ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9864
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۴:۱۲
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
برائت جستن از فتنه گران ویژگی مشترک همه شهدای مدافع حرم است

برائت جستن از فتنه گران ویژگی مشترک همه شهدای مدافع حرم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه یکشنبه در مراسم هفتمین روز شهادت نخستین شهید مدافع حرم شهرستان صومعه سرا شهید «محمد اتابه» که در مسجد جامع گوراب زرمیخ برگزار شد، با بیان اینکه مجلس شهدا مجلسی سرشار از نور و معنویت است، اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه یکشنبه در مراسم هفتمین روز شهادت نخستین شهید مدافع حرم شهرستان صومعه سرا شهید «محمد اتابه» که در مسجد جامع گوراب زرمیخ برگزار شد، با بیان اینکه مجلس شهدا مجلسی سرشار از نور و معنویت است، اظهار کرد: به استناد روایتی از امام صادق (ع) جایگاه و منزلت شهیدانی همانند شهید «محمداتابه» هزار برابر ازحمزه سیدالشهدا و شهدای جنگ اُحد بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه شهدا مهم ترین تعلقات دنیوی خود را در راه خدا و به خاطر حفظ و دفاع از حریم ولایت گذاشته و به شعور و معرفتی والایی رسیدند، افزود: امروز شهدای ما به عنوان الگویی مناسب با توجه به توطئه های همه جانبه دشمنان علیه اسلام به واسطه گروه های تکفیری و داعش در زمان غیبت امام زمان (عج) به پا خواسته و مجاهدتی عظیم انجام می دهند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه شهدای مدافعان حرم پیمان اخوت و معیت با رسول خدا (ص) بسته اند، خاطرنشان کرد: رسیدن به جایگاه این شهدای عزیز آرزوی همگان است.

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی (ص) در وصف خصوصیات شهدای آخر زمان فرمودند این شهدا کسانی هستند که بدون دیدن اهل بیت (ع) با آنها پیمان اخوت و معیت بسته و به دفاع از حریم اهل بیت(ع) پرداخته و در این راه شهید می شوند.

حجت الاسلام مهدوی وجود ویژگی «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» را از خصوصیت های بارز شهدای مدافع حرم عنوان و تصریح کرد: اگرکسی ولایت رسول گرامی اسلام و عشق به دین خدا برایش مهم شود مطمئنا بغض، کینه و نفرت نسبت به دشمنان خداوند و اهل بیت(ع) خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهید «محمد اتابه» مطمئنا قبل از اینکه مجاهد و مدافع حرم حضرت زینب (س) در سوریه شود، مدافع و مجاهد حریم زینبی در کشور در قالب فعالیت های فرهنگی بوده، گفت: امروز شیعه واقعی در جهت استقرار، حفظ و تثبیت حکومت اسلامی و ولایت فقیه باید مقابل جبهه متجاوز حریم حضرت زینب (س) به دفاع بپردازد.

دبیرجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر شناخت دشمنان، اظهار کرد: امروز جبهه و نوع جنگ و توطئه دشمنان تغییر کرده و حضور گروه های تکفیری و داعش تنها یک نمونه از این توطئه ها علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان زمینه ساز استقرار حکومت جهانی است.

وی اعلام برائت نسبت به فتنه گران را یکی از مهم ترین ویژگی مشترک در بین همه شهدای مدافع حرم دانست و یادآور شد: ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی و نفوذ در بین عوامل تصمیم ساز و تصمیم گیر در سطح جامعه دو نوع فتنه ای است که توسط دشمن طرح ریزی و اجرا می شود.

مهدوی در ادامه به انواع مختلف کفار در جامعه امروزی اشاره و منافق را بالاتر از هر کفری عنوان و خاطرنشان کرد: منافق کسی است که تا امروز از خاطرات جبهه و جنگ خود سخن گفته و اکنون در مرکز تصمیم گیری جمهوری اسلامی به حمایت از فتنه گران سال ۸۸ می پردازد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی آنها را امید خود می دانست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه که خط قرمز نظام مقدس اسلامی است، افزود: ایشان فرمودند فتنه آسیبی به نظام جمهوری اسلامی وارد کرد که گناهی نابخشودنی است.

به گفته این مسئول ملت به ویژه مردم انقلابی استان گیلان همان گونه که در هشت دی انزجار و نفرت خود را از فتنه گران به نمایش گذاشتند امروز نیز فرزندان غیور و انقلابی گیلان اجازه نداده و با هرگونه طرفداری و ارتباط با فتنه گران به سختی برخورد کرده و این افراد را به زباله دان تاریخ می فرستند.

عکس:عباس احمدزاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن