –حقوق-پیام نور نودان
۴۴۸- افسانه لایقی-کامپیوتر-فنی وحرفه‌ای کازرون
۴۴۹- فاطمه معتضدیان-کامپیوتر- فنی وحرفه‌ای کازرون
۴۵۰- هاجر غفاری کیا-کامپیوتر – فنی وحرفه‌ای کازرون
۴۵۱- شیوا گرامی-کامپیوتر – فنی وحرفه‌ای کازرون
۴۵۲- فاطمه اژدری-حسابداری- فنی وحرفه‌ای کازرون
۴۵۳- زینب عباسی-حسابداری- فنی وحرفه‌ای کازرون
۴۵۴- حدیث گلستانپور-حسابداری- فنی وحرفه‌ای کازرون
۴۵۵- محمد رستمی جو-الکترونیک –دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۵۶- پانیذ خواجوی-ژنتیک- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۵۷- نگین مصلایی-مدیریت- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۵۸- فاطمه حکیمی –مامایی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۵۹- زینب رئوف –طلبه –حوزه علمیه کازرون
۴۶۰- علی دهقانی –الکترونیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۶۱- فاطمه عاقل زاده –دامپزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۶۲- فرشته خرم آبادی-مامایی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۶۳- زهرا شفیعی –شیمی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۶۴- زهرا باقری-روانشناسی-پیام نورکازرون
۴۶۵- زهرا ابونصری-حقوق-پیام نور کازرون
۴۶۶- عاطفه اسکندری –حقوق –پیام نور کازرون
۴۶۷- مریم شعبانی –علوم ورزسی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۶۸- فاطمه کریمی – برق –سلمان فارسی کازرون
۴۶۹- زهرا نوحی –دانش آموخته رشته حقوق-دانشگاه پیام نور
۴۷۰- شهلا اژدری-طلبه –حوزه علمیه شهستان کازرون
۴۷۱- فاطمه ابونصری-مدیریت –پیام نورکازرون
۴۷۲- لیلا بابایی-حقوق-پیام نور کازرون
۴۷۳- زهرا جمشیدی –ژنتیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۷۴- سارا مرادی –تحقیقات آموزشی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۷۵- فاطمه مصلی نژاد-مهندسی پزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۷۶- فاطمه جهانبازی –میکروبیولوژی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۷۷- الهام کریمی –ژنتیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۷۸- مریم مزارعی –بهداشت عمومی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۷۹- زینب کشاورز-دامپزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۸۰- مریم جعفری-روانشناسی –پیام نور کازرون
۴۸۱- زهرا راستی پور –شیمی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۸۲- زهرا نصیری –گرافیک- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۸۳- فاطمه شفیعی –حسابداری- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۸۴- شاهین شاکری –تربیت بدنی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۸۵- فاطمه صادقی –تربیت بدنی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۸۶- فاطمه کریمی –برق-سلمان فارسی کازرون
۴۸۷- شبنم دیوانی –حسابداری –پیام نور کازرون
۴۸۸- فاطمه حبیبی-حسابداری –پیام نور کازرون
۴۸۹- مریم امین نژاد –حسابداری-پیام نور کازرون
۴۹۰- فاطمه اژدری کازرونی-بهداشت – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۹۱- زهره دهداری –روانشناسی-پیام نور کازرون
۴۹۲- زینب محمدی –روانشناسی-پیام نور کازرون
۴۹۳- زهرا ارشدی –ژنتیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۴۹۴- زهرا نوحی –دانش آموخته رشته علوم اجتماعی –پیام نور کازرون
۴۹۵- زیبا عابدی فر-کامپیوتر-فنی وحرفه‌ای دختران کازرون
۴۹۶- مینا غلامحسینی –روانشناسی-پیام نور کازرون
۴۹۷- پریا جمشیدی –حسابداری –پیام نور کازرون
۴۹۸- نسرین داوودی –مربی کودک –فنی وحرفه‌ای دختران کازرون
۴۹۹- آزیتا پروین-مهندسی پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۰۰- زینب بازدار –پرستاری -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۰۱- زهرا کیانیان –طلبه –حوزه علمیه کازرون
۵۰۲- سیما بهرامی –مامایی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۰۳- سارا بهتاش-تحقیقات آموزشی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۰۴- مریم شفیعی-مهندسی پزشکی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۰۵- سمیه طاهری –ادبیات –سلمان فارسی کازرون
۵۰۶- هانیه ریحانی –مهندسی پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۰۷- فاطمه پیر الو-مهندسی پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۰۸- زهرا پوریان فر-مهندسی پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۰۹- فاطمه شفیعی –الهیات -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۱۰- مدینه گلبانگ-الهیات -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۱۱- حسین جمشیدی-برق-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۱۲- مریم پیش یار –بهداشت عمومی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۱۳- ناهید دهقانی –حسابداری –علمی کاربردی کازرون
۵۱۴- حکیمه نوربخش –شیمی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۱۵- فاطمه غفاری –شیمی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۱۶- عصمت رضایی-طلبه-حوزه علمیه کازرون
۵۱۷- سکینه دستخوش-طلبه –حوزه علمیه کازون
۵۱۸- عباس ابراهیم نور-شیمی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۱۹- محمد کارگر –شیمی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۲۰- علی رضا ارضی –مهندسی پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۲۱- علی چپایی-پرستاری -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۲۲- محمد رضا اکبری-پرستاری-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۲۳- محمد یار احمدی-علوم آزمایشگاهی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۲۴- عبدالکریم رضایی-شیمی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۲۵- احمد رضا شهنیانی –میکروبیولوژی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۲۶- علی صفاری –شیمی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۲۷- سعید زارعی –پرستاری -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۲۸- احمد رضا احمد زاده-شیمی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۲۹- مجید ابوالقاسمی –پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۳۰- شیوا وذری –طلبه –حوزه علمیه کازرون
۵۳۱- سمانه طهماسبی-پرستاری -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۳۲- فاطمه جوکار –علوم تربیتی –فرهنگیان کازرون
۵۳۳- فروغ هادی پور-علوم تربیتی –فرهنگیان کازرون
۵۳۴- فاطمه وحیدی-آموزش ابتدایی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۳۵- الهام اولیا –دانش آموخته مدیریت دولتی –پیام نور کازرون
۵۳۶- اسما قربانی-دانش آموخته صنایع غذایی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۳۷- محمد آتش روز –روانشناسی –سلمان فارسی کازرون
۵۳۸- حسین مزارعی –دانش آموخته عمران -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۳۹- محسن حیدر زاده –دانش آموخته حقوق –پیام نور کازرون
۵۴۰- عباس آبرفت –دانش آموخته برق -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۴۱- محمد حسین جنگجو-طلبه –حوزه علمیه شهرستان کازرون
۵۴۲- مریم جوکار –دانش آموخته ریاضی کاربردی-پیام نور کازرون
۵۴۳- احمد نوشاد-مهندسی عمران -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۴۴- اسما محمد حسینی-مدیریت دولتی –دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۴۵- الهام پیوسته –استاد حوزه –حوزه علمیه کازرون
۵۴۶- ملیحه جمشیدی-مامایی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۴۷- فاطمه احمدی-کامپیوتر-پیام نور کازرون
۵۴۸- فاطمه جهانیان –حسابداری –پیام نور کازرون
۵۴۹- فاطمه دهداری –ادبیات-سلمان فارسی کازرون
۵۵۰- مریم عباس نیا-کامپیوتر –سلمان فارسی کازرون
۵۵۱- فاطمه ظفر آبادی-الکترونیک-سلمان فارسی کازرون
۵۵۲- محدثه زندی لک –الکترونیک –سلمان فارسی کازرون
۵۵۳- سید محمد علی تقی زاده –طلبه –حوزه علمیه کازرون
۵۵۴- زهراکشاورز –فیزیک –دانشگاه سلمان فارسی کازرون
۵۵۵- سیده سکینه حسینی نیا-ادبیات –سلمان فارسی کازرون
۵۵۶- فاطمه فروزان –مدیریت بازرگانی –پیام نور کازرون
۵۵۷- دایانا الهام بخش-حسابداری – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۵۸- زینب خواجه –حسابداری- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۵۹- فاطمه شهریاری –روانشناسی –سلمان فارسی کازرون
۵۶۰- صدیقه رنجبر-ادبیات –سلمان فارسی کازرون
۵۶۱- مریم عباس نیا –ادبیات –دانشگاه سلمان فارسی کازرون
۵۶۲- سکینه حسینی نیا-ادبیات –سلمان فارسی کازرون
۵۶۳- الهام یوسف پور-ادبیات –سلمان فارسی کازرون
۵۶۴- فاطمه نگهداری –روانشناسی-سلمان فارسی کازرون
۵۶۵- فاطمه شرفی-علوم کامپیوتر-سلمان فارسی کازرون
۵۶۶- فاطمه بارگاهی –حسابداری –پیام نور کازرون
۵۶۷- زهرا احمدی نسب-مدیریت بازرگانی –پیام نور کازرون
۵۶۸- سیده محدثه موسوی نژاد-روانشناسی-پیام نور کازرون
۵۶۹- حدیث حسینی –ژنتیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۷۰- مریم حسینی نژاد –فیزیک –سلمان فارسی کازرون
۵۷۱- عاطفه اسکندری –حقوق –پیام نور کازرون
۵۷۲- زهرا کامجو –گرافیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۷۳- فاطمه باتمیز-کامپیوتر- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۷۴- نجمه خواجوی –آموزش ابتدایی-فرهنگیان
۵۷۵- مریم شفیعی –مهندسی پزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۷۶- سمانه طهماسبی-پرستاری- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۷۷- سحر شمس الدینی-بهداشت – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۷۸- زهرا اسکندری –بهداشت – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۷۹- پریسا بازیار –بهداشت – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۸۰- طاهره طهماسبی –پرستاری – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۸۱- سیده کوثر شکوه-ژنتیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۸۲- اسما محمدحسینی –مدیریت – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۸۳- فاطمه سادات منظمیان –شیمی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۸۴- فاطمه صفا بخش –ژنتیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۸۵- محبوبه جعفری-شیمی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۸۶- آیدا امینی فر –حسابداری – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۸۷- فاطمه خاکپور- بهداشت- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۸۸- راضیه باد پا –ژنتیک- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۸۹- راحله زمانی –میکروبیولوژی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۹۰- مریم عاشمی –بهداشت- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۹۱- ناهید توانی پور –بهداشت – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۹۲- زهرا انصاری –ژنتیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۹۳- رودابه ملک زاده –ژنتیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۹۴- شایان باذلی – رشته دامپزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۹۵- محمد امین قره بیگی –مهندسی عمران- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۹۶- امیرحسین سینایی-ژنتیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۹۷- هادی مظلومی –دامپزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۹۸- عبداله نجم-دامپزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۵۹۹- فرید هاشمی – دامپزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۰۰- علیرضا قویدل –پزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۰۱- محمد امین مهدی زاده –پزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۰۲- محمد مهدی پادام –دامپزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۰۳- محمد رضا زینلی –دامپزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۰۴- محمد جواد علیمردانی – دامپزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۰۵- امیر سیاحی –دانش آموخته دامپزشکی _. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۰۶- سید علی ساداتی –دامپزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۰۷- حمید رضا کشاورز –دامپزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۰۸- علی معتمد – دامپزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۰۹- سبحان عطار پور- دامپزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۱۰- مصطفی کربنده – دانش آموخته دامپزشکی _. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۱۱- بیژن احمدی- دانش آموخته دامپزشکی _. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۱۲- افشین آقا عباسی- دانش آموخته دامپزشکی _. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۱۳- مسعود عمادی – دانش آموخته دامپزشکی _. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۱۴- امیر اشکان اسکندر زاده – دانش آموخته دامپزشکی _. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۱۵- محمد جواد تارخ – دانش آموخته دامپزشکی _. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۱۶- مهدی یزدانجو – دامپزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۱۷- سید مهرشاد احراری- دانش آموخته دامپزشکی _. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۱۸- میلاد خیر – دانش آموخته دامپزشکی _. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۱۹- علیرضا اسدزاده –مدیریت دولتی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۲۰- محمد جواد دهقان –حقوق – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۲۱- حسین اعظمی نژاد-مدیریت دولتی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۲۲- سید علی طالبی – مدیریت دولتی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۲۳- پدرام خسروی- حقوق – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۲۴- سجاد رئیسی – حقوق – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۲۵- محمد مهدی شجاعی –حقوق- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۲۶- کرامت عسکری – مدیریت – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۲۷- حامد باباخانی – مهندسی برق – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۲۸- محسن سلطانی –مهندسی برق- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۲۹- امین اردشیری –مدیریت دولتی –دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۳۰- علیرضا علی اکبری –مهندسی برق- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۳۱- محسن شعاع-شیمی دارویی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۳۲- عادل قزلبیگلو- علوم آزمایشگاهی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۳۳- رضا جوکار-علوم آزمایشگاهی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۳۴- محمد رضا چرابه-برق- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۳۵- امید رضا نوشاد- عمران- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۳۶- محمد جعفری- عمران – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۳۷- محمد عبداللهی –کامپیوتر – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
۶۳۸- پیمان قرمزی –حسابداری مالی- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۶۳۹- امیر اولیا –حقوق ثبتی –دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۶۴۰- مهدی راستی – حقوق ثبتی –دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۶۴۱- محمد رضا رستمی-فناوری اطلاعات- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۶۴۲- علیرضا اسلام پناه-حسابداری مالی – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۶۴۳- محمد فرهادپور-برق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۶۴۴- علی مرحمتی –حسابداری مالی – دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
۶۴۵- سید علی عمادی – ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۴۶- محمد مهدی زاع – ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۴۷- محمد جواد برجی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۴۸- امیدرضا زارعی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۴۹- محمد جواد دهقانی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۵۰- علیرضا ارغوانی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۵۱- میلاد غریبی – ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۵۲- علی کریمی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۵۳- علی اصغر ذوالفقارلو – ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۵۴- سید علی حسینی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۵۵- محمدنبی نعیمی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۵۶- سعید سلطانی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۵۷- جلاالدین جوکار- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۵۸- مهدی زارع- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۵۹- محمد قاسمی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۶۰- حسین الهی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۶۱- محمدحسین تکلیف- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۶۲- محمدباقر شکوهیان- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۶۳- آرش بزرافشان- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۶۴- مصطفی زارعی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۶۵- میعاد حاجی مرادی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۶۶- علی زرین مو- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۶۷- عباس غلامی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۶۸- علی کاوسی – ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۶۹- پویا حسینی سارانی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۷۰- اسماعیل زارع نژاد- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۷۱- محمد حسین رضایی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۷۲- نیما نامجو- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۷۳- سید علی حسینی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۷۴- امیرحسین زهتاب زاده – ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۷۵- محمدمهدی زارعی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۷۶- میثم جعفری- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۷۷- احمدرضا کریمی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۷۸- حمید دهقانی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۷۹- محمد عباسی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۸۰- علی عواطفی نسب- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۸۱- امیرحسین رشیدی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۸۲- علیرضا قنبری- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۸۳- سید محمد شریعتی آل سعدی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۸۴- میلاد بیاتی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۸۵- حسین یوسفی باصری- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۸۶- سید عرفان جاویدی نیریزی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۸۷- سید محمد ساجد حسینی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۸۸- امیر حسین رسولپور- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۸۹- میلاد سعیدی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۹۰- محمدحسین بازوبندی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۹۱- علی امینی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۹۲- امین فاتحی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۹۳- محمد همتی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۹۴- روح الله مزارعی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۹۵- علی سلطان پور- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۹۶- سعید زارع – ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۹۷- حمید هاشمی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۶۹۸- محمدعلی امیری- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۶۹۹- سید محمد حسینی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۰۰- حسین رحیمی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۰۱- حمیدرضا دهقانی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۰۲- شهاب کرمی – ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۰۳- محمد کاووسی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۰۴- سید مسعود غفاری جابری- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۰۵- رضا استوار – ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۰۶- سعید عمادی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۰۷- وحید جعفری- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۰۸- حمیدرضا زارع- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۰۹- محمد رستمی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۱۰- پیمان نعمتی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۱۱- علی جوکار- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۱۲- رضا عبدالهی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۱۳- علی نعمتی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۱۴- پوریا شیروانی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۱۵- محمدرضا نعمتی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۱۶- محمدحسن مقربی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۱۷- کامبیز قاسمی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۱۸- سعید زارعی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۱۹- سجاد اسکندری- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۲۰- حسن خلیلوند- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۲۱- ابراهیم درویش بیگی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۲۲- محمدرضا نعمتی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۲۳- محمدجواد شیروانی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۲۴- علیرضا اسکندری- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۲۵- رضا ابراهیمی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۲۶- محمد بیگ زاده- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۲۷- رضا پیشاهنگ- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۲۸- سینا اسکندری- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۲۹- سپهر زندی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۳۰- سجاد جلوداری- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۳۱- محمدامین نعمت الهی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۳۲- حمید سهام پور- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۳۳- محمد مهدی معتضدیان- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۳۴- ستار سرچهانی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۳۵- حسین محمودی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۳۶- سجاد نوروزی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۳۷- خسرو جاویدی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۳۸- محمدصادق عرب پور- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۳۹- ابراهیم قیطولی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۴۰- علیرضا زارع- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۴۱- امید ابراهیمی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۴۲- هانیه نجفی پور- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۴۳- نرجس صابر داریونی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۴۴- سیده فائزه حسینی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۴۵- زهرا زارع- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۴۶- مریم هوشیار – ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۴۷- مهسا پارسائی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۴۸- منصوره فرهادی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۴۹- زهرا گهربار- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۵۰- حدیث همایونی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۵۱- زهرا قاسمی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۵۲- سیده فاطمه شمشیری- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۵۳- فاطمه محمدی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۵۴- زکیه ترکی زاده- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۵۵- نگین منجذب- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۵۶- معصومه بهروزی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۵۷- رویا امینی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۵۸- مهسا مهرابی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۵۹- فاطمه حق پرست- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۶۰- زهرا مومنی گرپاچی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۶۱- فاطمه زارعی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۶۲- زینب دهقانی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۶۳- زهرا جاویدی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۶۴- سحر خدایار- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۶۵- ساره رحیمی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۶۶- مرضیه دهقانی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۶۷- زهرا حسن شاهی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۶۸- آزاده نظری- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۶۹- زهرا برومندی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۷۰- فاطمه جاویدی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۷۱- مرضیه گلستانی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۷۲- مریم موذن- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۷۳- مریم سلمانی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۷۴- خدیجه آذر- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۷۵- فاطمه اسفندی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۷۶- غزاله کشاورزنژاد- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۷۷- صفورا خواجه پور- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۷۸- فرزانه افرندید- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۷۹- ناهید دهقانی- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۸۰- سحر زائری- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۸۱- فاطمه قلی پور- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۸۲- فاطمه حق پرست- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۸۳- فاطمه رحیمی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۸۴- فاطمه قادری زاده- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۸۵- زینب نوری پور- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۸۶- سیده فاطمه سجادیان- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۸۷- مریم منصوری فرد- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۸۸- فاطمه شیبانی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۸۹- ریحانه کیان فرد- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۹۰- نسترن فروهر- ارسنجان – دانشگاه آزاد اسلامی
۷۹۱- زهرا پرهیزگار- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۹۲- فاطمه کرمکار- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۷۹۳- مریم صادقی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۷۹۴- فریبا گودرزی – ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۷۹۵- مینا میرشکاری- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۷۹۶- نسیم دانیالی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۷۹۷- زینب خادمی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۷۹۸- زینب رفیعی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۷۹۹- نجمه پسند- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۸۰۰- مریم مختاری- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۸۰۱- فاطمه شفیعی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۰۲- مریم اسکندری- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۸۰۳- سمیه قرائی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۸۰۴- آسیه برومندی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۰۵- ساره زارعی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۰۶- فاطمه شکری زاده – ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۸۰۷- نسا ابراهیمی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۰۸- سعیده نوروزی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۸۰۹- صغری محمدی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۱۰- فریده بیانی عمله – ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۱۱- فاطمه اورنگی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۱۲- عاطفه امامی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۱۳- افسانه منوچهری- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۱۴- هانیه گرانمایه- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۱۵- فاطمه هوشمندی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۱۶- حمیده پارسایی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۱۷- ثریا کشاورز- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۸۱۸- مینا فلاحی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۱۹- مریم حسینی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۲۰- فاطمه قلی پور- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۲۱- سیده درنا جلالت- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۲۲- ارمغان طاهری- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۲۳- فاطمه اورنگی- ارسنجان – دانشگاه دانشگاه آزاد
۸۲۴- سمیرا صابری- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۸۲۵- افسانه زارع- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۸۲۶- فاطمه بهمنی- ارسنجان – دانشگاه پیام نور
۸۲۷- مهسا خدر-ادبیات –سلمان فارسی کازرون
۸۲۸- لیلاکلانی-بهداشت –آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۲۹- زهرا غلامی –کودک یاری –فنی وحرفه‌ای دختران کازرون
۸۳۰- حکیمه غلامی –حسابداری-پیام نور کازرون
۸۳۱- اکبر کاظم پور-جوشکاری –علمی وکاربردی کازرون
۸۳۲- اقدس بازیار –حسابداری-پیام نور کازرون
۸۳۳- هادی دیدار –مدیریت دولتی – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۳۴- رضا امید نیا-حقوق-علمی کاربردی کازرون
۸۳۵- علی امید نیا-اینترنت –علمی کاربردی کازرون
۸۳۶- آزاده جوکار –حسابداری –پیام نور کازرون
۸۳۷- لیلا توفیقی-نرم افزار -آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۳۸- سیما بهرامی –مامایی- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۳۹- قاسم توفیقی-عمران- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۴۰- حسین محمودی –پرستاری – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۴۱- عباس شهریاری –برق – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۴۲- صادق قائدی –برق – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۴۳- محمد مجتهدی –برق – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۴۴- موسی بهشتی –دامپزشکی – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۴۵- سید حسین موسوی-مدیریت – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۴۶- زهرا اسماعیلی-بهداشت – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۴۷- زهرا جعفریان –حقوق- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۴۸- فاطمه داوودی –پرستاری – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۴۹- نجمه فرهمند پور –پرستاری – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۵۰- مهتاب حیدری –مهندسی پزشکی – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۵۱- هانیه اسدی-مهندسی پزشکی- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۵۲- هاینه امیری-مهندسی پزشکی – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۵۳- مرضیه شیلانی –ژنتیک – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۵۴- حمیرا طالب فرد –پرستاری – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۵۵- سیمین قاسمی –پرستاری – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۵۶- معصومه حسینی –بهداشت- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۵۷- شیوا رخش-ژنتیک- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۵۸- سیده مینا دهقان –پرستاری – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۵۹- ریحانه حیدری –پرستاری – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۶۰- زهرا دهداری –مدیریت – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۶۱- راحله امیدی-میکروبیولوژی- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۶۲- سیده فائز علوی-میکروبیولوژی- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۶۳- مریم درمانی –مهندسی پزشکی – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۶۴- عاطفه مینایی-علوم آزمایشگاهی- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۶۵- نرجس قائدی -شیمی – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۶۶- فاطمه حسین پور –پرستاری- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۶۷- ندا برزی –علوم آزمایشگاهی- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۶۸- مائده ایمانی فر –علوم آزمایشگاهی- آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۶۹- فرشته تهمتن –ژنتیک – آزاد اسلامی واحد کازرون
۸۷۰- مهدی شیرزادی –دانش آموخته حقوق- پیام نور کازرون
۸۷۱- علی غلامزاده –دانش آموخته مدیریت –پیام نورکازرون
۸۷۲- ایوب طهماسبی –دانش آموخته حقوق- پیام نور کازرون
۸۷۳- احسان حلالی –دانش آموخته حقوق-پیام نور کازرون
۸۷۴- ابراهیم دری-دانش آموخته کامپیوتر- پیام نور کازرون
۸۷۵- حسین ابراهیمی-مدیریت –پیام نور کازرون
۸۷۶- مینا برزگر-حقوق ثبتی –علمی کاربردی کازرون
۸۷۷- آیت الله زارع حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۷۸- عبدالله برسو حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۷۹- سید نبی سجادی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۸۰- ایوب جوکار حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۸۱- علی اصغر علیایی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۸۲- ذبیح الله نجفی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۸۳- فرشاد کرمی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۸۴- ماهان بادپا حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۸۵- حامد صفری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۸۶- محمدعلی دهقانی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۸۷- علیرضا زارعی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۸۸- علیرضا میری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۸۹- ابوالقاسم کشاورزی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۹۰- محمد مهدی زارع دهقانی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۹۱- محمد عزیزی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۹۲- احمدرضا نظافت حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۹۳- مهدی محمدی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۹۴- حسین اکبری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۹۵- جواد بزرگر حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۹۶- میلاد رضایی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۹۷- محمدحسین کشاورزی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۹۸- سعید انصاری نسب حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۸۹۹- امیر حسین نوروزی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۰۰- مهدی مظفری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۰۱- سید محمد حسین داور پناه حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۰۲- رضا ایزد پناه حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۰۳- مهدی شجاعی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۰۴- محمد امین افراسیابی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۰۵- محمد رضا زارع حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۰۶- علی رضا، ولی زاده حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۰۷- امیر حسین علیزاده حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۰۸- علی زمانی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۰۹- مجید صفائی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۱۰- علیرضا زارع حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۱۱- امین رمضانی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۱۲- حسین جوکار حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۱۳- سید مجتبی سعادتی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۱۴- مهدی انصاری فرد حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۱۵- حسین اکبری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۱۶- علی جوکار حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۱۷- علی نصر اللهی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۱۸- مهرزاد بهزادی نیا حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۱۹- محمد جوکار حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۲۰- محمد رضا جعفری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۲۱- حسین زارعی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۲۲- علی محمد شریفی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۲۳- علیرضا رهبری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۲۴- محمد عسکری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
۹۲۵- عبدالله قائدی آزاد داریون حقوق
۹۲۶- حسن رحمانی آزاد داریون حقوق
۹۲۷- علیرضا شیبانی آزاد داریون حقوق
۹۲۸- محمدجواد عمادی مقدم آزاد داریون حقوق
۹۲۹- رضا عمادی آزاد داریون حقوق
۹۳۰- سمیرا ظهرابی آزاد داریون حقوق
۹۳۱- زهرا کشاورز آزاد داریون حقوق
۹۳۲- نگین آل سعدی آزاد داریون حقوق
۹۳۳- فاطمه استوار آزاد داریون حقوق
۹۳۴- فاطمه زارع آزاد داریون حقوق
۹۳۵- مرضیه زارعی آزاد داریون حقوق
۹۳۶- کلثوم کشاورز آزاد داریون حقوق
۹۳۷- حسین باصری آزاد داریون تربیت بدنی
۹۳۸- حامد باصری آزاد داریون تربیت بدنی
۹۳۹- سهراب قاعدی آزاد داریون تربیت بدنی
۹۴۰- رسول کاظمی آزاد داریون تربیت بدنی
۹۴۱- ناصر نیل ملاک آزاد داریون تربیت بدنی
۹۴۲- حمید سامی وند آزاد داریون تربیت بدنی
۹۴۳- احمد رضا زارعی آزاد داریون حسابداری
۹۴۴- حسین جوکار آزاد داریون حسابداری
۹۴۵- سید محمد رضا زارع آزاد داریون حسابداری
۹۴۶- محمد باقر زارعی آزاد داریون حسابداری
۹۴۷- محمد محسن بی خبر آزاد داریون حسابداری
۹۴۸- احسان ملک مکان آزاد داریون حسابداری
۹۴۹- علیرضا علیایی فرد آزاد داریون حسابداری
۹۵۰- علیرضا عزیزی آزاد داریون حسابداری
۹۵۱- محمد مهدی سمتی آزاد داریون حسابداری
۹۵۲- علیرضا رنجبر آزاد داریون حقوق
۹۵۳- علیرضا حفاری آزاد داریون حقوق
۹۵۴- علی اکبر میرشکاری آزاد داریون حقوق
۹۵۵- محمدجواد محمودی آزاد داریون حقوق
۹۵۶- حسین اسدپور آزاد داریون حقوق
۹۵۷- دهقان رویا آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
۹۵۸- رضایی محمدرضا برق آزاد علامرودشت
۹۵۹- میر فاطمه آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
۹۶۰- غیاثی زهرا آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
۹۶۱- هاشمی علی برق آزاد علامرودشت
۹۶۲- رضائیان محمدصادق برق آزاد علامرودشت
۹۶۳- کریمی مریم آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
۹۶۴- صیادی نیلوفر آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
۹۶۵- سفارشی مرتضی برق آزاد علامرودشت
۹۶۶- برق آزاد علامرودشت رشیدی سید هاشم
۹۶۷- رضائیان عباس برق آزاد علامرودشت
۹۶۸- قاسم زاده احمدرضا برق آزاد علامرودشت
۹۶۹- هاشمی سید حمید برق آزاد علامرودشت
۹۷۰- کریمی ساجده آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
۹۷۱- میرزاده فاطمه آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
۹۷۲- نازنین زارعی پرستاری لامرد
۹۷۳- سارا سلیمانی پرستاری لامرد
۹۷۴- زهرا خیری پرستاری لامرد
۹۷۵- علی رضائی پرستاری لامرد
۹۷۶- محمدجواد میرزایی پرستاری لامرد
۹۷۷- شهریار نصیری قلعه گلینه پرستاری لامرد
۹۷۸- ابوالفضل فریدی فهلیانی پرستاری لامرد
۹۷۹- حبیب پارسا پرستاری لامرد
۹۸۰- پوریا امیری بهمن بیگلو پرستاری لامرد
۹۸۱- رضا یزدی پرستاری لامرد
۹۸۲- امیرمحمد نظری پرستاری لامرد
۹۸۳- محمدجواد احمدپور پرستاری لامرد
۹۸۴- جواد عسکری آزاد لامرد
۹۸۵- علیرضا هرجی زاده آزاد لامرد
۹۸۶- حمیدرضا محمدی آزاد لامرد
۹۸۷- مهدی باصفائیان آزاد لامرد
۹۸۸- حامد سیفی آزاد لامرد
۹۸۹- داوود اسدنیا آزاد لامرد
۹۹۰- علی کمالی آزاد لامرد
۹۹۱- سیداحمدرضا امامی آزاد لامرد
۹۹۲- محمدرضا شعبانی آزاد لامرد
۹۹۳- صالح طاهری آزاد لامرد
۹۹۴- وحید میرزاده آزاد لامرد
۹۹۵- ابوالحسن بحرینی آزاد لامرد
۹۹۶- مجید ایزدی آزاد لامرد
۹۹۷- وحید چهر آزاد آزاد لامرد
۹۹۸- احسان چهر آزاد آزاد لامرد
۹۹۹- محمدرضا انصاری آزاد لامرد
۱۰۰۰- محمد هادی سورقالی آزاد لامرد
۱۰۰۱- مجتبی مظاهری آزاد لامرد
۱۰۰۲- علی حسین نژاد آزاد لامرد
۱۰۰۳- مصطفی شجاع رفتار آزاد لامرد
۱۰۰۴- زهرا فروتن آزاد لامرد
۱۰۰۵- مریم رستاخیز آزاد لامرد
۱۰۰۶- زهره اسلامی زاد آزاد لامرد
۱۰۰۷- عاطفه صابری آزاد لامرد
۱۰۰۸- زهرا صفری آزاد لامرد
۱۰۰۹- مریم محمدی شیوه کش آزاد لامرد
۱۰۱۰- سکینه آرمون آزاد لامرد
۱۰۱۱- عاطفه گیودل آزاد لامرد
۱۰۱۲- ام البنین دواری آزاد لامرد
۱۰۱۳- فاطمه احمدی آزاد لامرد
۱۰۱۴- معظمه راستی آزاد لامرد
۱۰۱۵- فاطمه شاکری آزاد لامرد
۱۰۱۶- سمانه اسدی آزاد لامرد
۱۰۱۷- سیده فاطمه موسوی آزاد لامرد
۱۰۱۸- راضیه ابراهیمی آزاد لامرد
۱۰۱۹- زینب جوانمرد آزاد لامرد
۱۰۲۰- نادیه ملکی آزاد لامرد
۱۰۲۱- صبریه رضایی آزاد لامرد
۱۰۲۲- زهرا خواجه زاده آزاد لامرد
۱۰۲۳- فاطمه برزگر آزاد لامرد
۱۰۲۴- زهرا وردیانی آزاد لامرد
۱۰۲۵- زهرا زارعی آزاد لامرد
۱۰۲۶- سیده صغری هاشمی آزاد لامرد
۱۰۲۷- زهرا حکمیان آزاد لامرد
۱۰۲۸- محدثه قطبی آزاد لامرد
۱۰۲۹- مرضیه نادری آزاد لامرد
۱۰۳۰- ناهید علمداری آزاد لامرد
۱۰۳۱- نرجس جعفری آزاد لامرد
۱۰۳۲- منیره قیصری آزاد لامرد
۱۰۳۳- زهرا رشیدی آزاد لامرد
۱۰۳۴- معصومه جمالی آزاد لامرد
۱۰۳۵- سمیه فرزانه آزاد لامرد
۱۰۳۶- زهرا توانا آزاد لامرد
۱۰۳۷- فاطمه زارعی آزاد لامرد
۱۰۳۸- مریم زارعی آزاد لامرد
۱۰۳۹- سعیده ابراهیمی آزاد لامرد
۱۰۴۰- زهرا کشاورز آزاد لامرد
۱۰۴۱- الهام عوض زاده آزاد لامرد
۱۰۴۲- زهرا صادقی آزاد لامرد
۱۰۴۳- زهرا صفری آزاد لامرد
۱۰۴۴- سارا مقامی آزاد لامرد
۱۰۴۵- عبدالرضا کریمی دولتی لامرد
۱۰۴۶- حسین سعیدی دولتی لامرد
۱۰۴۷- مصطفی شیرازی دولتی لامرد
۱۰۴۸- محمد حسین زارعی دولتی لامرد
۱۰۴۹- محمدرضا حسنی دولتی لامرد
۱۰۵۰- سعید دولتی زاده دولتی لامرد
۱۰۵۱- دانیال سارانی دولتی لامرد
۱۰۵۲- جواد احمدی دولتی لامرد
۱۰۵۳- شهاب دهواری دولتی لامرد
۱۰۵۴- احمدرضا بلغار دولتی لامرد
۱۰۵۵- ایمان آذرگون دولتی لامرد
۱۰۵۶- توفیق میری نژاد دولتی لامرد
۱۰۵۷- حامد نظری دولتی لامرد
۱۰۵۸- راحله صدرایی دولتی لامرد
۱۰۵۹- فاطمه چلداوی دولتی لامرد
۱۰۶۰- کوثر کهوری دولتی لامرد
۱۰۶۱- سیده فرشته دوستی دولتی لامرد
۱۰۶۲- محمدرضا عباسپور دولتی لامرد
۱۰۶۳- پریا اسماعیلی دولتی لامرد
۱۰۶۴- مهسا آرام فر دولتی لامرد
۱۰۶۵- عارفه مشیدی دولتی لامرد
۱۰۶۶- رقیه صفازاده دولتی لامرد
۱۰۶۷- لیلا قیصری دولتی لامرد
۱۰۶۸- فاطمه دالان جو دولتی لامرد
۱۰۶۹- شهربانو دهقان فر دولتی لامرد
۱۰۷۰- عاطفه میردادی دولتی لامرد
۱۰۷۱- فاطمه ابراهیمی دولتی لامرد
۱۰۷۲- مریم قاسمی دولتی لامرد
۱۰۷۳- گوهر غلامی دولتی لامرد
۱۰۷۴- الهه غلامی دولتی لامرد
۱۰۷۵- فائزه بیاتی دولتی لامرد
۱۰۷۶- محدثه محسنی دولتی لامرد
۱۰۷۷- سیده زهرا هاشمی دولتی لامرد
۱۰۷۸- عایشه زارعی دولتی لامرد
۱۰۷۹- ساجده عباسی نیا دولتی لامرد
۱۰۸۰- زهرا باقری دولتی لامرد
۱۰۸۱- معصومه موسوی دولتی لامرد
۱۰۸۲- یاسمن عباسی دولتی لامرد
۱۰۸۳- حسین کوثری دولتی لامرد
۱۰۸۴- جهانگیر مرادی دولتی لامرد
۱۰۸۵- مهدی محمدی دولتی لامرد
۱۰۸۶- محمد محمدی دولتی لامرد
۱۰۸۷- سید محمد موسوی دولتی لامرد
۱۰۸۸- امیرحسین رحمتی دولتی لامرد
۱۰۸۹- وحید احمدی دولتی لامرد
۱۰۹۰- ابوالفضل کربلائی دولتی لامرد
۱۰۹۱- امیر زمانی دولتی لامرد
۱۰۹۲- حسین فرهادی دولتی لامرد
۱۰۹۳- علی نوروزی دولتی لامرد
۱۰۹۴- حمید محمدی دولتی لامرد
۱۰۹۵- امیرعباس بریانی دولتی لامرد
۱۰۹۶- افشین کریمی دولتی لامرد
۱۰۹۷- محمد باختر دولتی لامرد
۱۰۹۸- محمد رحمانی دولتی لامرد
۱۰۹۹- داریوش محمودنیا دولتی لامرد
۱۱۰۰- ناصر صادقی دولتی لامرد
۱۱۰۱- حسن زارع خفری ازاد ممسنی
۱۱۰۲- سیده طاهره افراه پیراپزشکی ممسنی
۱۱۰۳- الهام زارع خفری ممسنی
۱۱۰۴- ابراهیم نوروزی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۰۵- حمید مردانی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۰۶- محسن عریزاده پیراپزشکی ممسنی
۱۱۰۷- مهدی هادوی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۰۸- مهدی جاویدی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۰۹- محمد مرادی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۱۰- محمد قلی پور پیراپزشکی ممسنی
۱۱۱۱- مهدی برومند پیراپزشکی ممسنی
۱۱۱۲- علی بیعتی منش پیراپزشکی ممسنی
۱۱۱۳- نسرین عسکر پور پیراپزشکی ممسنی
۱۱۱۴- فاطمه عزیزی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۱۵- صدیقه احسانس پیراپزشکی ممسنی
۱۱۱۶- سمانه یزدانی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۱۷- کبری امیری بهروسی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۱۸- فاطمه غلامی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۱۹- لیلا میرزایی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۲۰- زهرا معروفی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۲۱- شیما معروفی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۲۲- فاطمه کریمیان پیراپزشکی ممسنی
۱۱۲۳- زهره شکرایی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۲۴- زهرا محمدی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۲۵- شکیلا پناهپوری پیراپزشکی ممسنی
۱۱۲۶- مهسا یزدانی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۲۷- اسماء مسیح پور پیراپزشکی ممسنی
۱۱۲۸- ندا جوکار پیراپزشکی ممسنی
۱۱۲۹- فاطمه هیبتی پیراپزشکی ممسنی
۱۱۳۰- امیر حسین محمدیان دانشکده فنی ممسنی
۱۱۳۱- وحید روستا دانشکده فنی ممسنی
۱۱۳۲- حسین اسلامی دانشکده فنی ممسنی
۱۱۳۳- اسماعیل غوطه ور دانشکده فنی ممسنی
۱۱۳۴- حسین عدالتی دانشکده فنی ممسنی
۱۱۳۵- محمد حیدری دانشکده فنی ممسنی
۱۱۳۶- موسی خرم روز دانشکده فنی ممسنی
۱۱۳۷- اسماعیل محمدی دلخانی دانشکده فنی ممسنی
۱۱۳۸- محمد رضا روشنی دانشکده فنی ممسنی
۱۱۳۹- محمد رضا عبد الوند دانشکده فنی ممسنی
۱۱۴۰- امید سلطانی دانشکده فنی ممسنی
۱۱۴۱- میثم کوهی دانشکده فنی ممسنی
۱۱۴۲- محمد براتی دهنوی دانشکده فنی ممسنی
۱۱۴۳- امیر حسین عامری دانشکده فنی ممسنی
۱۱۴۴- میعاد شادکام دانشکده فنی ممسنی
۱۱۴۵- علی رضا کاظمی دانشکده فنی ممسنی
۱۱۴۶- ابولفظل رستمی دانشکده فنی ممسنی
۱۱۴۷- رامین محمدی اصل دانشکده فنی ممسنی
۱۱۴۸- امیر محمد فقاحتی دانشکده فنی ممسنی
۱۱۴۹- سجاد عزیزی دانشکده فنی ممسنی
۱۱۵۰- پوریا صیادی مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۵۱- مجتبی زیارت منش مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۵۲- علی نصر الهی مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۵۳- سجاد صادقی مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۵۴- محمد حیدری مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۵۵- یاسر کریمی مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۵۶- محمد امین صیادی مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۵۷- احمد رضا اسحاقی مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۵۸- دانیال مهدی یار مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۵۹- ارزو نگهداری مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۶۰- مرضیه کریمیان مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۶۱- سیده فاطمه شمس مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۶۲- زهرا نگهداری مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۶۳- سوزان نعمت الهی مرکز اموزش عالی ممسنی
۱۱۶۴- عباس سلیمانی ازاد ممسنی
۱۱۶۵- عباس دشتیان ازاد ممسنی
۱۱۶۶- علی نیکنام ازاد ممسنی
۱۱۶۷- مریم محمد صالح ازاد ممسنی
۱۱۶۸- ریحانه محمدی ازاد ممسنی
۱۱۶۹- زهرا عباسی ازاد ممسنی
۱۱۷۰- سیده توران رستمی ازاد ممسنی
۱۱۷۱- فاطمه نیکنام ازاد ممسنی
۱۱۷۲- فاطمه رضایی ازاد ممسنی
۱۱۷۳- فاطمه ماهوری ازاد ممسنی
۱۱۷۴- محبوبه جعفری ازاد ممسنی
۱۱۷۵- مهناز محمدی ازاد ممسنی
۱۱۷۶- آیناز جباری ازاد ممسنی
۱۱۷۷- فاطمه رنجبر ازاد ممسنی
۱۱۷۸- مرضیه جهانبانی ازاد ممسنی
۱۱۷۹- عاطفه جعفری ازاد ممسنی
۱۱۸۰- کبری توکلیان پیامنور ممسنی
۱۱۸۱- شهلا دارابی پیامنور ممسنی
۱۱۸۲- زهرا رحیمی پیامنور ممسنی
۱۱۸۳- مریم حیدری پیامنور ممسنی
۱۱۸۴- فاطمه محمدی پیامنور ممسنی
۱۱۸۵- زهرا کشاورز پیامنور ممسنی
۱۱۸۶- فرخنده انصاری علوم ورزشی ممسنی
۱۱۸۷- زهرا اسحاقی علوم ورزشی ممسنی
۱۱۸۸- رضوان هوشمندی علوم ورزشی ممسنی
۱۱۸۹- فئزه پور همت علوم ورزشی ممسنی
۱۱۹۰- مینا انصاری علوم ورزشی ممسنی
۱۱۹۱- راحله انصاری علوم ورزشی ممسنی
۱۱۹۲- فاطمه کشاورزی علوم ورزشی ممسنی
۱۱۹۳- رقیه کرمی علوم ورزشی ممسنی
۱۱۹۴- الهه محمدی پور پیام نور رستم ممسنی
۱۱۹۵- افسانه رنجبر پیام نور رستم ممسنی
۱۱۹۶- ماندانا سعادت فر پیام نور رستم ممسنی
۱۱۹۷- پریزاد نادری پیام نور رستم ممسنی
۱۱۹۸- سارا شایانی پور پیام نور رستم ممسنی
۱۱۹۹- مریم گواه پیام نور رستم ممسنی
۱۲۰۰- شمیم جاویدی پیام نور رستم ممسنی
۱۲۰۱- امیر حسین طیبی پیام نور رستم ممسنی
۱۲۰۲- احمد انصاری پیام نور رستم ممسنی
۱۲۰۳- ارش جهانگیری پیام نور رستم ممسنی
۱۲۰۴- کمال گهر پیام نور رستم ممسنی
۱۲۰۵- احسان زارعی پیام نور رستم ممسنی
۱۲۰۶- فرشید بناوی پیام نور رستم ممسنی
۱۲۰۷- فرشاد اردکانی پیام نور رستم ممسنی
۱۲۰۸- پوریا تقوی زاده پیام نور رستم ممسنی
۱۲۰۹- رضا سیف الهی پیام نور رستم ممسنی
۱۲۱۰- عبداله ضیایی پیام نور رستم ممسنی
۱۲۱۱- علی ضیایی پیام نور رستم ممسنی
۱۲۱۲- عارف باقری پیام نور رستم ممسنی
۱۲۱۳- رحمت اله نیکنام پیام نور رستم ممسنی
۱۲۱۴- عارف نیکنام پیام نور رستم ممسنی
۱۲۱۵- خداکرم افتخاری پیام نور رستم ممسنی
۱۲۱۶- سید محمود حسینی پیام نور رستم ممسنی
۱۲۱۷- غلامعلی افتخاری پیام نور رستم ممسنی
۱۲۱۸- مهدی گودرزی پیام نور رستم ممسنی
۱۲۱۹- مهدی کشاورز پیام نور رستم ممسنی
۱۲۲۰- نور محمد کرمی پیام نور رستم ممسنی
۱۲۲۱- اریا محمدی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۲۲- کیانوش فرهادی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۲۳- شهریار رئیسی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۲۴- حمید مودب پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۲۵- حامد کشاورزی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۲۶- سید محمد رضا حسینی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۲۷- مجید حیدری پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۲۸- رضا احمدی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۲۹- هادی شجاعیان پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۳۰- علی مهدی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۳۱- علی احمدی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۳۲- محسن پناهی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۳۳- عیسی عزیزی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۳۴- کامبیز فرهادی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۳۵- سلمان فرهادی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۳۶- پوریا موسوی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۳۷- علی رمضانی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۳۸- فرشید اسکندی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۳۹- علی محمدی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۴۰- مهدی قاسمی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۴۱- محمد امین عسکری فرد پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۴۲- سعید اکبری پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۴۳- امید زارع خفری پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۴۴- ارمان زارع خفری پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۴۵- محمد موسوی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۴۶- حمید رضایی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۴۷- فرزاد احمدی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۴۸- میثم خورشیدیان پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۴۹- بهنام حسینی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۵۰- سید عبدالوهاب حسینی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۵۱- حسین ایزدی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۵۲- موسی رحمانی پیام نور نوراباد ممسنی
۱۲۵۳- کمال مرادی عمله دانشکده فنی ممسنی
۱۲۵۴- محمد براتی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۵۵- محمد علی توفیقی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۵۶- سجاد عزیزی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۵۷- پیمان علی پور دانشکده فنی ممسنی
۱۲۵۸- میلاد جلیلی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۵۹- سعید هادی زاده دانشکده فنی ممسنی
۱۲۶۰- مهدی زمانی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۶۱- امیر محمد فقاهتی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۶۲- محمد رضا گرامی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۶۳- سعید عارفی فر دانشکده فنی ممسنی
۱۲۶۴- عباس رحیمی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۶۵- عباس خادمیان دانشکده فنی ممسنی
۱۲۶۶- علی خور دانشکده فنی ممسنی
۱۲۶۷- علی رضا فریدونی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۶۸- علی جاویدی مطلق دانشکده فنی ممسنی
۱۲۶۹- عماد کریمی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۷۰- حسین یوسفی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۷۱- بهمن عاملی نصب دانشکده فنی ممسنی
۱۲۷۲- اسماعیل زارعی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۷۳- احمد شفیعی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۷۴- محمد صادق مکدر دانشکده فنی ممسنی
۱۲۷۵- امیر پردل دانشکده فنی ممسنی
۱۲۷۶- مصطفی حسین پورکندی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۷۷- امید تیموریان دانشکده فنی ممسنی
۱۲۷۸- فرشاد بازدار دانشکده فنی ممسنی
۱۲۷۹- حسین رزمجویی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۸۰- محمر رضا کردمی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۸۱- یاسر عارفی فر دانشکده فنی ممسنی
۱۲۸۲- علیرضا فریدونی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۸۳- محمد کواری دانشکده فنی ممسنی
۱۲۸۴- پیمان علیپور دانشکده فنی ممسنی
۱۲۸۵- احمد شفیعی دانشکده فنی ممسنی
۱۲۸۶- سارا پناهی آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۸۷- فاطمه ماهوری آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۸۸- زهرا حسینی آزاد اسلامیممسنی
۱۲۸۹- فروغ گندمی آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۹۰- عاطفه جعفری آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۹۱- زینب حسینی آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۹۲- زهرا چوبینه آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۹۳- فاطمه انصاری آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۹۴- فهیمه شهریور آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۹۵- منصوره قاسمی آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۹۶- زهره پناهی آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۹۷- سید عذرا امینی آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۹۸- فرزانه محمودی آزاد اسلامی ممسنی
۱۲۹۹- سیده پریسا حسینی آزاد اسلامی ممسنی
۱۳۰۰- سمیرا جعفری آزاد اسلامی ممسنی
۱۳۰۱- فاطمه رمضانی – دانشگاه پیام نور داراب– رشته مدیریت صنعتی
۱۳۰۲- ملک حسین محمدی –حقوق-پیام نور کازرون
۱۳۰۳- احسان تیموری –دانش آموخته مدیریت –پیام نور کازرون
۱۳۰۴- عبدالرحیم اعتمادی-دانش آموخته حقوق –پیام نور کازرون
۱۳۰۵- محمد رضا عبدالهی-مدیریت-پیام نور کازرون
۱۳۰۶- حمید نگهداری –دانش آموخته مدیریت –پیام نور کازرون
۱۳۰۷- علی دهقانی –برق -آزاد اسلامی واحد کازرون
۱۳۰۸- جمال امیر عضدی –دانش آموخته حقوق-علمی کاربردی کازرون
۱۳۰۹- وحید رحمانیان کوشککی-حقوق-علمی کاربردی کازرون
۱۳۱۰- اشکان رحمتی-حقوق-علمی کاربردی کازرون
۱۳۱۱- رضا جمشیدی-کامپیوتر –علمی کاربردی کازرون
۱۳۱۲- رحیم دهقانی-حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۱۳- وهاب عسکری- حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۱۴- بهنام انصاری- حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۱۵- هادی هزار سی -حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۱۶- هادی رضا زاده- حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۱۷- ابراهیم شمس الدینی-طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۱۸- رضا شفیعی- طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۱۹- محمد رضایی- طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۲۰- حسین مزارعی – طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۲۱- حسین قاسمی – طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۲۲- علی دهقان – طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۲۳- مصطفی آبکار- طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۲۴- رضا نظریه- طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۲۵- محمد رضا شهریاری پور- طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۲۶- هادی دهقانی – طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۲۷- سجاد شفیعی – طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۲۸- سعید، ولی پور- طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۲۹- عمار جوکار- طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۳۰- محسن داوودی- طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۳۱- محمد مهدی حسینی- طلبه –حوزه علیمه کازرون
۱۳۳۲- نوید گندمکار-دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۳۳- محسن خواجه- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۳۴- میلاد استوار بکیانی- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۳۵- محمد جواد حاجی پور -دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۳۶- علی قاسمی – دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۳۷- محمد شدادی پور- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۳۸- حمید پورقیومی- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۳۹- حمید رضا حسینی- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۴۰- فرشاد شاکرمی- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۴۱- مصطفی افشاری- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
۱۳۴۲- روح اله نوروزی-حقوق-علمی کاربردی کازرون
۱۳۴۳- عباس جوکار-فناوری اطلاعات –علمی کاربردی کازرون
۱۳۴۴- فرج الله محسن زاده –حقوق ثبتی –علمی کاربردی کازرون
۱۳۴۵- اکبر جهادیان-حقوق قضایی-علمی کاربردی کازرون
۱۳۴۶- علیرضا جهادی نسب-برق صنعتی-علمی کاربردی کازرون
۱۳۴۷- آرش امینی-برق صنعتی –علمی کاربردی کازرون
۱۳۴۸- مینا آقایی-حقوق-علمی کاربردی کازرون
۱۳۴۹- نوراله هوشمندی-حقوق-علمی کاربردی کازرون
۱۳۵۰- الهام جابری –فناری اطلاعات –علمی کاربردی کازرون
۱۳۵۱- موسی عباسی-حقوق قضایی-علمی کاربردی کازرون
۱۳۵۲- زهرا عادل هوشبری ۹۶ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۵۳- زهرا عزیزی اتاق عمل ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۵۴- رویا غنی پور علوم آزمایشگاهی ۹۵ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۵۵- ژیلا روستا پرستاری ۹۵ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۵۶- الهام غلام زاده اتاق عمل ۹۵ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۵۷- زهره سالاری اتاق عمل ۹۵ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۵۸- فاطمه رستمی اتاق عمل ۹۶ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۵۹- زهره فدایی اتاق عمل ۹۵ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۶۰- ندا طهماسبی علوم آزمایشگاهی ۹۵ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۶۱- مژگان امیری اتاق عمل ۹۶ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۶۲- زهرا محبتی علوم آزمایشگاهی ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۶۳- حانیه محبی فر بی هوشی ۹۵ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۶۴- معصومه سعیدی اتاق عمل ۹۵ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۶۵- مریم جهانبخش پرستاری ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۶۶- ابوالفضل مطهری پرستاری دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۶۷- محمدحسین رضائیان علوم آزمایشگاهی ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۶۸- نوید میرزایی علوم آزمایشگاهی ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۶۹- رضا انصاری علوم آزمایشگاهی ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۷۰- داوود قادری هوشبری ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۷۱- محسن صدیقی اتاق عمل ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۷۲- علی اکبر آرمند جهرمی علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۷۳- علی اکبر فرج نیا پرستاری ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۷۴- رضا ناظری هوشبری ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۷۵- محمدرضا کشاورزی هوشبری ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۷۶- علی نصیری اتاق عمل ۹۵ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۷۷- محسن اسماعیل زاده پرستاری ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۷۸- مختار ویسی پرستاری ۹۶ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۷۹- حسین نعمت الهی اتاق عمل ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۸۰- مهدی سلیمی اتاق عمل ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۸۱- مصطفی شریفی اتاق عمل ۹۵ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۸۲- رضا رحیم زاده پرستاری ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۸۳- محمد پرویزی پرستاری ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۸۴- حسن صفایی پرستاری ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۸۵- علی صادقی اتاق عمل ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۸۶- احمدرضا سیمین پرستاری ۹۷ دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق (ع) گراش
۱۳۸۷- نیلوفر رجبی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۸۸- فاطمه محمدی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۸۹- خدیجه سادات موسوی حسابداری دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۹۰- فاطمه رحیمی آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۹۱- هدا دهقانی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۹۲- فاطمه کریمی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۹۳- نیلوفر صبوری پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۹۴- آرزو احمد پور پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۹۵- فاطمه جوکار پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۹۶- فاطمه فدایی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۹۷- آمنه سادات موسوی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۹۸- فهیمه مسعودی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۳۹۹- مرضیه هوشیار پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۴۰۰- فرزانه همتی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۴۰۱- زهرا سی سختی آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد واحد اقلید
۱۴۰۲- مژده رحمتی بهداشت عمومی دانشگاه آزاد اقلید
۱۴۰۳- فاطمه کاکایی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۴۰۴- نیلوفر سلطانی فرد حسابداری دانشگاه آزاد اقلید
۱۴۰۵- زهرا راسخ حسابداری دانشگاه آزاد اقلید
۱۴۰۶- زهرا نجابت پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۴۰۷- فائزه حیاتی آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد اقلید
۱۴۰۸- آذین عیوضی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۴۰۹- فاطمه نکوبخت پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
۱۴۱۰- فاطمه جمشیدی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۱۱- فاطمه قنبری حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۱۲- فاطمه اسکندری حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۱۳- فاطمه نامداری حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۱۴- فاطمه نیکویی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۱۵- زهرا ریحان پور حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۱۶- خاطره صیامی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۱۷- مریم رحیمی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۱۸- مرضیه اعلایی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۱۹- ندا صفری حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۲۰- زهره یزدان پرست حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۲۱- الناز شهریاری حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۲۲- راضیه حسن بیگی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۲۳- آرزو ایمانی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۲۴- فاطمه طهماسبی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۲۵- زینب راستگو حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۲۶- زینب سلحشور حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید.
۱۴۲۷- فاطمه یوسف پور حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۲۸- مریم دانشور. حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۲۹- فریده حسین خانی. حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۳۰- فتانه حمزه نژاد حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۳۱- مریم بزرگر حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۳۲- رقیه حسنی. حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۳۳- شکوفه امینی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۳۴- مهدیه سهرابی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۳۵- راضیه موحدی خواه حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۳۶- محدثه وفادار حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۳۷- زهرا میرزایی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۳۸- زهرا خدامی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۳۹- فاطمه عابدی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
۱۴۴۰- علی امینی دانشگاه آزاد سپیدان ساختمان
۱۴۴۱- امیر حسین حسنی دانشگاه آزاد سپیدان برق صنعت
۱۴۴۲- محمود معیری دانشگاه امام محمد باقر سپیدانعلوم تغذیه
۱۴۴۳- سید کریم داویجانی دانشگاه امام محمد باقر سپیدان علوم تغذیه
۱۴۴۴- محمد رضا رفیعی دانشگاه امام محمد باقر سپیدان علوم تغذیه
۱۴۴۵- محمود نوذری دانشگاه آزاد سپیدان ساختمان
۱۴۴۶- سید حمید رضاحجازی دانشگاه آزاد سپیدان برق صنعت
۱۴۴۷- امیر حسین جعفر پور دانشگاه امام محمد باقر سپیدان علوم تغذیه
۱۴۴۸- محمد رضا ملک نسب دانشگاه آزاد سپیدان برق صنعت
۱۴۴۹- عباس خادمی دانشگاه آزاد سپیدانالکترونیک
۱۴۵۰- علی نوذری دانشگاه آزاد سپیدانساختمان
۱۴۵۱- عیسی غلامی دانشگاه آزاد سپیدان برق قدرت
۱۴۵۲- رضا محقق زاده دانشگاه امام محمد باقر سپیدان علوم تغذیه
۱۴۵۳- رضا آین دانشگاه آزاد سپیدان ساختمان
۱۴۵۴- آرمان طاهری دانشگاه آزاد سپیدان ساختمان
۱۴۵۵- حسین خادمی دانشگاه آزاد سپیدان معماری
۱۴۵۶- سیاوش زمانیان دانشگاه آزاد سپیدان ساختمان
۱۴۵۷-، ولی ا… رمضان پور دانشگاه آزاد سپیدان ساختمان
۱۴۵۸- نادر صدیق دانشگاه آزاد سپیدان کامپیوتر
۱۴۵۹- محمد صدیق دانشگاه آزاد سپیدان ساختمان
۱۴۶۰- فرشاد مجیر دانشگاه آزاد سپیدان کامپیوتر
۱۴۶۱- رضا فتوحی پیام نور سپیدان مدیریت صنعتی
۱۴۶۲- داریوش رحیمی پیام نور سپیدانمدیریت دولتی
۱۴۶۳- جمال طهماسبی پیام نور سپیدان الهیات
۱۴۶۴- محمد نوروزی پیام نور سپیدان روانشناسی
۱۴۶۵- محمود دهقان پیام نور سپیدان مدیریت بازرگانی
۱۴۶۶- علی حمیدی پیام نور سپیدان مدیریت دولتی
۱۴۶۷- محمد طالبی پیام نور سپیدان مدیریت دولتی
۱۴۶۸- امید هوشمند پیام نور سپیدان تربیت بدنی
۱۴۶۹- بهنام خسروانی پیام نور سپیدان حسابداری
۱۴۷۰- سجاد رحیمی پیام نور سپیدان مدیریت دولتی
۱۴۷۱- حسین محمدی پیام نور سپیدان مدیریت صنعتی
۱۴۷۲- علی رضا شفیعی پیام نور سپیدان حسابداری
۱۴۷۳- احمد رضا شفیعی پیام نور سپیدان مدیریت دولتی
۱۴۷۴- اسحاق عزیزی پیام نور سپیدان مدیریت دولتی
۱۴۷۵- میثم خانی بزی پیام نور سپیدان روانشناسی
۱۴۷۶- محمد فیروز پیام نور سپیدان حقوق
۱۴۷۷- حسین بشارتی پیام نور سپیدان حقوق
۱۴۷۸- صادق اله یاری پیام نور سپیدان روانشناسی
۱۴۷۹- علی رضا قادری پیام نور سپیدان روانشناسی
۱۴۸۰- مسعود انصاری پیام نور سپیدان مدیریت دولتی
۱۴۸۱- لعیا سعید دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
۱۴۸۲- زهرا کاویان دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
۱۴۸۳- فایزه نعمت الهی دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
۱۴۸۴- زهرا عصفوری دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
۱۴۸۵- کبری مر تضوی دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
۱۴۸۶- فرزانه آسوده دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
۱۴۸۷- الهه عباسی دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
۱۴۸۸- فاطمه شکوهی دانشکده امام محمد باقربهداشت عمومی
۱۴۸۹- کلثوم محمدی دانشکده امام محمد باقر بهداشت عمومی
۱۴۹۰- مهناز برزگر دانشکده امام محمد باقر بهداشت عمومی
۱۴۹۱- فاطمه فرزانه دانشکده امام محمد باقر بهداشت عمومی
۱۴۹۲- سمیرا مقتدری دانشکده امام محمد باقر بهداشت عمومی
۱۴۹۳- ملیکا محمودی زاده دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
۱۴۹۴- طیبه حسینی دانشگاه آزاد سپیدان روانشناسی
۱۴۹۵- ندا حبیبی پیام نور سپیدان حسابداری
۱۴۹۶- زینب گودرزی پیام نور سپیدانروانشناسی عمومی
۱۴۹۷- رقیه دهقانی پیام نور سپیدان تربیت بدنی
۱۴۹۸- فرناز سروی پیام نور سپیدان علوم ورزشی
۱۴۹۹- فاطمه صفری پیام نور سپیدان مدیریت بازرگانی
۱۵۰۰- نرجس سعدی پیام نور سپیدان روانشناسی عمومی
۱۵۰۱- مهسا امینی پیام نور سپیدان حسابداری
۱۵۰۲- هاجر حسینی پیام نور سپیدان مدیریت
۱۵۰۳- سمیرا وصالی پیام نور سپیدانروانشناسی
۱۵۰۴- افسانه اتحاد پور پیام نور سپیدان روانشناسی
۱۵۰۵- زینب حسنی پیام نور سپیدان حسابداری
۱۵۰۶- سمیرا مسعود پیام نور سپیدان روانشناسی
۱۵۰۷- سمیه بانشی پیام نور سپیدان روانشناسی
۱۵۰۸- زهرا شجاعی پیام نور سپیدان مدیریت دولتی
۱۵۰۹- لیلا مهاجر پیام نور سپیدان مدیریت بازرگانی
۱۵۱۰- معصومه شفیعی پیام نور سپیدان حسابداری
۱۵۱۱- فاطمه جم پناه پیام نور سپیدان حسابداری
۱۵۱۲- سهیلا محمدی پیام نور سپیدان حسابداری
۱۵۱۳- زهرا غلامی پیام نور سپیدان حسابداری
۱۵۱۴- زینب گودرزی پیام نور سپیدان حسابداری
۱۵۱۵- اسلام یزدانی، برق، دولتی اقلید
۱۵۱۶- علیرضا رحیمی، برق دولتی اقلید
۱۵۱۷- رضابارورز، برق دولتی اقلید
۱۵۱۸- محمدعلی رضایی، برق دولتی اقلید
۱۵۱۹- مهدی رعیت پیشه، برق دولتی اقلید
۱۵۲۰- رضارنجبرزاده، برق دولتی اقلید
۱۵۲۱- مهدی رودانی، علوم قرآن و حدیث دولتی اقلید
۱۵۲۲- محمدساریخانی، برق دولتی اقلید
۱۵۲۳- سجاد دهقان، ریاضی دولتی اقلید
۱۵۲۴- سیدحمید حسینیان، علوم قرآن و حدیث دولتی اقلید
۱۵۲۵- محمدعزیزخانی، برق دولتی اقلید
۱۵۲۶- عارف هاشمی، برق دولتی اقلید
۱۵۲۷- علی خیراندیش، ریاضی دولتی اقلید
۱۵۲۸- علیرضا زارع، برق دولتی اقلید
۱۵۲۹- فرزادنظری، برق دولتی اقلید
۱۵۳۰- فرشاد رضایی، فیزیک دولتی اقلید
۱۵۳۱- فرشاد زمانی، برق دولتی اقلید
۱۵۳۲- محمدرضا خیراندیش، برق دولتی اقلید
۱۵۳۳- مسعود جمشیدی، برق دولتی اقلید
۱۵۳۴- سیاوش ملک شاهی، برق دولتی اقلید
۱۵۳۵- مهدی امینی، برق دولتی اقلید
۱۵۳۶- مهدی عباسی، برق دولتی اقلید
۱۵۳۷- سعید نیازمندی، برق دولتی اقلید
۱۵۳۸- مهرداد معتمدی، برق دولتی اقلید
۱۵۳۹- محمدرضا جلالی، برق دولتی اقلید
۱۵۴۰- میلاد محمدرضایی، برق دولتی اقلید
۱۵۴۱- علیرضا فروتن، فیزیک دولتی اقلید
۱۵۴۲- داود عاطف، فیزیک دولتی اقلید
۱۵۴۳- محمدجواد مسگری، برق دولتی اقلید
۱۵۴۴- مهدی‌کرمی تبار، فیزیک دولتی اقلید
۱۵۴۵- محمدجوادشیرانی، آمار دولتی اقلید
۱۵۴۶- حسن بهرامی، برق دولتی اقلید
۱۵۴۷- فائزه نیکوبخت:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۴۸- افسانه محرابی:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۴۹- نرگس اسماعیلی فرد:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۵۰- فاطمه مؤمنی:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۵۱- فاطمه لطف الهی:علوم تربیتی پیام نور اقلید
۱۵۵۲- زهرا رضایی:علوم تربیتی پیام نور اقلید
۱۵۵۳- مریم رحیمی:علوم تربیتی پیام نور اقلید
۱۵۵۴- مریم غیاثی:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۵۵- مرضیه عسکری:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۵۶- شهلا افضلی:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۵۷- ام البنین شریفی:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۵۸- پریساکرمی:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۵۹- زهره فارسی:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۶۰- زهرا آقاشیری:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۶۱- فاطمه سادات شریفی:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۶۲- فائزه عسکری:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۶۳- نرگس یعقوبی:علوم تربیتی پیام نور اقلید
۱۵۶۴- فاطمه ابراهیمی:علوم تربیتی پیام نور اقلید
۱۵۶۵- مریم مقدم:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۶۶- مریم نوری:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۶۷- فاطمه خلیلی:رواشناسی پیام نور اقلید
۱۵۶۸- مریم تدین:مشاوره و راهنمایی پیام نور اقلید
۱۵۶۹- نسترن زاد آباده:روانشناسی پیام نور اقلید
۱۵۷۰- زهرا بشیری فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۷۱- لیلا غلامی فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۷۲- نازیلا مهدیان فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۷۳- فائزه محمد عیزاده فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۷۴- زهرا خیراتی فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۷۵- زهرا عبدالهی فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۷۶- فاطمه مانیانی فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۷۷- زهرا عباس زاده فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۷۸- نجمه شفیعی فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۷۹- فاطمه مشهودی فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۸۰- مرضیه غلامی فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۸۱- سحر دادگر فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۸۲- زهرا قادر بناه فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۸۳- فاطمه آزاد فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۸۴- فریبا زارعی فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۸۵- سمیرا بناهی فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۸۶- سحرکریمی فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۸۷- فاطمه نگهبان فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۸۸- نجمه خوشنیت فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۸۹- زهره بهرامیان فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۹۰- زینب نصر فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۹۱- میهن صحراکرد فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۹۲- زهره رجبی فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۹۳- سیده حبیبه هندی زاده فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۹۴- میترا یادگار فنی حرفه‌ای دختران نی ریز
۱۵۹۵- حمیده صحراگرد پیام نور استهبان
۱۵۹۶- طیبه بخش زاده پیام نور استهبان
۱۵۹۷- زهرا خالقی پیام نور استهبان
۱۵۹۸- فائزه محمدی پیام نور استهبان
۱۵۹۹- معصومه حیدری پیام نور استهبان
۱۶۰۰- شکوفه کرونی پیام نور استهبان
۱۶۰۱- زهره جلالیان پیام نور استهبان
۱۶۰۲- محبوبه کشتکار پیام نور استهبان
۱۶۰۳- فاطمه زارع پیام نور استهبان
۱۶۰۴- پریسا حبیب زاده پیام نور استهبان
۱۶۰۵- انیسه ملایی پیام نور استهبان
۱۶۰۶- زهرا علیمردانی پیام نور استهبان
۱۶۰۷- فاطمه ملایی پیام نور استهبان
۱۶۰۸- فاطمه صحراگرد پیام نور استهبان
۱۶۰۹- هانیه آهنگری پیام نور استهبان
۱۶۱۰- مائده جهانبانی پیام نور استهبان
۱۶۱۱- مریم ملایی پیام نور استهبان
۱۶۱۲- مریم جلالی پیام نور استهبان
۱۶۱۳- اسماء شبستری پیام نور استهبان
۱۶۱۴- فاطمه کارازما پیام نور استهبان
۱۶۱۵- معصومه قنبری پیام نور استهبان
۱۶۱۶- زهرا عظیمی پیام نور استهبان
۱۶۱۷- الهه کاظمی پیام نور استهبان
۱۶۱۸- فاطمه دمیری پیام نور استهبان
۱۶۱۹- محمد رضا جعفری پیام نور شیراز
۱۶۲۰- حاتم امیری آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۲۱- محمد رضا رزم خواه آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۲۲- حسین زارعی آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۲۳- حمیدرضا زارعی آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۲۴- محمد رضا رزم آزما آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۲۵- امین زارعی کردشولی آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۲۶- رضا شهوند آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۲۷- محمد صادق شفیعی کردشولی آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۲۸- امین تمدن آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۲۹- غلامرضا فلاح آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۳۰- محمد جواد حمزوی آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۳۱- علیرضا زارع آزاد اسلامی پاسارگاد
۱۶۳۲- یاسر هوشیار پیام نور پاسارگاد
۱۶۳۳- حسین نگهداری پیام نور پاسارگاد
۱۶۳۴- امیرحسین عابدی پیام نور پاسارگاد
۱۶۳۵- مجتبی باقری پیام نور پاسارگاد
۱۶۳۶- غزل حاتمی پیام نور پاسارگاد
۱۶۳۷- پیمان نبی عبدالیوسفی پیام نور پاسارگاد
۱۶۳۸- علیرضا طاهری پیام نور پاسارگاد
۱۶۳۹- سعید مطرودی پیام نور پاسارگاد
۱۶۴۰- سعید هوشیار پیام نور پاسارگاد
۱۶۴۱- فاطمه علوی پیام نور پاسارگاد
۱۶۴۲- شیخ پژمان قاسمی حوزه علمیه پاسارگاد
۱۶۴۳- شیخ میلاد قربانی حوزه علمیه پاسارگاد
۱۶۴۴- شیخ صادق محبوبی حوزه علمیه پاسارگاد
۱۶۴۵- خدیجه هوشیار علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۴۶- زهرا یوسفیان علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۴۷- فائزه نوروزی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۴۸- مرضیه شبان علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۴۹- فاطمه شبانی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۵۰- فیروزه استواری علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۵۱- علی اکبر پور اکبر علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۵۲- علی کشتکار علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۵۳- مرضیه محمد زاده علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۵۴- مژده نصر علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۵۵- فائزه کاظمی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۵۶- حسام صادقی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۵۷- سجاد زارعی کردشولی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۵۸- زهرا حبیبی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۵۹- فائزه جاویدی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۶۰- کبری جوکار علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۶۱- زهرا آل سعدی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۶۲- محسن معصومی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۶۳- سید محمد حسینی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۶۴- معصومه میرزایی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۶۵- علی اکبری علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۶۶- محسن حسینی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۶۷- زهرا مرادی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۶۸- راضیه طاهری نژاد علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۶۹- فاطمه رحیمی علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۷۰- محمد رضا سجادیان مرکز کشاورزی پردیس پاسارگاد
۱۶۷۱- سید مهدی سجادیان مرکز کشاورزی پردیس پاسارگاد
۱۶۷۲- سمیه غفاری علمی کاربردی پاسارگاد
۱۶۷۳- حسین کشتکار فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۷۴- پولاد فیلوندی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۷۵- علی کیان فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۷۶- مجتبی محمد نژاد فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۷۷- محمد حسین قاسمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۷۸- رضا محمودی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۷۹- مهدی کریمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۸۰- امید کریمی باصری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۸۱- یوسف گودرزی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۸۲- علیرضا قاعدی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۸۳- محمد قدم زن فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۸۴- احمد رضا کاردان فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۸۵- محمد امین کارشناس فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۸۶- محمد رضا کامران فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۸۷- علی کریم پور فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۸۸- میلاد گل محمد عمله فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۸۹- حسن گوشه نشین فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۹۰- مصطفی لطفی ایگدر فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۹۱- حسین لهراسبی زاده فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۹۲- عارف کشاورزی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۹۳- احمد رضا کشاورزی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۹۴- محمد هادی فیروزی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۹۵- مجید عباسی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۹۶- عقیل عباسی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۹۷- علیرضا فاطمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۹۸- کیهان صفری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۶۹۹- ابوالفضل طاهری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۰۰- ابوالفضل طهماسبی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۰۱- محمد رضا فاطمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۰۲- احسان عشایری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۰۳- محسن فروزان فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۰۴- معین عباس نیا فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۰۵- عمران خضری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۰۶- مسعود طالبی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۰۷- علی امیری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۰۸- محمد رضا امیری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۰۹- مصعب احمدی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۱۰- حمیدرضا امیری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۱۱- پیمان اسدی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۱۲- محمد اسدی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۱۳- احمد آینه دار فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۱۴- محمد پروینی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۱۵- مهدی زارعی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۱۶- سعید بیگی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۱۷- امین امیری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۱۸- مهدی هاشمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۱۹- مهرداد حیدری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۲۰- علی گلستانه فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۲۱- سید احمد حسینی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۲۲- علی بادوام فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۲۳- آرش کهن فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۲۴- محمد جواد حقیقت فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۲۵- محمد مهدی صحراگرد فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۲۶- حسین حجتی منش فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۲۷- سینا درخشان فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۲۸- شایان خسروی نیا فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۲۹- محمد امین غیرتمند فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۳۰- محمد امین خلیلی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۳۱- سجاد زمانی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۳۲- سجاد چشرخ فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۳۳- محمد رحمتی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۳۴- نیما دهقان فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۳۵- سید محمد حسین حاتمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۳۶- مهرداد راستی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۳۷- محمد امین خسروی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۳۸- سید امیر حسین حسینی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۳۹- مهدی رحمانی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۴۰- هومان داور فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۴۱- سعید جهرمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۴۲- یوسف امیری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۱۷۴۳- نجمه رضایی پیام نور زرقان
۱۷۴۴- زهرا چیت ساز پیام نور زرقان
۱۷۴۵- فاطمه محجوبی پیام نور زرقان
۱۷۴۶- مریم زارع پیام نور زرقان
۱۷۴۷- مژگان دهقان پیام نور زرقان
۱۷۴۸- مریم مهدوی پیام نور زرقان
۱۷۴۹- ندا کوهی پیام نور زرقان
۱۷۵۰- مهناز واثق زاده پیام نور زرقان
۱۷۵۱- فاطمه رحیمی پیام نور زرقان
۱۷۵۲- الناز عمادی پیام نور زرقان
۱۷۵۳- زهرا نصیر پور پیام نور زرقان
۱۷۵۴- فاطمه شلتوکار پیام نور زرقان
۱۷۵۵- ملیکا رحیمی پیام نور زرقان
۱۷۵۶- مینا نوروزی پیام نور زرقان
۱۷۵۷- یکتا توکلی پیام نور زرقان
۱۷۵۸- مروارید عرب شکاری پیام نور زرقان
۱۷۵۹- آرزو باصری پیام نور زرقان
۱۷۶۰- سهیلا دغزلی پیام نور زرقان
۱۷۶۱- سارا روستا پیام نور زرقان
۱۷۶۲- مریم جعفری پیام نور زرقان
۱۷۶۳- ملیحه جعفری پیام نور زرقان
۱۷۶۴- سپیده جعفری پیام نور زرقان
۱۷۶۵- هاشم امینی پیام نور زرقان
۱۷۶۶- فرهاد نوحه سرا پیام نور زرقان
۱۷۶۷- نازنین کریمی پیام نور زرقان
۱۷۶۸- آناهیتا غنی پیام نور زرقان
۱۷۶۹- زهرا افروز پیام نور زرقان
۱۷۷۰- زهرا حسین پور پیام نور زرقان
۱۷۷۱- مهسا حمزه زرقانی پیام نور زرقان
۱۷۷۲- زهرا رضایی پیام نور زرقان
۱۷۷۳- مرضیه بانشی پیام نور زرقان
۱۷۷۴- نجمه ابراهیم پور پیام نور زرقان
۱۷۷۵- مریم بلوردی پیام نور زرقان
۱۷۷۶- الهام بخشنده پیام نور زرقان
۱۷۷۷- رویا سعادت فر پیام نور مرودشت
۱۷۷۸- مهنوش بارانی پیام نور فیروزآباد
۱۷۷۹- فاطمه زارعی پیام نور فیروزآباد
۱۷۸۰- ساغر مصطفی زاده پیام نور فیروزآباد
۱۷۸۱- سمانه ایلون کشکولی پیام نور فیروزآباد
۱۷۸۲- فاطمه غیاثی پیام نور فیروزآباد
۱۷۸۳- طوبی بومی پیام نور فیروزآباد
۱۷۸۴- زهرا شریفی پیام نور فیروزآباد
۱۷۸۵- زهرا زرین صدف پیام نور فیروزآباد
۱۷۸۶- سکینه رضایی پیام نور فیروزآباد
۱۷۸۷- فاطمه عباسی پیام نور فیروزآباد
۱۷۸۸- سیده زهرا موسوی پیام نور فیروزآباد
۱۷۸۹- طاهره محمدی پیام نور فیروزآباد
۱۷۹۰- جمیله آقا رضایی پیام نور فیروزآباد
۱۷۹۱- مریم بحری پیام نور فیروزآباد
۱۷۹۲- فاطمه مجلسی پیام نور فیروزآباد
۱۷۹۳- زهرا روا پیام نور فیروزآباد
۱۷۹۴- نیلوفر شیخی پیام نور فیروزآباد
۱۷۹۵- فاطمه رزمجو پیام نور فیروزآباد
۱۷۹۶- زهرا محمدی پیام نور فیروزآباد
۱۷۹۷- ویدا محمدی پیام نور فیروزآباد
۱۷۹۸- سید هاجر هاشمی پیام نور فیروزآباد
۱۷۹۹- آیناز جهان پناه پیام نور فیروزآباد
۱۸۰۰- فائزه دهقان پیام نور فیروزآباد
۱۸۰۱- فرزانه خان زاده پیام نور فیروزآباد
۱۸۰۲- رعنا حسینی زاده پیام نور فیروزآباد
۱۸۰۳- نازنین همتی پیام نور فیروزآباد
۱۸۰۴- زهرا حسین زاده پیام نور فیروزآباد
۱۸۰۵- آیگین یعقوبی نژاد پیام نور فیروزآباد
۱۸۰۶- سودابه احمدی پیام نور فیروزآباد
۱۸۰۷- فریبا کوهپیما پیام نور فیروزآباد
۱۸۰۸- فهیمه محیط پیام نور فیروزآباد
۱۸۰۹- فاطمه صالحی پیام نور فیروزآباد
۱۸۱۰- فاطمه دهقان پیام نور فیروزآباد
۱۸۱۱- معصومه بصیری پیام نور فیروزآباد
۱۸۱۲- ثریا حسینی پیام نور فیروزآباد
۱۸۱۳- هانیه عظیمی پیام نور فیروزآباد
۱۸۱۴- مرضیه سروری پیام نور فیروزآباد
۱۸۱۵- فاطمه نور دینی پیام نور فیروزآباد
۱۸۱۶- الناز امیری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۱۷- معصومه رحیمی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۱۸- حکیمه کوهگرد آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۱۹- شیوا جوکار آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۲۰- فاطمه مهرکی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۲۱- فاطمه کوهستانی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۲۲- فاطمه عبدی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۲۳- فرخنده افشاری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۲۴- زهرا باقری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۲۵- هانیه مهراب نسب آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۲۶- زهرا خواجه حسنی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۲۷- فهیمه شهبازی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۲۸- فاطمه شکوهمند آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۲۹- زهرا عزیزی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۳۰- زهرا محمدی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۳۱- زهرا پیام آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۳۲- زهرا طلوع آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۳۳- زهره میرزایی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۳۴- سارا پردلی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۳۵- سمیرا غلامی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۳۶- فاطمه کریمی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۳۷- فائزه جوکار آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۳۸- فاطمه رستم پور سما فیروزآباد
۱۸۳۹- فاطمه موسوی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۴۰- زهرا حسینی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۴۱- ملیحه سنجری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۴۲- مریم دهناد آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۴۳- فاطمه احمدی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۴۴- معصومه نوازی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۴۵- پریسا امیری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۴۶- نرجس شاه محمدی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۴۷- نرجس افسری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۴۸- محدثه هاشمی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۴۹- فاطمه هاشمی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۵۰- فاطمه کوهکن سما فیروزآباد
۱۸۵۱- مدینه شریفی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۵۲- پردیس عباسی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۵۳- صدیقه رستمی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۵۴- صفیه عبدالهی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۵۵- الهام منفرد آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۵۶- فاطمه منفرد آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۵۷- محدثه روستا آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۵۸- زهرا هوشیار آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۵۹- زهرا قلی پور آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۶۰- ایسودا کاووسی سما فیروزآباد
۱۸۶۱- پریسا امیری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۶۲- فریبا فولادی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۶۳- سعید سلیمانی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۶۴- حمیدرضا افشارپور آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۶۵- فرهاد بلوچ آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۶۶- بهنام پیرزاد آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۶۷- رضا زبیدی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۶۸- نوید برکم آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۶۹- احسان منفرد آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۷۰- محمد سجاد قربانی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۷۱- ایمان بلوچ زهی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۷۲- علیرضا قاسم پور آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۷۳- صادق بلوچ زهی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۷۴- محمد علیاپور آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۷۵- محمد وطن پرست آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۷۶- سعید جوکار آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۷۷- علیرضا زارع آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۷۸- مهدی کارگر آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۷۹- امیررضا زینی وند آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۸۰- علی عباسی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۸۱- مهرداد مهرکی سما فیروزآباد
۱۸۸۲- محمد نبی مهرکی سما فیروزآباد
۱۸۸۳- محمد رضا روستا سما فیروزآباد
۱۸۸۴- محمد امین میرزایی سما فیروزآباد
۱۸۸۵- محمد صادق روشنی سما فیروزآباد
۱۸۸۶- داوود محمدی سما فیروزآباد
۱۸۸۷- ایمان مرادی سما فیروزآباد
۱۸۸۸- محمد صادق روستا سما فیروزآباد
۱۸۸۹- مرتضی منفرد آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۹۰- علی ترکپور آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۹۱- محمد امین گورکانی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۹۲- مسلم شریفی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۹۳- مهرزاد مقدسی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۹۴- میلاد سیادت آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۹۵- محمد صادق امیری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۹۶- مهدی رستگاری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۹۷- مهدی مقدم آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۸۹۸- جاسم روح بخش سما فیروزآباد
۱۸۹۹- محمد حسن آقایی سما فیروزآباد
۱۹۰۰- انیسه جوکار آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۰۱- امیر حسین مردانه آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۰۲- رضا عباسی پیام نور فیروزآباد
۱۹۰۳- پوریا امیری پیام نور فیروزآباد
۱۹۰۴- علیرضا کشاورزی پیام نور فیروزآباد
۱۹۰۵- سید محمد رضا امیریان پیام نور فیروزآباد
۱۹۰۶- عباس موسایی پیام نور فیروزآباد
۱۹۰۷- سالار رضایی پیام نور فیروزآباد
۱۹۰۸- سعید افشاری پیام نور فیروزآباد
۱۹۰۹- ابوذر لطفی پیام نور فیروزآباد
۱۹۱۰- سعید اسماعیلی پیام نور فیروزآباد
۱۹۱۱- سید یونس هاشمی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۱۲- سید حبیب اله هاشمی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۱۳- سید رضا هاشمی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۱۴- سید ابراهیم نوری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۱۵- سید اصغر هاشمی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۱۶- سید فریدون هاشمی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۱۷- سید قاسم شیری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۱۸- علی اصغر صفری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۱۹- جواد نجفی پور آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۲۰- مجید جمعه پور آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۲۱- حسین حقیقی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۲۲- جمشید گلشن آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۲۳- سید مجید شکوهی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۲۴- سید مهدی حسنی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۲۵- فاطمه دهقان دولتی فیروزآباد
۱۹۲۶- ساره رهنمانیا دولتی فیروزآباد
۱۹۲۷- مائده حسینی دولتی فیروزآباد
۱۹۲۸- زهرا شاهسونی دولتی فیروزآباد
۱۹۲۹- طاهره پیکن دولتی فیروزآباد
۱۹۳۰- زینب دهقان دولتی فیروزآباد
۱۹۳۱- کلثوم صباحی دولتی فیروزآباد
۱۹۳۲- سمیرا نوروزی دولتی فیروزآباد
۱۹۳۳- سمیرا مرادیان دولتی فیروزآباد
۱۹۳۴- فاطمه رمضانی دولتی فیروزآباد
۱۹۳۵- آزاده شناسا دولتی فیروزآباد
۱۹۳۶- نگین رحیمی دولتی فیروزآباد
۱۹۳۷- مرضیه طهماسبی دولتی فیروزآباد
۱۹۳۸- فهیمه غلامی بوچی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۳۹- محمد حسین حاج احمدی دولتی فیروزآباد
۱۹۴۰- محمد پیرانی دولتی فیروزآباد
۱۹۴۱- هادی زمانی دولتی فیروزآباد
۱۹۴۲- علدالرحمان جدگال دولتی فیروزآباد
۱۹۴۳- امیرعباس شکیباولدی دولتی فیروزآباد
۱۹۴۴- سجاد دهش دولتی فیروزآباد
۱۹۴۵- حسین محمدی دولتی فیروزآباد
۱۹۴۶- حمیدرضا نجفی دولتی فیروزآباد
۱۹۴۷- علی نوروزی منفرد دولتی فیروزآباد
۱۹۴۸- محمد رضا صادقی دولتی فیروزآباد
۱۹۴۹- علیرضا آتش زبان دولتی فیروزآباد
۱۹۵۰- علی ستوده دولتی فیروزآباد
۱۹۵۱- محمد مهدی خرم دولتی فیروزآباد
۱۹۵۲- محمد گلشن دولتی فیروزآباد
۱۹۵۳- پویا معصومی دولتی فیروزآباد
۱۹۵۴- احمدرضا دولت آبادی دولتی فیروزآباد
۱۹۵۵- فرشاد فرهاد مطلق دولتی فیروزآباد
۱۹۵۶- روح الله پیروندبوری دولتی فیروزآباد
۱۹۵۷- دانیال ستایش فرد دولتی فیروزآباد
۱۹۵۸- احمد عوض پور دولتی فیروزآباد
۱۹۵۹- محمد حسین قدرتی دولتی فیروزآباد
۱۹۶۰- محمد جواد نظری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۶۱- ابوالفضل نجفی زاده آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۶۲- محمد جواد مرادی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۶۳- محمد صادق جعفری آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۶۴- سعیده محمدی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۶۵- ساسان نوروزی اطهر آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۶۶- یحیی زارعی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۶۷- فاطمه نیرومند آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۶۸- مهدی علیپور سما فیروزآباد
۱۹۶۹- محمد حسین کوهی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۷۰- حجت صادقی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۷۱- حسن غلامی آزاد اسلامی فیروزآباد
۱۹۷۲- نجمه هنرور آزاد اسلامی ارسنجان
۱۹۷۳- مهسا پارسایی آزاد اسلامی ارسنجان
۱۹۷۴- فائزه سادات رضوی آزاد اسلامی ارسنجان
۱۹۷۵- فاطمه پناهی فرد آزاد اسلامی ارسنجان
۱۹۷۶- مریم منصوری فرد آزاد اسلامی ارسنجان
۱۹۷۷- زهرا زارع آزاد اسلامی ارسنجان
۱۹۷۸- زکیه هوشیار آزاد اسلامی ارسنجان
۱۹۷۹- فاطمه عارفی آزاد اسلامی ارسنجان
۱۹۸۰- زهرا اکبری جدیدی غیرانتفاعی پاسارگاد شیراز
۱۹۸۱- شبنم دیوانی پیام نور شیراز
۱۹۸۲- مریم رحیم زاده غیرانتفاعی پاسارگاد شیراز
۱۹۸۳- نیلوفر رجبی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۸۴- فاطمه محمدی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۸۵- خدیجه سادات موسوی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۸۶- فاطمه رحیمی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۸۷- هدا دهقانی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۸۸- فاطمه کریمی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۸۹- نیلوفر صبوری آزاد اسلامی اقلید
۱۹۹۰- آرزو احمد پور آزاد اسلامی اقلید
۱۹۹۱- فاطمه جوکار آزاد اسلامی اقلید
۱۹۹۲- فاطمه فدایی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۹۳- آمنه سادات موسوی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۹۴- فهیمه مسعودی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۹۵- مرضیه هوشیار آزاد اسلامی اقلید
۱۹۹۶- فرزانه همتی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۹۷- زهرا سی سختی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۹۸- مژده رحمتی آزاد اسلامی اقلید
۱۹۹۹- فاطمه کاکایی آزاد اسلامی اقلید
۲۰۰۰- نیلوفر سلطانی فر آزاد اسلامی اقلید
۲۰۰۱- زهرا راسخ آزاد اسلامی اقلید
۲۰۰۲- زهرا نجابت آزاد اسلامی اقلید
۲۰۰۳- فائزه حیاتی آزاد اسلامی اقلید
۲۰۰۴- آذین عیوضی آزاد اسلامی اقلید
۲۰۰۵- فاطمه نکوبخت آزاد اسلامی اقلید
۲۰۰۶- فهیمه نظری آزاد اسلامی شیراز
۲۰۰۷- ساناز نصیری آزاد اسلامی شیراز
۲۰۰۸- حانیه حسینی آزاد اسلامی شیراز
۲۰۰۹- هانیه فرهادیان فر آزاد اسلامی شیراز
۲۰۱۰- فائزه جمعه زاده آزاد اسلامی شیراز
۲۰۱۱- سیده فاطمه موسوی آزاد اسلامی شیراز
۲۰۱۲- مریم رحیم زاده غیرانتفاعی پاسارگاد شیراز
۲۰۱۳- مریم جعفری علوم پزشکی شیراز
۲۰۱۴- سارا صالحی منش غیرانتفاعی زند شیراز
۲۰۱۵- فاطمه حسینی پیام نور شیراز
۲۰۱۶- زهراموسوی پیام نور شیراز
۲۰۱۷- سیده فاطمه موسوی پیام نور شیراز
۲۰۱۸- مریم احمد زاده آزاد اسلامی سروستان
۲۰۱۹- نسرین اسدی آزاد اسلامی شیراز
۲۰۲۰- شکوفه دشتی آزاد اسلامی شیراز
۲۰۲۱- بهاره مرادی آزاد اسلامی استهبان
۲۰۲۲- مرضیه ایرانی علمی کاربردی نی ریز
۲۰۲۳- حدیث همدمی علمی کاربردی نی ریز
۲۰۲۴- زینب علیخانی علمی کاربردی نی ریز
۲۰۲۵- فریده طلایی علمی کاربردی نی ریز
۲۰۲۶- راضیه بزرگنیا علمی کاربردی نی ریز
۲۰۲۷- کوثر خوش نیت علمی کاربردی نی ریز
۲۰۲۸- میترا شبان علمی کاربردی نی ریز
۲۰۲۹- نرجس شهامت علمی کاربردی نی ریز
۲۰۳۰- راضیه ره فرسا علمی کاربردی نی ریز
۲۰۳۱- فاطمه روستا زاده آزاد اسلامی شیراز
۲۰۳۲- عاطفه کریمی علمی کاربردی شیراز
۲۰۳۳- فائزه هنرمندی دولتی خرامه
۲۰۳۴- زهرا جانبازی غیرانتفاعی زند شیراز
۲۰۳۵- فاطمه هاشمی آزاد اسلامی شیراز
۲۰۳۶- فاطمه رمضانی آزاد اسلامی شیراز
۲۰۳۷- لیلا حسینی آزاد اسلامی شیراز
۲۰۳۸- لیلا سنایی آزاد اسلامی شیراز
۲۰۳۹- بهاره کامجو آزاد اسلامی شیراز
۲۰۴۰- فاطمه دیناری علوم پزشکی سنندج
۲۰۴۱- فاطمه زهره وند علوم پزشکی سنندج
۲۰۴۲- حدیث آزادی علوم پزشکی سنندج
۲۰۴۳- ثنا زرگرزاده علوم پزشکی سنندج
۲۰۴۴- نسرین عسکرپور پیراپزشکی نورآباد
۲۰۴۵- طاهره افراه پیراپزشکی نورآباد
۲۰۴۶- شیما معروفی پیراپزشکی نورآباد
۲۰۴۷- اسماء مسیح پور پیراپزشکی نورآباد
۲۰۴۸- کبری امیری پیراپزشکی نورآباد
۲۰۴۹- زهره شکرایی پیراپزشکی نورآباد
۲۰۵۰- شیما صادق فنی و حرفه‌ای دختران نی ریز
۲۰۵۱- مرضیه افراسیابی فنی و حرفه‌ای دختران نی ریز
۲۰۵۲- فاطمه نگهبان فنی و حرفه‌ای دختران نی ریز
۲۰۵۳- آمنه هنرمند فنی و حرفه‌ای دختران نی ریز
۲۰۵۴- نرجس عظیم پور دولتی فسا
۲۰۵۵- معصومه احمدی دولتی فسا
۲۰۵۶- مریم حامدی دولتی فسا
۲۰۵۷- مریم شرفیان دولتی فسا
۲۰۵۸- اسماء روانشاد دولتی فسا
۲۰۵۹- فاطمه برقانی دولتی فسا
۲۰۶۰- مرضیه حراف دولتی فسا
۲۰۶۱- فاطمه دستان دولتی فسا
۲۰۶۲- فاطمه زارع دولتی فسا
۲۰۶۳- مریم زارع دولتی فسا
۲۰۶۴- زهرا کریمیان دولتی فسا
۲۰۶۵- زهرا زلفی دولتی فسا
۲۰۶۶- صفورا پژوهش پیام نور فسا
۲۰۶۷- فائزه قربانی پیام نور فسا
۲۰۶۸- شور انگیز زینلپور پیام نور فسا
۲۰۶۹- مریم اسکندری پیام نور فسا
۲۰۷۰- سهیلا قدمی پیام نور فسا
۲۰۷۱- نجیمه تدین نژاد پیام نور فسا
۲۰۷۲- عاطفه دهناد علوم پزشکی فسا
۲۰۷۳- پریسا حیدری علوم پزشکی فسا
۲۰۷۴- زهرا سلمان پور علوم پزشکی فسا
۲۰۷۵- فاطمه شریعتی علوم پزشکی فسا
۲۰۷۶- راضیه خلیلی علوم پزشکی فسا
۲۰۷۷- مهسا صفار علوم پزشکی فسا
۲۰۷۸- یگانه مرادی علوم پزشکی فسا
۲۰۷۹- زهرا قاسمی علوم پزشکی فسا
۲۰۸۰- فاطمه شجاعی علوم پزشکی فسا
۲۰۸۱- زهرا جوکار علوم پزشکی فسا
۲۰۸۲- الهام ملایی علوم پزشکی فسا
۲۰۸۳- سمانه دهقانی علوم پزشکی فسا
۲۰۸۴- لیلا رهسپار علوم پزشکی فسا
۲۰۸۵- فاطمه رعیت پیشه علوم پزشکی فسا
۲۰۸۶- زینب توکلی شورجه علوم پزشکی فسا
۲۰۸۷- فاطمه قهرمانی علوم پزشکی فسا
۲۰۸۸- فاطمه رمضانی پیام نور فسا
۲۰۸۹- زینب دهقانی پیام نور فسا
۲۰۹۰- طاهره شرفی پیام نور فسا
۲۰۹۱- فاطمه قاسم زاده پیام نور فسا
۲۰۹۲- فاطمه اصلاحی پیام نور فسا
۲۰۹۳- زهرا روستایی پیام نور فسا
۲۰۹۴- زهرا ولیخانی پیام نور فسا
۲۰۹۵- الهام حسین پور پیام نور فسا
۲۰۹۶- زهرا محمدی پیام نور فسا
۲۰۹۷- معصومه اولاد حسینی پیام نور فسا
۲۰۹۸- فاطمه روشن دیده پیام نور فسا
۲۰۹۹- فاطمه محبی پیام نور فسا
۲۱۰۰- سعیده صادقی پیام نور فسا
۲۱۰۱- فاطمه فتحی پیام نور فسا
۲۱۰۲- نرجس نمازی پیام نور فسا
۲۱۰۳- زهرا کشاورزیان پیام نور فسا
۲۱۰۴- سلیمه افراسیابی پیام نور فسا
۲۱۰۵- سارا اولاد حسین پیام نور فسا
۲۱۰۶- اطهر جهانگیری آزاد اسلامی فسا
۲۱۰۷- زهرا بهمنی آزاد اسلامی فسا
۲۱۰۸- یلدا عباسیان جهرمی آزاد اسلامی فسا
۲۱۰۹- فاطمه همتی آزاد اسلامی فسا
۲۱۱۰- فاطمه جمالی آزاد اسلامی فسا
۲۱۱۱- فائزه باغبان آزاد اسلامی فسا
۲۱۱۲- طاهره نیازمند آزاد اسلامی فسا
۲۱۱۳- عاطفه بهرامیان آزاد اسلامی فسا
۲۱۱۴- آمنه بهرامیان آزاد اسلامی فسا
۲۱۱۵- راضیه حسینی آزاد اسلامی فسا
۲۱۱۶- زهرا سلیمی آزاد اسلامی فسا
۲۱۱۷- هاجر اسماعیلی آزاد اسلامی فسا
۲۱۱۸- فاطمه عباسی آزاد اسلامی فسا
۲۱۱۹- زهرا بیگی آزاد اسلامی فسا
۲۱۲۰- مرضیه رعیت پیشه حوزه علمیه فسا
۲۱۲۱- سمیرا جوکار حوزه علمیه فسا
۲۱۲۲- کبری نیازمند حوزه علمیه فسا
۲۱۲۳- زینب جعفری حوزه علمیه فسا
۲۱۲۴- فاطمه بهرامیان حوزه علمیه فسا
۲۱۲۵- مرضیه شاهسونی آزاد اسلامی استهبان
۲۱۲۶- فاطمه سون آزاد اسلامی نی ریز
۲۱۲۷- زهرا الهی آزاد اسلامی سروستان
۲۱۲۸- محبوبه دهقانی دولتی شیراز
۲۱۲۹- زهرا منتصری دولتی شیراز
۲۱۳۰- رویا پروین الزهرا تهران
۲۱۳۱- شیخ مهدی همایی حوزه علمیه فسا
۲۱۳۲- شیخ محمد جواد رحیم زادگان حوزه علمیه فسا
۲۱۳۳- شیخ حمید دارابی حوزه علمیه فسا
۲۱۳۴- محمد علی رحمان پور پیام نور فسا
۲۱۳۵- رضا علیزاده آزاد اسلامی سروستان
۲۱۳۶- محمد حسین محمدی زاده آزاد اسلامی شیراز
۲۱۳۷- فرید قاسمی آزاد اسلامی شیراز
۲۱۳۸- فرزان قاسمی آزاد اسلامی شیراز
۲۱۳۹- صادق امیری علوم پزشکی فسا
۲۱۴۰- امید جمالی آزاد اسلامی فسا
۲۱۴۱- محمد کوهنورد آزاد اسلامی فسا
۲۱۴۲- محمد، ولی زاده آزاد اسلامی فسا
۲۱۴۳- محسن برهمند آزاد اسلامی فسا
۲۱۴۴- حمید بامری حوزه علمیه فسا
۲۱۴۵- میلاد خستوان حوزه علمیه فسا
۲۱۴۶- فرشاد نی شکن حوزه علمیه فسا
۲۱۴۷- امین عسکری حوزه علمیه فسا
۲۱۴۸- سید مهدی فال اسیری حوزه علمیه فسا
۲۱۴۹- مصطفی شاهسونی حوزه علمیه فسا
۲۱۵۰- حمزه بحرانی حوزه علمیه فسا
۲۱۵۱- مصطفی ایزدی حوزه علمیه فسا
۲۱۵۲- سید احمد موسوی حوزه علمیه فسا
۲۱۵۳- مهدی رنجبر حوزه علمیه فسا
۲۱۵۴- امین بنی اسدی حوزه علمیه فسا
۲۱۵۵- سید قاسم موسوی حوزه علمیه فسا
۲۱۵۶- سید حسین حسینی حوزه علمیه فسا
۲۱۵۷- مهدی رنجبرشبان حوزه علمیه فسا
۲۱۵۸- محمد رضا رحیمی حوزه علمیه فسا
۲۱۵۹- کریم اندروا حوزه علمیه فسا
۲۱۶۰- محمد حسین کوه گرد حوزه علمیه فسا
۲۱۶۱- محمد جواد کوه گرد حوزه علمیه فسا
۲۱۶۲- علی قربانی حوزه علمیه فسا
۲۱۶۳- علیرضا سعیدی حوزه علمیه فسا
۲۱۶۴- علی قاری حوزه علمیه فسا
۲۱۶۵- موسوی کمالی حوزه علمیه فسا
۲۱۶۶- ابوالفضل رستمی حوزه علمیه فسا
۲۱۶۷- هادی فتحی حوزه علمیه فسا
۲۱۶۸- علی اکبر غلام پور حوزه علمیه فسا
۲۱۶۹- منصور یار احمدی حوزه علمیه فسا
۲۱۷۰- روح الله امیری نسب حوزه علمیه فسا
۲۱۷۱- سجاد بیگی حوزه علمیه فسا
۲۱۷۲- علی حسین زاده حوزه علمیه فسا
۲۱۷۳- سید محسن اخباری دولتی فسا
۲۱۷۴- مهدی زارعی دولتی فسا
۲۱۷۵- محمد امیر آقایی نسب دولتی فسا
۲۱۷۶- صادق ضرغامی دولتی فسا
۲۱۷۷- احمدرضا دالوند دولتی فسا
۲۱۷۸- احمدرضا زارعی دولتی فسا
۲۱۷۹- علیرضا رازقی دولتی فسا
۲۱۸۰- حمیدرضا نیک سرشت دولتی فسا
۲۱۸۱- عرفان شیخیانی دولتی فسا
۲۱۸۲- سعید کریمی دولتی فسا
۲۱۸۳- محمد صالحی دولتی فسا
۲۱۸۴- حسین خسروی دولتی فسا
۲۱۸۵- امیرحسین دیندار دولتی فسا
۲۱۸۶- علی بهارلویی دولتی فسا
۲۱۸۷- سجاد شریفی دولتی فسا
۲۱۸۸- حسنعلی فاتح نژاد دولتی فسا
۲۱۸۹- رضا عسکری نژادی دولتی فسا
۲۱۹۰- علی صراطی دولتی فسا
۲۱۹۱- محمد محرابی دولتی فسا
۲۱۹۲- علی محرابی دولتی فسا
۲۱۹۳- فاطمه اکبری پیام نور فسا
۲۱۹۴- امید زمانی آزاد اسلامی فسا
۲۱۹۵- ریحانه اسکندری علوم پزشکی فسا
۲۱۹۶- فاطمه زرینی علوم پزشکی فسا
۲۱۹۷- محمد علی علیزاده آزاد اسلامی فسا
۲۱۹۸- محمد رضا نریمانی آزاد اسلامی فسا
۲۱۹۹- مهدی ابراهیمی فرهنگیان سلمان فارسی شیراز
۲۲۰۰- پرستو بهرامی مرکز آموزش عالی لارستان
۲۲۰۱- رقیه کرمی پیام نور نورآباد
۲۲۰۲- یسید محمد آژیراک آزاد اسلامی مرودشت
۲۲۰۳- رامین روشناس دولتی فسا
۲۲۰۴- مهدی شیخی دولتی فسا
۲۲۰۵- محمد امیر آقا دولتی فسا
۲۲۰۶- رضا عسکرنژاد دولتی فسا
۲۲۰۷- علیرضا چراغی دولتی فسا
۲۲۰۸- حسین غفاریان اردکانی پیام نور شیراز
۲۲۰۹- محمد امین ابدالیان دولتی آباده
۲۲۱۰- سجاد جباری دولتی فسا
۲۲۱۱- سید علی سجادیان دولتی داراب
۲۲۱۲- میلاد حاجی زاده آزاد اسلامی شیراز
۲۲۱۳- علیرضا تقی پور پیام نور شیراز
۲۲۱۴- امیرحسین محسن زاده علوم پزشکی شیراز
۲۲۱۵- محمد خانی علمی کاربردی شیراز
۲۲۱۶- علی ابراهیمی علمی کاربردی شیراز
۲۲۱۷- علی شیری علمی کاربردی شیراز
۲۲۱۸- نجفی علمی کاربردی شیراز
۲۲۱۹- خاکسار علمی کاربردی شیراز
۲۲۲۰- تقدیسی علمی کاربردی شیراز
۲۲۲۱- افراز علمی کاربردی شیراز
۲۲۲۲- خضری علمی کاربردی شیراز
۲۲۲۳- حسینی شیرازی علمی کاربردی شیراز
۲۲۲۴- زارع زاده علمی کاربردی شیراز
۲۲۲۵- کشتکار علمی کاربردی شیراز
۲۲۲۶- معصوم پور علمی کاربردی شیراز
۲۲۲۷- حسن زاده علمی کاربردی شیراز
۲۲۲۸- علی صفی خانی دولتی شیراز
۲۲۲۹- محسن کردستانی منفرد دولتی شیراز
۲۲۳۰- امیرحسام غضنفرپور آزاد اسلامی شیراز
۲۲۳۱- سید داوود نبوی زاده آزاد اسلامی شیراز
۲۲۳۲- سجاد اکبری دولتی شیراز
۲۲۳۳- علیرضا رحمانی آزاد اسلامی فسا
۲۲۳۴- حمیدرضا قسام آزاد اسلامی فسا
۲۲۳۵- حسین عباس زاده آزاد اسلامی فسا
۲۲۳۶- علیرضا حیدری علوم پزشکی فسا
۲۲۳۷- جواد دهقان آزاد اسلامی شیراز
۲۲۳۸- محسن قاسم عسگری دولتی شیراز
۲۲۳۹- محمد حسین صنعت نیا جهرمی دولتی شیراز
۲۲۴۰- پیمان فرهادی پیام نور فراشبند
۲۲۴۱- رضا خبیر پیام نور فراشبند
۲۲۴۲- علی میرزایی پیام نور فراشبند
۲۲۴۳- مصیب قربانیان پیام نور فراشبند
۲۲۴۴- علی معصومی پیام نور فراشبند
۲۲۴۵- مهدی رضوی فر دولتی شیراز
۲۲۴۶- کبری توکلیان پیام نور نورآباد
۲۲۴۷- سجاد خدا رحمی دولتی شیراز
۲۲۴۸- علیرضا تقدیری حوزه علمیه فسا
۲۲۴۹- صادق جمالی حوزه علمیه فسا
۲۲۵۰- علیرضا حسین زاده حوزه علمیه فسا
۲۲۵۱- اسماعیل ملک حوزه علمیه فسا
۲۲۵۲- سید اصغر حسینی حوزه علمیه فسا
۲۲۵۳- محمد رضا یوسفی دفتر نی ریز
۲۲۵۴- روح الله ره فرسا دفتر نی ریز
۲۲۵۵- زهرا نیازی دفتر نی ریز
۲۲۵۶- مژده طهماسبی دفتر نی ریز
۲۲۵۷- لیلا گلبو دفتر نی ریز
۲۲۵۸- فائزه فروزمند دفتر نی ریز
۲۲۵۹- محمد جواد شاهسوندی دولتی نی ریز
۲۲۶۰- عباس نیک رو دولتی بیضا
۲۲۶۱- فاطمه یزدی فنی و حرفه‌ای دختران نی ریز
۲۲۶۲- فاطمه مهدوی فنی و حرفه‌ای دختران نی ریز
۲۲۶۳- فاطمه شکیبا فنی و حرفه‌ای دختران نی ریز
۲۲۶۴- محمد صادق رضائیان آزاد اسلامی علامرودشت
۲۲۶۵- هادی عابدی فرهنگیان سلمان فارسی شیراز
۲۲۶۶- ابوالفضل عباسی فرهنگیان سلمان فارسی شیراز
۲۲۶۷- فاطمه بیات پیام نور نی ریز
۲۲۶۸- زهرا تاجیک پیام نور خرمبید
۲۲۶۹- محدثه مسعودی پیام نور خرمبید
۲۲۷۰- محمد شمس اسفند آبادی پیام نور خرمبید
۲۲۷۱- زهرا کریمی پیام نور خرمبید
۲۲۷۲- مبارکه سازیخانی پیام نور خرمبید
۲۲۷۳- انیسه مهدوی پیام نور خرمبید
۲۲۷۴- رسول شریفی پیام نور خرمبید
۲۲۷۵- زهرا سجادیان پیام نور خرمبید
۲۲۷۶- سمانه زارعی پیام نور خرمبید
۲۲۷۷- محمد رضا بیانی پیام نور خرمبید
۲۲۷۸- سعیده بیانی پیام نور خرمبید
۲۲۷۹- زهرا بخشی پیام نور خرمبید
۲۲۸۰- سیده طوبی انواری پیام نور خرمبید
۲۲۸۱- سعیده کریمی پیام نور خرمبید
۲۲۸۲- فاطمه طالبی پیام نور خرمبید
۲۲۸۳- سجاد بزرگر پیام نور خرمبید
۲۲۸۴- محدثه جهانشاهی پیام نور خرمبید
۲۲۸۵- اعظم علمداری پیام نور خرمبید
۲۲۸۶- مریم جلالی پیام نور خرمبید
۲۲۸۷- سمیه احمد پور پیام نور خرمبید
۲۲۸۸- مرضیه بیگم حسینی پیام نور خرمبید
۲۲۸۹- فاطمه ساریخانی پیام نور خرمبید
۲۲۹۰- حمید ساریخانی پیام نور خرمبید
۲۲۹۱- ابراهیم صادقی پیام نور خرمبید
۲۲۹۲- زهرا صادقی پیام نور خرمبید
۲۲۹۳- امیر حسین مهدوی پیام نور خرمبید
۲۲۹۴- محمد بهادری پیام نور خرمبید
۲۲۹۵- حانیه بیانی پیام نور خرمبید
۲۲۹۶- محمد نبی دهقانی پیام نور خرمبید
۲۲۹۷- حامد طیبی پیام نور خرمبید
۲۲۹۸- سجاد ساریخانی پیام نور خرمبید
۲۲۹۹- جعفر کریمی پیام نور خرمبید
۲۳۰۰- مهدی رنجبر پیام نور خرمبید
۲۳۰۱- علیرضا چمیانی پیام نور خرمبید
۲۳۰۲- فاطمه سادات حسینی خرمی پیام نور خرمبید
۲۳۰۳- زهرا برومندی پیام نور خرمبید
۲۳۰۴- نرگس بهمنی پیام نور خرمبید
۲۳۰۵- اسماعیل دهقان پیام نور خرمبید
۲۳۰۶- نجمه هاشمی شیری پیام نور خرمبید
۲۳۰۷- سعید طیبی پیام نور خرمبید
۲۳۰۸- محمد علی نامداریان پیام نور خرمبید
۲۳۰۹- محدثه افزا پیام نور خرمبید
۲۳۱۰- سحر طیبی خرمی پیام نور خرمبید
۲۳۱۱- مرتضی کشاورز پیام نور خرمبید
۲۳۱۲- محمدرضا صفائیان پیام نور خرمبید
۲۳۱۳- مریم جلالی پیام نور خرمبید
۲۳۱۴- رقیه خسروی شیری پیام نور خرمبید
۲۳۱۵- حامد بهمنی پیام نور خرمبید
۲۳۱۶- لیلا ساریخانی خرمی پیام نور خرمبید
۲۳۱۷- مریم زارع پیام نور خرمبید
۲۳۱۸- علیرضا پیرمراد علمی کاربردی لارستان
۲۳۱۹- میلاد بنایی پیام نور لارستان
۲۳۲۰- محمد امین حسن پور پیام نور اوز
۲۳۲۱- زهرا منفرد علمی کاربردی لارستان
۲۳۲۲- محمد رحمتی مرکز آموزش عالی لارستان
۲۳۲۳- علیرضا دهقانی اوز
۲۳۲۴- روح الله جعفری مرکز آموزش عالی لارستان
۲۳۲۵- شاهین شفیعی مرکز آموزش عالی لارستان
۲۳۲۶- محمد جواد افشار آزاد اسلامی لارستان
۲۳۲۷- فائزه محمدی آزاد اسلامی لارستان
۲۳۲۸- محمد سعید آزاد اسلامی لارستان
۲۳۲۹- سیده ساجده موسوی مرکز آموزش عالی لارستان
۲۳۳۰- زهرا اسلام پناه مرکز آموزش عالی لارستان
۲۳۳۱- ریحانه عشقی علوم پزشکی لارستان
۲۳۳۲- آسیه قبادی علوم پزشکی اوز
۲۳۳۳- کوثر غلام پور علوم پزشکی لارستان
۲۳۳۴- امیرحسین فخاری پیام نور لارستان
۲۳۳۵- مهدی کلوانی جهرمی آزاد اسلامی لارستان
۲۳۳۶- سحر پرانداخته پیام نور اوز
۲۳۳۷- محمد رمضانی پیام نور اوز
۲۳۳۸- محمد حسن باقرپور آزاد اسلامی لارستان
۲۳۳۹- فرزاد عباسیان علمی کاربردی لارستان
۲۳۴۰- ابوالفضل رئیسی دولتی لارستان
۲۳۴۱- محمد بیگلر سما لارستان
۲۳۴۲- سید محمد حسن سجادی فنی و حرفه‌ای لارستان
۲۳۴۳- فاطمه حسینی علوم پزشکی اوز
۲۳۴۴- مهوش حقجو علوم پزشکی اوز
۲۳۴۵- کبیر حسین پور علوم پزشکی اوز
۲۳۴۶- صدیقه عبدالهی علوم پزشکی اوز
۲۳۴۷- فروزان حسنی علوم پزشکی اوز
۲۳۴۸- زهرا کامیاب مرکز آموزش عالی استهبان
۲۳۴۹- سیده طاهره هاشمی علوم پزشکی لارستان
۲۳۵۰- فاطمه کمالی علوم پزشکی لارستان
۲۳۵۱- فاطمه باسری علوم پزشکی لارستان
۲۳۵۲- سیده فاطمه سعادت علوم پزشکی لارستان
۲۳۵۳- فاطمه اجرایی علوم پزشکی لارستان
۲۳۵۴- راضیه جوکار علوم پزشکی لارستان
۲۳۵۵- پردیس عزیزی علوم پزشکی لارستان
۲۳۵۶- مریم خسروی علوم پزشکی لارستان
۲۳۵۷- الهام مهرابی علوم پزشکی لارستان
۲۳۵۸- فاطمه اشرفی پیام نور لارستان
۲۳۵۹- حسین بهمنی دولتی لارستان
۲۳۶۰- محسن شریعتی دولتی لارستان
۲۳۶۱- حسین سوسنی دولتی لارستان
۲۳۶۲- صابر کمالی سما لارستان
۲۳۶۳- محمد پور کاظم دولتی لارستان
۲۳۶۴- مائده رهنما علوم پزشکی اوز
۲۳۶۵- حوریه ذکریاپور مرکز آموزش عالی لارستان
۲۳۶۶- فاطمه بنایی مرکز آموزش عالی لارستان
۲۳۶۷- زینب هاشمی مرکز آموزش عالی لارستان
۲۳۶۸- زینب فربودنیا مرکز آموزش عالی لارستان
۲۳۶۹- علی تقی زاده دولتی لارستان
۲۳۷۰- احمدرضا جمالی دولتی لارستان
۲۳۷۱- محمد علی آگاه دولتی لارستان
۲۳۷۲- زهرا ساربانی آزاد اسلامی لارستان
۲۳۷۳- مصطفی آزادی علمی کاربردی لارستان
۲۳۷۴- سعید کهنسال دولتی لارستان
۲۳۷۵- زینب حسینی آزاد اسلامی لارستان
۲۳۷۶- فرشاد خسروی آزاد اسلامی لارستان
۲۳۷۷- حمیدرضا مظفری آزاد اسلامی لارستان
۲۳۷۸- امیرحسین امیری علوم پزشکی لارستان
۲۳۷۹- محمد رضا براری علوم پزشکی لارستان
۲۳۸۰- حسین شایسته علوم پزشکی لارستان
۲۳۸۱- امیرحسین آزموده علوم پزشکی لارستان
۲۳۸۲- حمیدرضا محمودی علوم پزشکی لارستان
۲۳۸۳- علیرضا اسلامی زاده علوم پزشکی لارستان
۲۳۸۴- مجتبی علیپور علوم پزشکی لارستان
۲۳۸۵- حسین نعمتی علوم پزشکی لارستان
۲۳۸۶- حامد ارجمند علوم پزشکی لارستان
۲۳۸۷- عرفان معین الدینی سما لارستان
۲۳۸۸- حسین توجیه پیام نور اوز
۲۳۸۹- رضا قاسمی پیام نور اوز
۲۳۹۰- صفدر درویشی بیگی پیام نور اوز
۲۳۹۱- داریوش رشیدی گلرویه پیام نور اوز
۲۳۹۲- آرش افراسیابی پیام نور اوز
۲۳۹۳- سعید عبدالهی پیام نور اوز
۲۳۹۴- محمد محیط پیام نور اوز
۲۳۹۵- وحید رحیمی پیام نور اوز
۲۳۹۶- محمد طالعی پیام نور اوز
۲۳۹۷- مجتبی برزکار پیام نور اوز
۲۳۹۸- محمد چودری پیام نور اوز
۲۳۹۹- نورالدین کمالی پیام نور اوز
۲۴۰۰- داوود شجاع پیام نور اوز
۲۴۰۱- سجاد مقدسی پیام نور اوز
۲۴۰۲- فاطمه رضایی پیام نور اوز
۲۴۰۳- مهرنوش آقایی پیام نور اوز
۲۴۰۴- فرحناز قربان زاده پیام نور اوز
۲۴۰۵- عارفه حقیقی پیام نور اوز
۲۴۰۶- آیناز رستمی پیام نور اوز
۲۴۰۷- زهرا محتسمی نیا پیام نور اوز
۲۴۰۸- زهرا نیک پور پیام نور اوز
۲۴۰۹- اعظم عابدی پیام نور اوز
۲۴۱۰- فاطمه حاجی زادگان پیام نور اوز
۲۴۱۱- بنفشه حاجی زادگان پیام نور اوز
۲۴۱۲- معصومه ریاحی پیام نور اوز
۲۴۱۳- عاطفه صلاحی پیام نور اوز
۲۴۱۴- حمیده غیاثی پیام نور اوز
۲۴۱۵- عبدالله کاظم اف فنی و حرفه‌ای لارستان
۲۴۱۶- ابوالفضل سلمانی فنی و حرفه‌ای لارستان
۲۴۱۷- سید غلامحسین علوی نیا فنی و حرفه‌ای لارستان
۲۴۱۸- فرشید ساسان فر فنی و حرفه‌ای لارستان
۲۴۱۹- حسن اژدری فنی و حرفه‌ای لارستان
۲۴۲۰- عبدالوهاب، ولی پور علوم پزشکی اوز
۲۴۲۱- نسرین پاینده علوم پزشکی اوز
۲۴۲۲- ماریا افسری علوم پزشکی اوز
۲۴۲۳- کوثر زردشت علوم پزشکی اوز
۲۴۲۴- مریم شیردژم علوم پزشکی اوز
۲۴۲۵- فاطمه محمودی پور علوم پزشکی اوز
۲۴۲۶- نگار تمدنی علوم پزشکی اوز
۲۴۲۷- مائده آبیار علوم پزشکی اوز
۲۴۲۸- فاطمه نجم علوم پزشکی اوز
۲۴۲۹- عارفه دلجو علوم پزشکی اوز
۲۴۳۰- مریم کارگر علوم پزشکی اوز
۲۴۳۱- مریم رجبی علوم پزشکی اوز
۲۴۳۲- سارا رهنما علوم پزشکی اوز
۲۴۳۳- فاطمه نیک اندیش علوم پزشکی اوز
۲۴۳۴- الهام نظری علوم پزشکی اوز
۲۴۳۵- مرجان اسدیار علوم پزشکی اوز
۲۴۳۶- زهرا شاه محمدی علوم پزشکی اوز
۲۴۳۷- زهرا مراغه علوم پزشکی اوز
۲۴۳۸- مریم عسگری پیام نور فسا
۲۴۳۹- زهرا حریری پیام نور فسا
۲۴۴۰- فاطمه معصومی پیام نور شیراز
۲۴۴۱- یاسمن شادمانی آزاد اسلامی فسا
۲۴۴۲- زهرا دودمان آزاد اسلامی فسا
۲۴۴۳- زهرا نیازمند آزاد اسلامی فسا
۲۴۴۴- زینب داور پناه آزاد اسلامی فسا
۲۴۴۵- معصومه زینلی آزاد اسلامی فسا
۲۴۴۶- فاطمه داور پناه آزاد اسلامی فسا
۲۴۴۷- فاطمه مصلی نژاد دولتی جهرم
۲۴۴۸- مهدی محمدی نیا علوم پزشکی فسا
۲۴۴۹- مرتضی جوانمردی علوم پزشکی فسا
۲۴۵۰- وحید سالاری علوم پزشکی فسا
۲۴۵۱- امید امیدی پور علوم پزشکی فسا
۲۴۵۲- سید صادق احمدی علوم پزشکی فسا
۲۴۵۳- علیرضا مروت علوم پزشکی فسا
۲۴۵۴- محمد رضا آسمند علوم پزشکی فسا
۲۴۵۵- علی بهرامی کیا آزاد اسلامی فسا
۲۴۵۶- ایمان پور ملکی پیام نور فسا
۲۴۵۷- عباس میرشکاری آزاد اسلامی فسا
۲۴۵۸- محمد تقی محمدی زاده آزاد اسلامی فسا
۲۴۵۹- مسعود کریم زاده آزاد اسلامی فسا
۲۴۶۰- شیخ مصطفی آزادیان حوزه علمیه فسا
۲۴۶۱- شیخ سجاد رنجبری حوزه علمیه فسا
۲۴۶۲- ابوذر نیازمند آزاد اسلامی فسا
۲۴۶۳- حسن پور اسماعیل علوم پزشکی فسا
۲۴۶۴- فرزاد آرام علوم پزشکی فسا
۲۴۶۵- سعید رحیمی علوم پزشکی فسا
۲۴۶۶- علی اطمینان علوم پزشکی فسا
۲۴۶۷- محسن زارع علوم پزشکی فسا
۲۴۶۸- علیرضا دلیرروی علوم پزشکی فسا
۲۴۶۹- مصیب رئیسی علوم پزشکی فسا
۲۴۷۰- حسین کریمی علوم پزشکی فسا
۲۴۷۱- ابراهیم فراهانی علوم پزشکی فسا
۲۴۷۲- مهدی رضایی علوم پزشکی فسا
۲۴۷۳- مهدی انصاری علوم پزشکی فسا
۲۴۷۴- سکینه ابراهیمی حوزه علمیه ششده
۲۴۷۵- زهرا ابراهیمی حوزه علمیه ششده
۲۴۷۶- سمیه بهرامی حوزه علمیه ششده
۲۴۷۷- محبوبه پورکاظمی حوزه علمیه ششده
۲۴۷۸- فاطمه عابدی حوزه علمیه ششده
۲۴۷۹- صدیقه اسفندیار حوزه علمیه ششده
۲۴۸۰- مهرناز ایمان جو حوزه علمیه ششده
۲۴۸۱- الهه توکلی حوزه علمیه ششده
۲۴۸۲- فاطمه حسن زاده حوزه علمیه ششده
۲۴۸۳- زهرا حیدری حوزه علمیه ششده
۲۴۸۴- زهرا سلیمانی فرد حوزه علمیه ششده
۲۴۸۵- آمنه زارع حوزه علمیه ششده
۲۴۸۶- زهرا دیندارلو حوزه علمیه ششده
۲۴۸۷- سمانه دیندارلو حوزه علمیه ششده
۲۴۸۸- محدثه ستایش زراحی دوخت الزهرا شیراز
۲۴۸۹- زهرا آزاد نژادپیام نور کوار علوم تربیتی
۲۴۹۰- اسماءمحمودی دانشگاه آزاد واحد مرودشت روان شناسی
۲۴۹۱- میناخوشه چین دانشگاه ازاداسلامی بیضا حسابداری
۲۴۹۲- نیلوفر پرویز دهنو حقوق، دانشگاه کوار
۲۴۹۳- فاطمه اسماعیلی، روانشناسی پیام نور فسا
۲۴۹۴- محمدحسن رحیم زاده، طلبه پایه۱، حوزه امام صادق (ع) استهبان
۲۴۹۵- مهساهوشمند، روانشناسی پیام نور فسا
۲۴۹۶- رقیه صالح، آماردولتی فسا
۲۴۹۷- مریم زینل پور، علوم تربیتی پیام نور فسا
۲۴۹۸- ریحانه تسلیمی، روانشناسی پیام نورفسا
۲۴۹۹- مریم صادقی، روانشناسی پیام نورفسا
۲۵۰۰- نرجس شیخ پور دانشگاه شیراز رشته ریاضیات و کاربرد‌ها
۲۵۰۱- معصومه جابری اکبرآبادی دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز رشته علوم و قرآن و حدیث
۲۵۰۲- سیده آمنه حسینی دانشگاه پیام نور داراب رشته حقوق
۲۵۰۳- فاطمه فرزام دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیرازرشته علوم و قرآن و حدیث
۲۵۰۴- فاطمه مولودی دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز رشته علوم و قرآن و حدیث
۲۵۰۵- فاطمه عبدالعلی پور دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز رشته علوم و قرآن و حدیث
۲۵۰۶- فاطمه امینی نسب دانشگاه جهرم مترجمی زبان انگلیسی
۲۵۰۷- محدثه بخشی دانشگاه جهرم مترجمی زبان انگلیسی
۲۵۰۸- سارا میرشکاری دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز رشته علوم و قرآن و حدیث
۲۵۰۹- زینب رسایی دانشگاه جهرم ریاضی
۲۵۱۰- فاطمه اسدی دانشگاه جهرم صنایع غذایی
۲۵۱۱- نجمه راستی علوم سیاسی دانشگاه شیراز
۲۵۱۲- خدیجه لطفیان علوم تربیتی پیام نور کوار
۲۵۱۳- زهرا گلجهانی دانشگاه شیراز رشته مهندسی شهرسازی
۲۵۱۴- زهراپاکدامن حسابداری دانشگاه علمی کاربردی کوار
۲۵۱۵- سیده زهرا سعادت فیزیک دانشگاه شیراز
۲۵۱۶- فائزه نعمتی فیزیک دانشگاه شیراز
۲۵۱۷- فاطمه اسماعیلی، روانشناسی پیام نور فسا
۲۵۱۸- محمدحسن رحیم زاده، طلبه پایه۱، حوزه امام صادق (ع) استهبان
۲۵۱۹- مهساهوشمند، روانشناسی پیام نور فسا
۲۵۲۰- رقیه صالح، آماردولتی فسا
۲۵۲۱- مریم زینل پور، علوم تربیتی پیام نور فسا
۲۵۲۲- ریحانه تسلیمی، روانشناسی پیام نورفسا
۲۵۲۳- مریم صادقی، روانشناسی پیام نورفسا
۲۵۲۴- فاطمه توانا رشته حقوق کوار
۲۵۲۵- فاطمه ارغوانی، زیست پیام نور فسا
۲۵۲۶- زهرا عالیان رشته حسابداری دانشگاه داراب
۲۵۲۷- سمیه اله دادی، حقوق پیام نور فسا
۲۵۲۸- یاسمن فرجپور دانشگاه آزاد شیراز مترجمی زبان
۲۵۲۹- صدیقه قربانی دانشجوی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز. کارشناسی ارشد روابط بین الملل
۲۵۳۰- پریسا عالی زاده دانشگاه آزاد شیراز مترجمی زبان
۲۵۳۱- فاطمه شیرازی دانشگاه آزاد شیراز مهندسی مکانیک
۲۵۳۲- زینب شجاعی دانشگاه آزاد شیراز حسابداری
۲۵۳۳- فاطمه سرانجام دانشگاه آزاد شیراز حسابداری
۲۵۳۴- دانشگاه علمی کاربردی
۲۵۳۵- سعید علی پور دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۳۶- امیرمحمد جلالی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۳۷- حمیدرضا نجار زاده دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۳۸- علی نیرومند دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۳۹- امیر محمد شاهسونی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۴۰- علی فارسیان دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۴۱- امین شاهسوند حسنی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۴۲- میلاد زارع دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۴۳- مغداد زارع دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۴۴- حسین ابراهیمی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۴۵- حمید ربیعی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۴۶- محمد حسین حدادی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۴۷- جواد غلامی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۴۸- احمد ضیغمی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۴۹- جمال الدین جنگجو دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۵۰- علی استاد دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۵۱- هادی زارعی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۵۲- محمد جوادفداکار دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۵۳- سعید دلیر دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۵۴- علی رضا خواجه دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۵۵- مهدی دیندار دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۵۶- محمدرضا یاراحمدی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۵۷- مهدی صادق دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۵۸- ایمان کریم پور دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۵۹- پوریا محمدی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۶۰- علی موسوی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۶۱- ابوالفضل نصرت آبادی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۶۲- یاسر بیگی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۶۳- فرزاد حسینی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۶۴- خیراله زارع دانشگاه علمی کاربردی نیریز
۲۵۶۵- جمیله آمله، روانشناسی پیام نور فسا
۲۵۶۶- احترام راضی، روانشناسی پیام نور فسا
۲۵۶۷- مارال باقری دانشگاه آزاد شیراز حقوق
۲۵۶۸- مریم محمدزاده دانشگاه آزاد شیراز مترجمی زبان
۲۵۶۹- آمنه جوکار دانشگاه آزاد شیراز مدیریت بازرگانی
۲۵۷۰- ریحانه کدخدایی دانشگاه آزاد شیراز مترجمی زبان
۲۵۷۱- فاطمه احمدی روانشناسی دولتی اقلید
۲۵۷۲- معصومه شفیعی روانشناسی دولتی اقلید
۲۵۷۳- مرضیه خوبیاری روانشناسی دولتی اقلید
۲۵۷۴- سعیده محمدی روانشناسی دولتی اقلید
۲۵۷۵- زهرا فرخی فیزیک هسته‌ای دولتی اقلید
۲۵۷۶- حانیه دیلمی فیزیک هسته‌ای دولتی اقلید
۲۵۷۷- فاطمه رستمی روانشناسی دولتی اقلید
۲۵۷۸- فاطمه دهقان ادبیات دولتی اقلید
۲۵۷۹- رقیه دهقان منابع طبیعی دولتی اقلید
۲۵۸۰- طیبه سجادیان دولتی اقلید
۲۵۸۱- محبوبه رضایی علوم قرآن دولتی اقلید
۲۵۸۲- الهه خرم مکان علوم قرآن دولتی اقلید
۲۵۸۳- زهرا اکرمی روانشناسی دولتی اقلید
۲۵۸۴- فروغ نصیبی ریاضی دولتی اقلید
۲۵۸۵- نرجس احمدی روانشناسی دولتی اقلید
۲۵۸۶- مرضیه سادات سجادی. روانشناسی دولتی اقلید
۲۵۸۷- لیلا محمدزمانی روانشناسی دولتی اقلید
۲۵۸۸- فاطمه شمسی زاده. منابع طبیعی دولتی اقلید
۲۵۸۹- فاطمه عقیقی ادبیات دولتی اقلید
۲۵۹۰- فاطمه گندمی علوم قرآن و حدیث دولتی اقلید
۲۵۹۱- فاطمه گیویان برق دولتی اقلید
۲۵۹۲- مهرانه تاکی برق دولتی اقلید
۲۵۹۳- مریم پورطالبی روانشناسی دولتی اقلید
۲۵۹۴- الهه اطعمه دانشگاه آزاد شیراز مدیریت بازرگانی
۲۵۹۵- مریم سلطانی دانشگاه آزاد شیراز حقوق
۲۵۹۶- فاطمه رضایی نسب دانشگاه آزاد شیراز میکروبیولوژی
۲۵۹۷- زهرا نوروز مکاری دانشگاه آزادشیراز شیمی کاربردی
۲۵۹۸- زهرا خرمیان دانشگاه آزاد شیراز رشته شیمی کاربردی
۲۵۹۹- طاهره عمادی حسابداری پیام نور مرودشت
۲۶۰۰- زهرا قاسمی حسابداری پیام نور مرودشت
۲۶۰۱- سارا طهماسبی پیام نور مرودشت
۲۶۰۲- زهرا اژدری پیام نور مرودشت
۲۶۰۳- زهرا رسولی پیام نور مرودشت
۲۶۰۴- زهرا غلامپور پیام نور مرودشت
۲۶۰۵- معصومه رسولی پیام نور مرودشت
۲۶۰۶- زهرا عبداللهی پیام نور مرودشت
۲۶۰۷- راضیه حسنی، تاریخ پیام نور مرودشت
۲۶۰۸- حمیرا خلیفه، کامپیوتر دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۰۹- ندا حسینی، کامپیوتر، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۱۰- زهرا نجاتی، حسابداری، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۱۱- فاطمه نامجو، مشاوره، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۱۲- نسرین دهقانیان مشاوره، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۱۳- مژگان کشاورز، حسابداری، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۱۴- فاطمه پاکروان، روانشناسی، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۱۵- اعظم زارع حسابداری، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۱۶- مرضیه هاشمی، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۱۷- فاطمه گودرزی، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۱۸- فاطمه کشاورز علوم تربیتی، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۱۹- مریم نیایش، معماری، استاد دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۲۰-، مریم پارسایی، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۲۱- زهرا امینی دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۲۲- نفیسه مرزوقی، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۲۳- فاطمه فتوحی، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۲۴- زهرا بزرگر کامپیوتر، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۲۵- فاطمه محمودی، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۲۶- هستی رعیت پیشه، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۲۷- زهرا عبادی، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۲۸- سمیه کشاورز، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۲۹- اسماء محمودی، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۳۰- منصوره سجادیان، دانشگاه آزاد مرودشت
۲۶۳۱- فاطمه رستمی مرکز آموزش عالی اقلید
۲۶۳۲- میلاد چرخ انداز پیام نور لارستان
۲۶۳۳- ساجده زارع پیام نور لارستان
۲۶۳۴- صدیقه هاشمی کیا پیام نور لارستان
۲۶۳۵- هانیه استاد زاده پیام نور لارستان
۲۶۳۶- نرگس عباسیان پیام نور لارستان
۲۶۳۷- نرجس جوانمرد پیام نور لارستان
۲۶۳۸- محمد خرد نیا پیام نور لارستان
۲۶۳۹- فاطمه حاجی زاده مرکز اموزش عالی لارستان
۲۶۴۰- رضوان شهریاری مرکز اموزش عالی لارستان
۲۶۴۱- طاهره آوزپرا مرکز اموزش عالی لارستان
۲۶۴۲- فاطمه صفری مرکز اموزش عالی لارستان
۲۶۴۳- پرستو بهرامی مرکز اموزش عالی لارستان
۲۶۴۴- بستانه مرادی مرکز اموزش عالی لارستان
۲۶۴۵- فاطمه نبی زاده حوزه علمیه قم
۲۶۴۶- زینب رضایی دولتی داراب
۲۶۴۷- ناهید رضایی دولتی داراب
۲۶۴۸- الناز رضایی دولتی داراب
۲۶۴۹- فرشته خلاصه دولتی داراب
۲۶۵۰- فاطمه غیرتمند دولتی داراب
۲۶۵۱- فاطمه حقیقی دولتی داراب
۲۶۵۲- فاطمه عسکری دولتی داراب
۲۶۵۳- شیما شمسایی دولتی داراب
۲۶۵۴- مرضیه زائری نژاد دولتی داراب
۲۶۵۵- محدثه دره کردی دولتی داراب
۲۶۵۶- فاطمه طاهری دولتی داراب
۲۶۵۷- مرجان ملکی دولتی داراب
۲۶۵۸- فرشته قاسمی دولتی داراب
۲۶۵۹- معصومه قربانی دولتی داراب
۲۶۶۰- فاطمه نظری دولتی داراب
۲۶۶۱- فاطمه منصور دولتی داراب
۲۶۶۲- مینا فرهادی دولتی داراب
۲۶۶۳- پریسا پور خسرو دولتی داراب
۲۶۶۴- مریم زارع دولتی داراب
۲۶۶۵- زهرا مسعودنیا دولتی داراب
۲۶۶۶- نگار رستمیان دولتی داراب
۲۶۶۷- سیده محبوبه حسینی دولتی داراب
۲۶۶۸- فاطمه سادات جهرمی دولتی داراب
۲۶۶۹- الهام حمیدی دولتی داراب
۲۶۷۰- مریم انواری دولتی داراب
۲۶۷۱- مهسا زارع دولتی داراب
۲۶۷۲- زهرا رفیعیه بابکی دولتی داراب
۲۶۷۳- زهرا دهقان دولتی داراب
۲۶۷۴- محدثه حسینی دولتی داراب
۲۶۷۵- رضوان کرمی دولتی داراب
۲۶۷۶- حدیثه چرخشت دولتی داراب
۲۶۷۷- زمانه بیات دولتی داراب
۲۶۷۸- لیلا حیدری دولتی داراب
۲۶۷۹- فاطمه سلیمانی نژاد دولتی داراب
۲۶۸۰- آرزو قصرودشتی دولتی داراب
۲۶۸۱- آتوسا کشاورز دولتی داراب
۲۶۸۲- فرناز کارگر دولتی داراب
۲۶۸۳- شیوا حسنی دولتی داراب
۲۶۸۴- کوثراکبری دولتی داراب
۲۶۸۵- راحیل ابراهیم پور دولتی داراب
۲۶۸۶- زینب محمدی دولتی داراب
۲۶۸۷- محبوبه ترابی دولتی داراب
۲۶۸۸- شیما کلوانی دولتی داراب
۲۶۸۹- فهیمه یزدان پرست دولتی داراب
۲۶۹۰- فاطمه عصمت فرد دولتی داراب
۲۶۹۱- علیرضا فلاحی آزاد اسلامی مرودشت
۲۶۹۲- محمد رضا فلاحی آزاد اسلامی مرودشت
۲۶۹۳- محمد زارعی آزاد اسلامی مرودشت
۲۶۹۴- مهرداد لشنی آزاد اسلامی مرودشت
۲۶۹۵- محمد دشتبالی آزاد اسلامی مرودشت
۲۶۹۶- مجتبی همایون آزاد اسلامی مرودشت
۲۶۹۷- سپهر بهرامی آزاد اسلامی مرودشت
۲۶۹۸- محمد همایون آزاد اسلامی مرودشت
۲۶۹۹- علی زارع آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۰۰- امید منوچهری آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۰۱- ابوذر علی اکبر زاده آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۰۲- محمد مهدی طهماسبی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۰۳- وحید مختاری آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۰۴- محمد رضا حسن پور آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۰۵- حسن مولایی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۰۶- محمد امین جیواد آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۰۷- حیدر علی لشنی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۰۸- حمید رضا مختاری آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۰۹- عباس زارع آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۱۰- علی حیدری آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۱۱- سعید برومند آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۱۲- سجاد بازومند آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۱۳- فرامز پناهی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۱۴- سیامک شریفی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۱۵- علی نیرومندی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۱۶- علیرضا بلارکی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۱۷- محمد باقر مولایی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۱۸- مهرزاد کاظمی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۱۹- بهروز فرمانی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۲۰- پوریا شش بلوکی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۲۱- رضا زارعی نژاد آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۲۲- احمد رضا زارع آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۲۳- جلال مختاری فنی و حرفه‌ای مرودشت
۲۷۲۴- ایمان جاویدی پیام نور مرودشت
۲۷۲۵- زهرا قاسمی پیام نور مرودشت
۲۷۲۶- طاهره قاسمی پیام نور مرودشت
۲۷۲۷- فاطمه قائدی پیام نور مرودشت
۲۷۲۸- فائزه حبیبی پیام نور مرودشت
۲۷۲۹- فاطمه بلی کوهی پیام نور مرودشت
۲۷۳۰- سیده فاطمه زارعی پیام نور مرودشت
۲۷۳۱- سارا فتوحی پیام نور مرودشت
۲۷۳۲- مریم رضایی پیام نور مرودشت
۲۷۳۳- سلیمه محمدی پیام نور مرودشت
۲۷۳۴- زهرا غلامپور پیام نور مرودشت
۲۷۳۵- حاتم کشاورزی پیام نور مرودشت
۲۷۳۶- سمیرا جعفری پیام نور مرودشت
۲۷۳۷- فاطمه فتوحی پیام نور مرودشت
۲۷۳۸- زهرا عبدالهی پیام نور مرودشت
۲۷۳۹- مرضیه خارستانی پیام نور مرودشت
۲۷۴۰- طاهره عمادی پیام نور مرودشت
۲۷۴۱- فاطمه مرادی پیام نور مرودشت
۲۷۴۲- فاطمه جلال آبادی پیام نور مرودشت
۲۷۴۳- رعنا علینژاد پیام نور مرودشت
۲۷۴۴- راضیه کشاورز پیام نور مرودشت
۲۷۴۵- فاطمه سجادیان پیام نور مرودشت
۲۷۴۶- سحر اورنگی پیام نور مرودشت
۲۷۴۷- زهره حجتی پیام نور مرودشت
۲۷۴۸- سعیده زاره پیام نور مرودشت
۲۷۴۹- آسیه قاسمی پیام نور مرودشت
۲۷۵۰- عاطفه یزدان پناه پیام نور مرودشت
۲۷۵۱- زهرا بانشی پیام نور مرودشت
۲۷۵۲- زهرا رضایی پیام نور مرودشت
۲۷۵۳- سوسن هوشیار پیام نور مرودشت
۲۷۵۴- حسین اسدی پیام نور مرودشت
۲۷۵۵- نجمه دانشمندی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۵۶- معصومه نجاتی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۵۷- مرضیه غلامی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۵۸- زهرا امینی عبدالیوسفی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۵۹- زهرا مرزوقی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۶۰- سمیه داور پناه آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۶۱- ندا رستگار آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۶۲- زهرا زارع آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۶۳- انسیه سادات یزدگردی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۶۴- زهرا کاظمی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۶۵- الهام اتحاد خوب آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۶۶- مریم نعمتی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۶۷- مریم نجات آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۶۸- فاطمه پاک نژاد آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۶۹- زهرا کاظمی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۷۰- فهیمه حسینی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۷۱- بهاره کشاورز آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۷۲- شقایق لشنی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۷۳- مرضیه نیک زاده آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۷۴- فرشته کفایتیان زاده آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۷۵- طاهره میرزایی عبدالیوسفی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۷۶- زهرا قیصری آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۷۷- عاطفه نوروزی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۷۸- ساره محمودی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۷۹- مهناز دانا آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۸۰- فاطمه محمودی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۸۱- سیده مرضیه دهقانیان آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۸۲- فاطمه مهرآور آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۸۳- شهین نیکومنش آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۸۴- زهرا پرهیز آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۸۵- مرضیه هاشمی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۸۶- فاطمه گودرزی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۸۷- سیده نیلوفر حسینی آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۸۸- منصوره سجادیان آزاد اسلامی مرودشت
۲۷۸۹- فائزه میرشکاری دولتی داراب
۲۷۹۰- مصطفی دیداری رونیزی دولتی استهبان
۲۷۹۱- حسین عباس پور حوزه علمیه استهبان
۲۷۹۲- حسین مهربان دولتی استهبان
۲۷۹۳- حامد میرزازاده دولتی استهبان
۲۷۹۴- فرشاد معمار دولتی استهبان
۲۷۹۵- علیرضا هاشمی دولتی استهبان
۲۷۹۶- میثم هادی دخت دولتی استهبان
۲۷۹۷- علیرضا هاشمی دولتی استهبان
۲۷۹۸- علی دورافکن دولتی استهبان
۲۷۹۹- بهرامی دولتی استهبان
۲۸۰۰- داوود حیدرنژاد دولتی استهبان
۲۸۰۱- علیرضا عطوفت دولتی استهبان
۲۸۰۲- مهدی حاجی زاده دولتی استهبان
۲۸۰۳- جواد برجاس دولتی استهبان
۲۸۰۴- نبی هاشمی دولتی استهبان
۲۸۰۵- محمد حسین زراعتکار دولتی استهبان
۲۸۰۶- ابراهیم خلیلی دولتی استهبان
۲۸۰۷- محمد بهرامی فر دولتی استهبان
۲۸۰۸- جعفر احمدی دولتی استهبان
۲۸۰۹- علی نظریان دولتی استهبان
۲۸۱۰- محمد کشاورز دولتی استهبان
۲۸۱۱- وحید گل کار دولتی استهبان
۲۸۱۲- شریفی دولتی استهبان
۲۸۱۳- اسدی دولتی استهبان
۲۸۱۴- مریم سادات طباطبایی مرکز اموزش عالی استهبان
۲۸۱۵- سحرمهدوی آزاد اسلامی استهبان
۲۸۱۶- زهرا احمدی آزاد اسلامی استهبان
۲۸۱۷- زهرا اسلامی آزاد اسلامی استهبان
۲۸۱۸- پوران فتحی آزاد اسلامی استهبان
۲۸۱۹- زینب کریم پور آزاد اسلامی استهبان
۲۸۲۰- حدیث نوروزی آزاد اسلامی استهبان
۲۸۲۱- رویا خسروی دولتی شیراز
۲۸۲۲- هانیه عسکری پیام نور شیراز
۲۸۲۳- سحر ولدبیگی پیام نور سروستان
۲۸۲۴- محمد رضا کرامت فنی کشاورزی فسا
۲۸۲۵- میلاد روحانی تزنگی فنی کشاورزی فسا
۲۸۲۶- زهیر علیرضایی فنی کشاورزی فسا
۲۸۲۷- سید حسام الدین موسوی فنی کشاورزی فسا
۲۸۲۸- عرفان شیبانی نژاد فنی کشاورزی فسا
۲۸۲۹- محمد شیبانی جابری فنی کشاورزی فسا
۲۸۳۰- عرفان ستوده فنی کشاورزی فسا
۲۸۳۱- علی اصغر فیضی فنی کشاورزی فسا
۲۸۳۲- محمد غلامی شیری فنی کشاورزی فسا
۲۸۳۳- صادق اسدی فنی کشاورزی فسا
۲۸۳۴- محمد بابایی فنی کشاورزی فسا
۲۸۳۵- محمد جواد رنجبر فنی کشاورزی فسا
۲۸۳۶- جواد فراست فنی کشاورزی فسا
۲۸۳۷- احمد زاهدی فنی کشاورزی فسا
۲۸۳۸- فاطمه بردبار آزاد اسلامی فسا
۲۸۳۹- زهرا شرفی آزاد اسلامی فسا
۲۸۴۰- حکمت آرا آزاد اسلامی فسا
۲۸۴۱- علیرضا آذرکیش آزاد اسلامی فسا
۲۸۴۲- علی نوروزی آزاد اسلامی فسا
۲۸۴۳- علیرضا شب زنده دار آزاد اسلامی فسا
۲۸۴۴- محمد عبدی آزاد اسلامی فسا
۲۸۴۵- سید احمد رضا احمدی آزاد اسلامی فسا
۲۸۴۶- محمود رنجبر آزاد اسلامی فسا
۲۸۴۷- محسن خبیری آزاد اسلامی فسا
۲۸۴۸- مرتضی باقری آزاد اسلامی فسا
۲۸۴۹- راضیه سیاری حوزه علمیه ششده
۲۸۵۰- میترا ریاستی حوزه علمیه ششده
۲۸۵۱- جمیله بلاغی حوزه علمیه ششده
۲۸۵۲- طاهره بلاغی حوزه علمیه ششده
۲۸۵۳- وجیهه بهمنی حوزه علمیه ششده
۲۸۵۴- علی زائر ثابت علوم پزشکی فسا
۲۸۵۵- حدیثه جعفری پیام نور فسا
۲۸۵۶- فاطمه فتحی علوم پزشکی فسا
۲۸۵۷- زهرا عباس پور علوم پزشکی فسا
۲۸۵۸- زینب غلامی پیام نور کوار
۲۸۵۹- فاطمه دهقانی دولتی اقلید
۲۸۶۰- فائزه فلاحت نیا دولتی شیراز
۲۸۶۱- زهرا اکبری مرکز اموزش عالی استهبان
۲۸۶۲- نازنین زهرا صحتی اصل مرکز اموزش عالی استهبان
۲۸۶۳- مریم زارعی مرکز اموزش عالی استهبان
۲۸۶۴- سیده نسرین موسوی مرکز اموزش عالی استهبان
۲۸۶۵- محدثه زارعی مرکز اموزش عالی استهبان
۲۸۶۶- مطهره کریمی مرکز اموزش عالی استهبان
۲۸۶۷- مطهره زحلی پیام نور استهبان
۲۸۶۸- زهرا فیروزی مرکز اموزش عالی استهبان
۲۸۶۹- نیلوفر زهره‌ای پیام نور استهبان
۲۸۷۰- زینب قاسمی پیام نور استهبان
۲۸۷۱- زینب حسین بیگی آزاد اسلامی استهبان
۲۸۷۲- ناهید دهقان مرکز اموزش عالی استهبان
۲۸۷۳- سید محمد متولی حوزه علمیه شیراز
۲۸۷۴- لیلا غفاری آزاد اسلامی فیروزآباد
۲۸۷۵- فاطمه تقیان دولتی اصفهان
۲۸۷۶- مریم دستخوش خرد بوشهر
۲۸۷۷- مریم راعی دولتی اصفهان
۲۸۷۸- زینب عبدالهی فردوسی مشهد
۲۸۷۹- زهرا ایمانی دولتی داراب
۲۸۸۰- زهرا شهریاری دولتی شیراز
۲۸۸۱- فاطمه ایمانی فر آزاد اسلامی کازرون
۲۸۸۲- سهیلا آقایاری علوم پزشکی جهرم
۲۸۸۳- نرگس غلامی نژاد دولتی لامرد
۲۸۸۴- فاطمه اصلاحی پیام نور فسا
۲۸۸۵- ریحانه سعیدی دولتی شیراز
۲۸۸۶- علی شجاعی آزاد اسلامی استهبان
۲۸۸۷- محمد مهدی سیاهکوهی علمی کاربردی نی ریز
۲۸۸۸- مهدی لنگری علمی کاربردی نی ریز
۲۸۸۹- میلاد پوریاریزی علمی کاربردی نی ریز
۲۸۹۰- محمد قاسمی مزیدی علمی کاربردی نی ریز
۲۸۹۱- رضا اصغری علمی کاربردی نی ریز
۲۸۹۲- محمد جواد ولایتی علمی کاربردی نی ریز
۲۸۹۳- سجاد کشتکار علمی کاربردی نی ریز
۲۸۹۴- محمد ابراهیمی علمی کاربردی نی ریز
۲۸۹۵- جواد صنعتی علمی کاربردی نی ریز
۲۸۹۶- محسن زارعی علمی کاربردی نی ریز
۲۸۹۷- مصیب عاشوری آزاد اسلامی نی ریز
۲۸۹۸- مجتبی پوریاریزی آزاد اسلامی نی ریز
۲۸۹۹- عباس شاهسونی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۰۰- مهدی علیخانی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۰۱- محسن میرزاپور آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۰۲- مهدی ملایی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۰۳- محمد رضا نبیئی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۰۴- مصطفی یاراحمدی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۰۵- سعیده جمالی علمی کاربردی نی ریز
۲۹۰۶- حدیث رضاییان علمی کاربردی نی ریز
۲۹۰۷- هاجر شایسته علمی کاربردی نی ریز
۲۹۰۸- زینب کاسبی علمی کاربردی نی ریز
۲۹۰۹- سمیه راست پود علمی کاربردی نی ریز
۲۹۱۰- حمیده غفاری علمی کاربردی نی ریز
۲۹۱۱- زهرا بیگی علمی کاربردی نی ریز
۲۹۱۲- سهیلا ملک حسینی علمی کاربردی نی ریز
۲۹۱۳- سعیده ملوسی علمی کاربردی نی ریز
۲۹۱۴- فاطمه قره چاهی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۱۵- مرضیه گرمسیری آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۱۶- فاطمه ظفری آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۱۷- عاطفه زارع آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۱۸- الهه سعیدی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۱۹- زهرا عبدل پور آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۲۰- مرضیه شکری آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۲۱- طوبی علیخانی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۲۲- فاطمه شکیبا فر آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۲۳- فاطمه رحمانی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۲۴- مریم شیروانی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۲۵- عاطفه اشرف آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۲۶- فریبا عابری آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۲۷- هانیه تدین فر فنی و حرفه‌ای نی ریز
۲۹۲۸- پریسا مرادی فنی و حرفه‌ای نی ریز
۲۹۲۹- فاطمه مظفری فنی و حرفه‌ای نی ریز
۲۹۳۰- وحیده زارع پیشه فنی و حرفه‌ای نی ریز
۲۹۳۱- سیده فاطمه حسینی فنی و حرفه‌ای نی ریز
۲۹۳۲- عاطفه خادم فنی و حرفه‌ای نی ریز
۲۹۳۳- سارا میزاوندی فنی و حرفه‌ای نی ریز
۲۹۳۴- فاطمه گلخنی فنی و حرفه‌ای نی ریز
۲۹۳۵- سیده محدثه حسینی فنی و حرفه‌ای نی ریز
۲۹۳۶- فاطمه ذاکری فنی و حرفه‌ای نی ریز
۲۹۳۷- مریم دمیری آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۳۸- مریم میمندی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۳۹- فاطمه فایض آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۴۰- بهنازشاه مرادی آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۴۱- حلیمه اصغری آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۴۲- مریم حاجی بادام آزاد اسلامی نی ریز
۲۹۴۳- حسین شفیعی فنی باهنر شیراز
۲۹۴۴- حسین شبانی فنی باهنر شیراز
۲۹۴۵- علیرضا تیمور فنی باهنر شیراز
۲۹۴۶- محمد براتی دهنوی فنی امام رضا ع. نورآباد
۲۹۴۷- امیرحسین محمدیان فنی امام رضا ع. نورآباد
۲۹۴۸- سید مصطفی سجادیان فنی مرودشت
۲۹۴۹- فرید شریفی فر فنی باهنر شیراز
۲۹۵۰- مرتضی نو رسیده فنی باهنر شیراز
۲۹۵۱- بهنام اعظم نژاد فنی باهنر شیراز
۲۹۵۲- آرمان عباسی فنی باهنر شیراز
۲۹۵۳- احمد رضا شاهین فنی باهنر شیراز
۲۹۵۴- سید مهدی حسین پور فنی باهنر شیراز
۲۹۵۵- وحید روستا فنی امام رضا ع. نورآباد
۲۹۵۶- سید محمد باقر محمدی فنی باهنر شیراز
۲۹۵۷- سعید نصرت آبادی فنی باهنر شیراز
۲۹۵۸- محمد امین علی پور فنی باهنر شیراز
۲۹۵۹- پژمان کره آزاد اسلامی کازرون
۲۹۶۰- عباس سعدی فنی باهنر شیراز
۲۹۶۱- جحسین چابک فنی مرودشت
۲۹۶۲- فرزاد بینا فنی باهنر شیراز
۲۹۶۳- میثم کوهی فنی مرودشت
۲۹۶۴- رستم نوروزی فنی باهنر شیراز
۲۹۶۵- محمد حسن کوهی سعدی فنی باهنر شیراز
۲۹۶۶- محمد رضا عبدل الوند فنی امام رضا ع. نورآباد
۲۹۶۷- امید دهقانی فنی باهنر شیراز
۲۹۶۸- علیرضا طالبی فنی باهنر شیراز
۲۹۶۹- علی شیروانی شیری فنی باهنر شیراز
۲۹۷۰- علی رحیمی مظفری فنی باهنر شیراز
۲۹۷۱- ابوالفضل رستمی فنی امام رضا ع. نورآباد
۲۹۷۲- محمد طهماسبی فنی باهنر شیراز
۲۹۷۳- علی رضا سروی فنی باهنر شیراز
۲۹۷۴- محمد باقر امینی فرد پیام نور شیراز
۲۹۷۵- یاشار علیزاده پیام نور شیراز
۲۹۷۶- علی شقایقی پیام نور شیراز
۲۹۷۷- حمیدرضا عزیزی پیام نور شیراز
۲۹۷۸- محمد جواد سرومند پیام نور شیراز
۲۹۷۹- علی شریفی پیام نور شیراز
۲۹۸۰- امیدرضا شادمانی پیام نور شیراز
۲۹۸۱- محمدرضا نیازی پیام نور شیراز
۲۹۸۲- شیخ حامد شجاعی حوزه علمیه شیراز
۲۹۸۳- رضا جوکار پیام نور شیراز
۲۹۸۴- علی جوکار پیام نور شیراز
۲۹۸۵- زهرا زلفی دولتی فسا
۲۹۸۶- نیلوفر رجبی دانشگاه اقلید
۲۹۸۷- رحیم زادگان پیام نور فسا
۲۹۸۸- میرشکاری پیام نور فسا
۲۹۸۹- فاطمه ارغوانی پیام نور فسا
۲۹۹۰- سحر بیژنی پیام نور فسا
۲۹۹۱- سحر غزنوی پیام نور فسا
۲۹۹۲- حمیده یعقوبی پیام نور کوار
۲۹۹۳- فاطمه بردبار پیام نور فسا
۲۹۹۴- فاطمه مسرور پیام نور فسا
۲۹۹۵- سمیه اله دادی پیام نور فسا
۲۹۹۶- عالمه جمالزاده طلبه فسا
۲۹۹۷- فریبا مرادی طلبه فسا
۲۹۹۸- فاطمه توانا پیام نور کوار
۲۹۹۹- زهرا آزاد نژاد پیام نور کوار
۳۰۰۰- محمد حسن رحیم زاده طلبه امام صادق استهبان
۳۰۰۱- نیلوفر پرویز دانشگاه کوار
۳۰۰۲- اسما محمودی آزاد واحد مرودشت
۳۰۰۳- رقیه صالح دولتی فسا
۳۰۰۴- مریم زینل پور پیام نور فسا
۳۰۰۵- مریم صادقی پیام نور فسا
۳۰۰۶- مینا خوشه چین بیضا
۳۰۰۷- فائضه فلاحت نیا دانشگاه شیراز
۳۰۰۸- فاظمه فتحی علوم پزشکی فسا
۳۰۰۹- زینب غلامی پیام نور کوار
۳۰۱۰- شمانه ظهوری فرد سلمان فارسی
۳۰۱۱- زهرا عباس پور علوم پزشکی فسا»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن