ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9885
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۳۳
  • 175 بازدید
  • ارسال توسط :

مستند شهيد مجدی رونمايی می‌شود

محمد مجدی، برادر شهید مدافع حرم سردار احمد مجدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری اولین یادواره و بزرگداشت این شهید خبر داد. وی با بیان اینکه این یادواره ساعت 20 سه‌شنبه 18 آبان‌ماه برگزار خواهد شد، افزود: حسینیه ثارالله شهرستان اندیمشک میزبان این یادواره خواهد بود. مجدی با اشاره به […]

محمد مجدی، برادر شهید مدافع حرم سردار احمد مجدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری اولین یادواره و بزرگداشت این شهید خبر داد.

وی با بیان اینکه این یادواره ساعت 20 سه‌شنبه 18 آبان‌ماه برگزار خواهد شد، افزود: حسینیه ثارالله شهرستان اندیمشک میزبان این یادواره خواهد بود.

مجدی با اشاره به اینکه خاطره‌گویی توسط همرزمان شهید از برنامه‌های این یادواره است، افزود: پخش مستند شهید نیز از دیگر برنامه‌های این یادواره خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مستند که توسط گروه مستندسازی از شهرستان اهواز ساخته شده است از صحبت‌های خانواده و همرزمان شهید به همراه صحنه‌هایی از حضور این شهید در عملیات آزادسازی نبل و الزهراء تشکیل شده است.

وی یادآور شد: شهید سردار احمد مجدی به عنوان فرمانده یکی از گردان‌های عمل کننده در عملیات آزادسازی شهرهای نیبل و الزهراء در سوریه در 13 بهمن ماه سال گذشته به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن