ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9858
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
  • 267 بازدید
  • ارسال توسط :
قدم برداشتن در راه “امام حسین(ع)” وظیفه همه ماست/اولین کار مذهبی‌ام را بازی کردم

قدم برداشتن در راه “امام حسین(ع)” وظیفه همه ماست/اولین کار مذهبی‌ام را بازی کردم

فرج الله گل سفیدی بازیگر نقش “خادم مسجد” در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: من تا الان، در عرصه تصویر کار مذهبی انجام نداده ام البته در عرصه تئاتر، فعالیت اینچنینی داشته ام.وی ادامه داد: هنگامی که فیلمنامه سریال “علمدار” را مطالعه کردم، از حال و هوای حاکم بر آن […]

فرج الله گل سفیدی بازیگر نقش “خادم مسجد” در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: من تا الان، در عرصه تصویر کار مذهبی انجام نداده ام البته در عرصه تئاتر، فعالیت اینچنینی داشته ام.
وی ادامه داد: هنگامی که فیلمنامه سریال “علمدار” را مطالعه کردم، از حال و هوای حاکم بر آن به ویژه پرداختن به بحث شهدای مدافع حرم، رضایت بسیاری پیدا کردم.
گل سفیدی تصریح کرد: همه ما ایرانی ها چنین اعتقادی داریم که باید در راه امام حسین (ع) قدمی برداریم، ایفای نقش در چنین سریال های مذهبی مانند علمدار، به نوعی در زمره وظیفه ما محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: علمدار نیز اثری است که در راستای عزاداری امام حسین(ع) تولید شده از این رو ما هم خوشحال می شویم کاری را انجام دهیم که مردم آن را دوست داشته باشند.
سریال تلویزیونی ” علمدار” به موضوع عزاداری امام حسین (ع) می پردازد و در این ارستا بحث شهدای مدافع حرم و شهادت آن ها در یک سال مشخص را مورد توجه قرار می دهد. در ادامه داستان تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم در برپایی تعزیه به جای پدران خود، حضوری فعال دارند.
گفتنی است، عنایت بخشی، فلور نظری، میر طاهر مظلومی، گلناز خالصی، فرج الله گل سفیدی و مرتضی اکبری از جلمه هنرمندانی هستند که در سریال “علمدار” به ایفای نقش می پردازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن