ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99251
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
خنثی سازی پیشروی متجاوزان در نجران؛ هلاکت چندین مزدور در الضالع و تعز

خنثی سازی پیشروی متجاوزان در نجران؛ هلاکت چندین مزدور در الضالع و تعز

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره ، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی گسترده مزدوران ارتش سعودی در منطقه نجران را خنثی کرده و دهه نفر از آنها از جمله شماری از فرماندهانشان را کشته […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره ، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی گسترده مزدوران ارتش سعودی در منطقه نجران را خنثی کرده و دهه نفر از آنها از جمله شماری از فرماندهانشان را کشته یا زخمی کردند.

یک منبع نظامی یمنی با اعلام این خبر افزود: عملیات متجاوزان با مشارکت نیروی هوایی در منطقه شجع در نجران اجرا شد اما شکست خورد و آنها نتوانستند هیچ گونه پیشروی داشته باشند.

به گفته وی، صالح ناصر بلعید المرقشی از جمله فرماندهان مزدوران ارتش سعودی بود که کشته شد.

واحد موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز محل های تجمع مزدوران در نزدیک ناحیه السدیس و منطقه الصوح در نجران را هدف قرار داد.

موفقیت رزمندگان یمنی در آزادسازی مناطقی در داخل عربستان؛ حمله توپخانه‌ای مزدوران به فرودگاه الحدیدهثبت 508 مورد نقض آتش‌بس توسط عربستان در یمن

در همین حال، مزدوران سعودی با تیربارهای سنگین شهر الدریهمی در استان الحدیده را هدف قرار دادند و همزمان آسمان مناطق جنوبی استان الحدیده شاهد پرواز گسترده هواپیماهای متجاوزان بود.

این درحالی است که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیات خود در استان های الضالع و تعز شماری از مزدوران سعودی را کشته و زخمی کردند.

یک منبع نظامی یمنی درباره جزئیات این عملیات گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به مواضع متجاوزان در منطقه دمت در استان الضالع حمله کردند و شماری از مزدوران را در کمینی در جبهه حمیر در بخش مقبنه در استان تعز کشته و زخمی کردند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین محل های تجمع نظامیان سعودی در ناحیه الحماد و منطقه الصوح در نجران را با توپخانه هدف قرار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن