ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99209
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۵:۲۰
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده مقاومت اسلامی یمن: کنفرانس اخیر ورشو برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی تشکیل شد

نماینده مقاومت اسلامی یمن: کنفرانس اخیر ورشو برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی تشکیل شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید صادق الشرفی در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سال همایش‌های مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، برگزاری این همایش را سبب تقویت ارتباط بین جوانان مقاومت اسلامی دانست و اظهار […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید صادق الشرفی در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سال همایش‌های مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، برگزاری این همایش را سبب تقویت ارتباط بین جوانان مقاومت اسلامی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بارقه‌های امید را  در دل‌های ملت‌های مظلوم روشن کرد که می‌توانند در برابر ملت‌های مستکبر قد علم کرده و حق خود را از آن‌ها باز پس بگیرند.

نماینده مقاومت اسلامی یمن الشرفی با بیان اهمیت فعالیت جبهه مقاومت گفت: حزب‌الله امروز در مقابل رژِیم صهیونیستی قرار داشته و مجاهدت‌های شهدای حزب‌الله غیرقابل‌انکار است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های شهدای حزب‌الله لبنان تأکید کرد: با شهادت عماد مغنیه محور جبهه مقاومت خسارت بزرگی دید اما بعد از شهادت عماد مغنیه هزاران جوان امثال جهاد و عماد مغنیه پرورش پیدا کردند.

الشرفی عاشورا قبله نمای تمام جبهه‌های مقاومت اسلامی دانست و تصریح کرد: جبهه مقاومت اسلامی در انتخاب بین مرگ وزندگی به امام حسین(ع)اقتدا کرده و تصمیم‌گیری‌های خود را بر مبنای آن انجام می‌دهد.

روسیه: هدف آمریکا از نشست ورشو اختلاف‌افکنی در خاورمیانه بودنشست ورشو در خصوص معامله قرن و ائتلاف علیه ایران شکست خوردنشست ورشو حاکی از عدم پویایی سیاست آمریکا و شکست ایجاد اجماع جهانی علیه ایران بود

نماینده مقاومت اسلامی یمن  با تأکید بر بروز نشانه‌های پیروزی جبهه مقاومت اسلامی گفت: شعار هیهات من الذله امروز در تمام کشورهای اسلامی شنیده می‌شود و مطمئن هستیم روزی این شعار را عربستان و دل آمریکا خواهیم شنید.

وی با اشاره به کنفرانس اخیر آمریکا در ورشو ابراز کرد: این کنفرانس که برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی تشکیل‌شده بود درنهایت به ضرر آن‌ها تمام‌شده و نشانه‌های شکست آن‌ها در این کنفرانس نمایان شده است.

الشرفی با بیان پایبندی جبهه مقاومت اسلامی یمن به آرمان‌های بلند اسلامی اضافه کرد:  مقاومت اسلامی همراه  با امام حسین(ع) و مقام معظم رهبری بوده و دست از آرمان‌های بلند اسلامی بر نخواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن