ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98439
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
ثبت ۵۷۴ مورد نقض آتش‌بس توسط متجاوزان سعودی در یمن

ثبت ۵۷۴ مورد نقض آتش‌بس توسط متجاوزان سعودی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، “یحیی سریع” سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن امروز شنبه گفت که مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۵۷۴ بار آتش‌بس را در الحدیده نقض کرده و محلات مسکونی، مزارع و منازل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، “یحیی سریع” سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن امروز شنبه گفت که مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۵۷۴ بار آتش‌بس را در الحدیده نقض کرده و محلات مسکونی، مزارع و منازل شهروندان و مقر‌های امنیتی را هدف حملات خود قرار دادند.

وی افزود که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ۵۹ بار مناطق مختلف صعده، نهم، حرض، حجه، و الجوف را بمباران کردند.

این فرمانده یمنی اظهار داشت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی به سمت مقر‌های خود در لحج را به شکست کشاندند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان و همپیمانانش به این کشور عملیات‌های مختلفی علیه متجاوزان و مزدوران در مناطق مختلف انجام دادند که در پی این عملیات‌ها خسارات سنگینی به مزدوران وارد شد.

وی در تشریح خسارت‌های وارده به مزدوران و متجاوزان گفت که بیش از ۵۲ مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در پی عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به هلاکت رسیده و چندین خودروی نظامی و زرهی آن‌ها منهدم شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین از سرنگونی دو فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی توسط نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ساعات گذشته خبر داد.

شلیک موشک زلزال به مواضع متجاوزان نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال ۱ مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در منطقه الأجاشر هم مرز با نجران را هدف قرار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن