ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99116
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
انگلیس: با آلمان در خصوص مسائلی مانند ایران و یمن دیدگاه مشابه داریم

انگلیس: با آلمان در خصوص مسائلی مانند ایران و یمن دیدگاه مشابه داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس در نشست خبری با هایکو ماس، همتای آلمانی خود در برلین گفت: انگلیس و آلمان در خصوص مسائلی مانند ایران، یمن و سوریه دیدگاه و رویکردی مشابه دارند. هانت افزود: بسیار جای […]

انگلیس: با آلمان در خصوص مسائلی مانند ایران و یمن دیدگاه مشابه داریمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس در نشست خبری با هایکو ماس، همتای آلمانی خود در برلین گفت: انگلیس و آلمان در خصوص مسائلی مانند ایران، یمن و سوریه دیدگاه و رویکردی مشابه دارند.

هانت افزود: بسیار جای خرسندی است که برای بار دوم در دوران وزارت خود، بار دیگر به اینجا می آیم. ما دوستان خوبی هستیم و قطعا زمانی را هم برای صحبت کردن درباره برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) صرف کردیم. امروز می توانیم به صورت علنی، پاسخی به نامه برخی از قانونگذاران آلمانی که درباره برگزیت نگاشته شده بود، ارائه کنیم. با وجود برگزیت، ما طرحی برای برداشتن انگلیس و بردن آن به بخشی دیگر از کره زمین نداریم. ما همینجا هستیم، وقتی من به آلمان می آیم همیشه این را یادآوری می کنم که در فضای بین المللی، شریکی نزدیک تر از آلمان نداریم و روابط دو طرف بسیار محکم و قوی است. ما یکی از بزرگترین شرکای تجاری آلمان به شمار می آییم، ما از جمله خریداران عمده محصولات آلمانی هستیم و چهارصد هزار نفر نیز در انگلیس در شرکت های آلمانی مشغول به کار هستند.

وی در ادامه افزود: با این حال وقتی صحبت از چالش های بزرگ به میان می آید، چیزی بیشتر از تجارت بین دو کشور وجود دارد؛ خواه برنامه اتمی ایران باشد، یمن باشد، سوریه یا اشاعه تسلیحات اتمی، ما دیدگاه ها و ارزش های مشترک درباره رسیدگی به این مسائل عمده جهانی داریم.

وی تاکید کرد: از این رو، ما نیز به دنبال گسترش روابط دو جانبه هستیم. هر دوی ما قبول داریم که اگر در برگزیت اشتباهی کنیم، نه فقط برای انگلیس بلکه برای همه اروپا فاجعه آفرین خواهد بود. منظور از اشتباه در برگزیت، این است که به توافقی دست نیابیم و سایه برگزیت مدت زمانی طولانی بر سر قاره اروپا باقی باشد. همه ما می خواهیم با فوریت، از چنین اتفاقی جلوگیری شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن