ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98290
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰:۴۴
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
وقتی سرعت رشد امید به زندگی در ایران رکورد غربی‌ها را می‌زند +اینفوگرافی

وقتی سرعت رشد امید به زندگی در ایران رکورد غربی‌ها را می‌زند +اینفوگرافی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی دشمنی‌ها و عنادورزی‌های مستکبران جهان به چهل سالگی خود رسیده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمانان و مظلومان عالم بدل شده است. انقلابی که چهل سال پیش […]

دستاورد انقلاببه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی دشمنی‌ها و عنادورزی‌های مستکبران جهان به چهل سالگی خود رسیده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمانان و مظلومان عالم بدل شده است. انقلابی که چهل سال پیش پیروز شد و تا به حال روزبه‌روز در فتح قله‌های پیشرفت گام برداشته است. پیشرفت‌هایی شگرف در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، پزشکی، فناوری، هسته‌ای، نظامی، فرهنگی و… که بر همگان واضح و مبرهن است.

یکی از مسائل مهم و از نشانه‌های پیشرفت در هر کشوری موضوع  “امید به زندگی” است؛ امید به زندگی شاخصی بسیار مهم در حوزه سلامت است که نشان می‌دهد هر عضوی از جامعه هنگام تولد به طور متوسط چند سال می‌تواند توقع حیات داشته باشد. در همین راستا کانال نوجوان وابسته به دفتر رهبر انقلاب با انتشار اینفوگرافیکی به مقایسه سرعت رشد امید به زندگی در جمهوری  اسلامی ایران با کشورهای آلمان، آمریکا و فرانسه  پرداخت که با مشاهده این اینفوگرافی باید به انقلاب اسلامی بالید.

در ادامه این اینفوگرافی را مشاهده می‌کنید.

دستاورد انقلاب  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن