ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98794
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
خوزستان| دانشجویان آبادانی از مادر شهید مدافع حرم تجلیل کردند

خوزستان| دانشجویان آبادانی از مادر شهید مدافع حرم تجلیل کردند

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از آبادان، دانشجویان دانشگاه آزاد آبادان به مناسبت روز تکریم از مادران و همسران شهدا، با خانواده شهید مدافع حرم  "عارف کائد خورده" دیدار و از مادر این شهید تجلیل کردند. قاسم رکابدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از آبادان، دانشجویان دانشگاه آزاد آبادان به مناسبت روز تکریم از مادران و همسران شهدا، با خانواده شهید مدافع حرم  "عارف کائد خورده" دیدار و از مادر این شهید تجلیل کردند.

قاسم رکابدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در این دیدار معنوی بیان داشت: مدافعین حرم حق زیادی برگردن همه دارند. از این خانواده و مادر شهید که چنین فرزندی را تقدیم اسلام کردند، سپاسگزاریم.

حضور آیت‌الله عبادی در جشن تولد فرزند شهید مدافع حرم خراسان جنوبی + تصاویرخوزستان| سومین سالگرد شهید مدافع حرم «صالحی» در رامشیر برگزار شد + تصاویرمادران و همسران شهدای مدافع حرم یزد تجلیل می‌شوند

محمدعلی بنی سعید مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد آبادان و همرزم شهید نیز اظهار داشت: با شهید از دوران جوانی آشنا و دوست بودم، اخلاق نیک و کریمانه از بارزترین ویژگی‌های ایشان بود.

 همرزم شهید ادامه داد: این شهید برای ما دانشجویان یک الگوی مشخص و روشن است. شهید بسیار اهل فکر و مطالعه بود و با مسائل بسیار با بینش و آگاهانه برخورد می‌کرد، شهید "کائد خورده" اوج روشنفکری را جهاد برای بقاء اسلام و ارزش‌های معنوی می‌دانست.

در پایان این دیدار معنوی؛ مادر شهید مدافع حرم شهید "کائدخورده" خاطراتی از شهید بیان کرد و تقدیر از  مادر شهید از سوی مسئولان دانشگاه بخش پایانی این مراسم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن