ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98768
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۰۴
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور آیت‌الله عبادی در جشن تولد فرزند شهید مدافع حرم خراسان جنوبی + تصاویر

حضور آیت‌الله عبادی در جشن تولد فرزند شهید مدافع حرم خراسان جنوبی + تصاویر

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، درست در سه سال پیش در چنین روزی بود که مرتضی با آمدن طاها دست از پا نمی‌شناخت. او دیگر پدر شده بود و سنگینی مسئولیت پدر بودن بیشتر از گذشته بر روی دوشش احساس می‌شد. شاید روزی که […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، درست در سه سال پیش در چنین روزی بود که مرتضی با آمدن طاها دست از پا نمی‌شناخت.

او دیگر پدر شده بود و سنگینی مسئولیت پدر بودن بیشتر از گذشته بر روی دوشش احساس می‌شد. شاید روزی که در گوش طاها اذان گفتند مرتضی آن روز نمی‌دانست که شاید تنها کمتر از سه سال بتواند برای طاها پدری کند و شاید آن روزی که طاها نخستین بار کلمه بابا را بر زبان جاری کرد مرتضی نمی‌دانست که قرار نیست مدت زیادی برای طاها پدری کند.

با آمدن طاها زندگی مرتضی و همسرش شیرین‌تر از قبل شد. طاها حدود دو سال و اندی از نعمت آغوش پدر بهره‌مند بود و هنوز سه ساله نشده بود که پدرش آسمانی شد.

شب گذشته در حالی خانه مرتضی نخستین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی مهمان داشت که امام جمعه بیرجند به همراه تعدادی از مسئولان استانی در آستانه جشن تولد طاها به خانه آنها رفته تا نبود پدر را احساس نکند.

آیت‌الله عبادی رفته بود تا با دادن هدیه دل طاهای سه ساله را شاد کند و دست پدرانه‌اش را بر سر وی بکشد.

به‌راستی وقتی نگاه به خانواده شهدا می‌اندازی، درمی‌یابی گر چه شهدا کار حسینی کردند اما خانواده‌های آن‌ها کار زینبی کردند.

جشن تولد فرزند شهید مدافع حرم، احمد اعطایی در جوار مزار پدر+ تصاویرجشن تولد شهید مدافع حرم، محمودرضا بیضایی+عکسبرگزاری مراسم جشن تولد شهید مدافع حرم در کنار مزارش+تصاویر

شهدا مایه سربلندی و افتخار ملت ایران اسلامی هستند و همه ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها هستیم.

هر چند امروز در وضعیتی هستیم که هیچ قدرت جهانی به مخیله خود خطور نمی‌دهد که به خاک ایران چشم داشته باشد و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به دشمنان می‌گوییم شهدا زنده‌اند و بر ما نظاره‌گرند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در مراسم جشن تولد سه سالگی طاها فرزند شهید مدافع حرم گفت: وقتی جامعه تحت فرهنگ متعالی قرار می‌گیرد، به همان نسبت در دامن جامعه نونهال‌هایی رشد می‌کنند و خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند و باید الگو قرار گیرند.

عبادی با اشاره به آیاتی از قرآن پیرامون اهمیت علم آموزی بیان کرد: کودک از همان بدو تولد ویژگی فراگیری دارد و هیچ فرزندی از مادر فارس یا لر متولد نمی‌شود بلکه آن‌ زبان را فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه یک کودک در کنار زبان، تمام آداب و حرکات را فرا می‌گیرد اظهار داشت: زیرساخت سطح اندیشه در دوران کودکی بنا می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: تربیت در کلاس‌های آمادگی یا تعلیم در کلاس‌های ابتدایی از دانشگاه مهم‌تر است و مربیان باید به صورت دقیق و تخصصی گزینش شوند.

وی با اشاره به دوران جاهلیت جامعه قبل از بعثت پیامبر اکرم(ص) گفت: دوران بعثت 10 سال بیشتر نبود اما به گونه‌ای تاثیرگذار بود که حتی کودکان به صورت زیبا، فلسفی و عقلانی رشد یافتند.

عبادی افزود: گفتار و رفتار همه ما در جامعه برای نسل جدید فرهنگ‌ساز است بنابراین تمام افراد در این جهت مسئولیت دارند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: اگر چه امروز در این جشن تولد پدر طاها حضور نداشت اما سایه امنیت بر سر ما و طاها قرار دارد.

19 فروردین امسال بود که خبری در خراسان جنوبی پیچید؛ خبری که عطر و بوی شهادت به همراه داشت اما این بار در دفاع از وطن نبود بلکه در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها بود.

شهید «مرتضی بصیری‌پور» که در پایگاه تیفور سوریه بر اثر اصابت موشک به شهادت رسیده بود افتخار نخستین شهید خراسان جنوبی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) را از آن خود کرده بود.

در این مراسم به طاها بصیری‌پور فرزند نخستین شهید مدافع حرم استان به مناسبت سالروز تولدش از طرف مسئولان هدایایی داده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن