ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98333
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
ساقط شدن پهپاد سعودی در جیزان عربستان

ساقط شدن پهپاد سعودی در جیزان عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم، پدافند ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، پنجشنبه شب یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان سعودی را ساقط کردند. شبکه خبری المسیره گزارش داد که این پهپاد در آسمان جیزان در جنوب غرب عربستان که بخش‌هایی از […]

ساقط شدن پهپاد سعودی در جیزان عربستانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم، پدافند ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، پنجشنبه شب یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان سعودی را ساقط کردند.

شبکه خبری المسیره گزارش داد که این پهپاد در آسمان جیزان در جنوب غرب عربستان که بخش‌هایی از این منطقه تحت کنترل نیرو‌های یمنی در آمده ساقط شده است.

یک منبع نظامی که نامش فاش نشد به المسیره گفت که «پدافند ارتش و کمیته‌های مردمی به لطف خدا موفق شدند یک پهپاد جاسوسی نیرو‌های متجاوز را در وادی جاره در جیزان سرنگون کنند».

به گفته این منبع یمنی، هم‌زمان با این اقدام، در عملیات تهاجمی به مقر نظامی «الشبکه» در جیزان، شماری از نظامیان سعودی کشته و مجروح شدند.

پیشتر، نیرو‌های یمنی موفق شده بودند به شماری از مقر‌های نظامی سعودی در نجران حمله کنند و طی چند روز گذشته تلفات انسانی و خسارت مادی به مقر‌ها و تجهیزات نظامیان سعودی در این منطقه وارد کنند.

بخش‌هایی از منطقه نجران و جیزان در جنوب و جنوب غرب عربستان بخصوص در ارتفاعات و مقر‌های نظامی آن به کنترل نیرو‌های یمنی در آمده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن