ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98154
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :

آخرین بوسه‌های شهید مدافع حرم بر صورت دختر سه ساله‌اش +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید «نادر حمید» با نام جهادی محسن، در دوم مهرماه سال ۶۳ به دنیا آمد. پس از حمله تکفیری‌ها به سوریه او نیز وارد عرصه نبرد با تکفیری‌ها شد تا آنجا که در جریان […]

آخرین بوسه‌های شهید مدافع حرم بر صورت دختر سه ساله‌اش+فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید «نادر حمید» با نام جهادی محسن، در دوم مهرماه سال ۶۳ به دنیا آمد. پس از حمله تکفیری‌ها به سوریه او نیز وارد عرصه نبرد با تکفیری‌ها شد تا آنجا که در جریان عملیات محرم در روز ۲۶ مهرماه سال ۹۴ در منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسید. دخترش ام البنین و پسرش با نام محمدحسین، یادگاران این شهید هستند.

به گفته همسر این شهید مدافع حرم، شهید حمید با فرزندانش به ویژه دختر خود ارتباط قوی داشت. او همیشه در دوران بارداری آرزو داشت فرزندشان دختر باشد. دختر کوچک این خانواده شهید نیز به شدت بابایی بود، که پس از شهادت پدر داغ دوری او این کودک مظلوم را بیقرار کرده است.

ویدئویی از شهید حمید منتشر شده است که در آن، شهید دختر سه ساله‌اش را سخت در آغوش گرفته و بر صورتش بوسه می‌زند، آغوشی که دیگر هیچ وقت برای ام‌البنین تکرار نشد.

در ادامه می‌توانید این ویدئوی غم‌بار از آخرین دیدار شهید مدافع حرم نادر حمید و دخترش را مشاهده کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن