ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99144
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
  • 327 بازدید
  • ارسال توسط :
مازندران| یادواره 1747 شهید شهرستان بابل با حضور سردار سلیمانی برگزار شد

مازندران| یادواره 1747 شهید شهرستان بابل با حضور سردار سلیمانی برگزار شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بابل، یادواره سرداران و 1747 شهید شهرستان بابل دقایقی پیش با حضور سردار سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس، خانواده شهید، رزمندگان، بسیجیان و مسئولان استانی، اعضای مجلس خبرگان رهبری در استان در مصلای جمعه بابل برگزار شد. […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بابل، یادواره سرداران و 1747 شهید شهرستان بابل دقایقی پیش با حضور سردار سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس، خانواده شهید، رزمندگان، بسیجیان و مسئولان استانی، اعضای مجلس خبرگان رهبری در استان در مصلای جمعه بابل برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در این مراسم در سخنانی با خیرمقدم محضر سردار سلیمانی اظهار داشت: ایران و ایرانی در هر نقطه از جهان به وجود سردار رشید اسلام سلیمانی افتخار می‌کند.

وی افزود: حضور پرشور مردم از جای جای استان در مصلای جمعه بابل نشان از ارادات مردم به شهدا و سربازان رشید اسلام دارد.

اردبیل|یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در گرمی برگزار شدیادواره شهدای تروریستی سیستان و بلوچستان در گرگان برگزار شدیادواره شهدای طلبه و روحانی خراسان شمالی به روایت تصویر

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه بابل و مازندران دیار سرداران و شهدای مظلوم این مرز و بوم است تصریح کرد: تقدیم 40 شهید مدافع حرم از استان مازندران در جبهه مقاومت سبب تداوم و ماندگاری ارزش‌های ایثار و شهادت در ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم پس از مداحی و نوحه‌خوانی قرار است سردار سلیمانی در این مراسم به ایراد سخنرانی بپردازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن