ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99177
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
عربستان به هلاکت ۱۶ نظامی سعودی طی یک هفته جنگ با یمنی‌ها اذعان کرد

عربستان به هلاکت ۱۶ نظامی سعودی طی یک هفته جنگ با یمنی‌ها اذعان کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، عربستان سعودی به کشته شدن شانزده تن از نظامیان خود در جنگ با نیرو‌های یمنی، آن هم طی یک هفته، اذعان کرد. سرهنگ ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی، گفت: نیرو‌های یمنی تاکنون […]

عربستان به هلاکت ۱۶ نظامی سعودی طی یک هفته جنگ با یمنی‌ها اذعان کردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، عربستان سعودی به کشته شدن شانزده تن از نظامیان خود در جنگ با نیرو‌های یمنی، آن هم طی یک هفته، اذعان کرد.

سرهنگ ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی، گفت: نیرو‌های یمنی تاکنون دویست و هجده فروند موشک را به سمت عربستان شلیک کرده‌اند.

در همین حال، نیرو‌های یمنی اعلام کردند کنترل برخی مواضع را در منطقه همجوار نجران عربستان در اختیار گرفته‌اند.

در حالی که رویارویی‌ها در مرز‌ها ادامه دارد، سخنگوی ائتلاف متجاوز عربستان و امارات با اظهار اینکه نیرو‌های یمنی تاکنون دویست و هجده فروند موشک را به سمت عربستان شلیک کرده‌اند، افزود یگان‌های پدافند هوایی آخرین موشک شلیک شده یمنی‌ها را به سمت نجران رهگیری و منهدم کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن