ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98977
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۱۲
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

35 هزار دانش آموز خراسانی در طرح شهیدپژوهی مشارکت دارند

اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از قامسعلی خدابنده در جشنواره ای با عنوان ‘دردانه های مدافع حرم’ گزارش داد: همچنین از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون 300 یادواره شهدای دانش آموز در مدارس سطح استان برگزار شده است. وی افزود: شهدای مدافع حرم انسانهایی بودند که خارج از […]

اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از قامسعلی خدابنده در جشنواره ای با عنوان ‘دردانه های مدافع حرم’ گزارش داد: همچنین از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون 300 یادواره شهدای دانش آموز در مدارس سطح استان برگزار شده است.
وی افزود: شهدای مدافع حرم انسانهایی بودند که خارج از مرزهای وطنی به دفاع از اعتقاد و مذهب خود پرداختند. هم اینک 100 دانش آموز فرزند شهدای مدافع حرم در مداری خراسان رضوی تحصیل می کنند. باید این شهدا به نسل جوان معرفی شوند لذا آموزش و پرورش خراسان رضوی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات شایسته ای انجام داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد : طرح شهیدپژوهی در بیان دانش آموزان به منظور آشنایی بیشتر این قشر با شهدا، سیره و زندگینامه آن عزیزان از جمله اقدامات انجام شده در جهت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی گفت: جشنواره دردانه های شهدای مدافع حرم نیز نخستین حرکت در خراسان رضوی برای بزرگداشت یاد و خاطره مدافعان حرم است.
خدابنده افزود: تاکنون 65 جلد کتاب شهیدپژوهی در خراسان رضوی به چاپ رسیده و از خانواده ایثارگران و شهدا در مناسبتهای مختلف همچون دهه فجر، هفته دفاع مقدس، روز جانباز و سالروز ورود آزادگان تقدیر به عمل آمده است.
خراسان رضوی افزون بر یک میلیون و 220 هزار دانش آموز دارد که 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهند.
7496/1858
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن