ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9782
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
شناساندن شهدا و بیان اهداف آن‌ها رسالت مدافعان در جبهه فرهنگی است

شناساندن شهدا و بیان اهداف آن‌ها رسالت مدافعان در جبهه فرهنگی است

عباس کرخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نیشابور در خصوص اجرای پنجمین شب‌شعر ملی مدافعان حرم که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: این شب‌شعر از لحاظ کیفیت و از نظر نحوه اجرا یکی از بهترین شب‌شعرهایی بود که در سال‌های اخیر داشتیم و باید تلاش کنیم مخاطبین بیشتری را به این مراسم‌ها […]

عباس کرخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نیشابور در خصوص اجرای پنجمین شب‌شعر ملی مدافعان حرم که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: این شب‌شعر از لحاظ کیفیت و از نظر نحوه اجرا یکی از بهترین شب‌شعرهایی بود که در سال‌های اخیر داشتیم و باید تلاش کنیم مخاطبین بیشتری را به این مراسم‌ها جذب کنیم.

وی ادامه داد: این مراسم تقریباً جزو معدود مراسم‌هایی بود که اکثر مخاطبان جدی شب‌شعر حضور داشتند و آن‌هم به‌پاس خون این شهدای بزرگواری است که از جان خود گذشتند و برای دفاع از حرم به سوریه رفتند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اشاره به اهمیت دفاع از حرم عنوان کرد: دفاع از حرم لیاقت می‌خواهد، من نیز لبیک خود را گفته‌ام و تمایل دارم در رکاب مدافعین از حریم حرم اهل بیت(ع) دفاع کنم اگر لایق این سعادت باشم.

کرخی با اشاره به اهمیت جبهه فرهنگی افزود: رسالت ما در این زمان شناساندن شهدا و بیان اهداف آن‌ها به مردم است، ما در جبهه فرهنگی خدمت می‌کنیم و این سومین شب‌شعر مدافعین حرم بود که در نیشابور برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن