ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97797
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
علت جنگ وهابیون با مردم یمن از زبان یکی از مراجع تقلید

علت جنگ وهابیون با مردم یمن از زبان یکی از مراجع تقلید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه دشمنان دائم درحال طراحی برنامه جدید علیه اسلام و ایران هستند، گفت: وهابیون وابسته به دشمنان و علیه شیعه هستند و به همین دلیل با مردم مسلمان یمن می‌جنگند. وی خطاب به قاضی عسگر افزود: مسئولان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه دشمنان دائم درحال طراحی برنامه جدید علیه اسلام و ایران هستند، گفت: وهابیون وابسته به دشمنان و علیه شیعه هستند و به همین دلیل با مردم مسلمان یمن می‌جنگند.

وی خطاب به قاضی عسگر افزود: مسئولان حج به نقطه‌ای مانند سرزمین مکه‌ای سفر می‌کنید که علاوه بر مسائل سیاسی، محل حضور وهابیون است. این وهابیون وابسته به دشمنان و علیه شیعه می‌باشند و به همین دلیل با مردم مسلمان یمن می‌جنگند.

این مرجع تقلید شیعیان بر بیداری و هوشیاری در مقابل دشمنان تأکید کرد و افزود: نباید لحظه از برنامه و اهداف دشمنان غفلت کرد چون معاندین، دائم در حال طراحی برنامه جدید علیه اسلام و ایران هستند.

وی با بیان اینکه نشر معارف دینی و قرائت ادعیه باعث رنج معاندین و خنثی شدن برنامه هایشان است، افزود: باید این برنامه‌ها را هر چه باشکوتر انجام داد تا شاهد نشر بیش از پیش مبانی دینی باشیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن