ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99307
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
  • 268 بازدید
  • ارسال توسط :
جلوی نفوذ دراویش در نهاد‌های فرهنگی لرستان را بگیرید

جلوی نفوذ دراویش در نهاد‌های فرهنگی لرستان را بگیرید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل‌های دانشجویی لرستان خطاب به مسئولان نظارتی، فرهنگی استان در مورد نفوذ دراویش بیانیه‌ای صادر کردند.   در بخشی از این بیانیه آمده است:سالروز شهادت مظلومانه محمد حسین حدادیان، از رویش‌های نسل پرانگیزه انقلاب اسلامی که چیزی که از نسل اول […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل‌های دانشجویی لرستان خطاب به مسئولان نظارتی، فرهنگی استان در مورد نفوذ دراویش بیانیه‌ای صادر کردند.   در بخشی از این بیانیه آمده است:
سالروز شهادت مظلومانه محمد حسین حدادیان، از رویش‌های نسل پرانگیزه انقلاب اسلامی که چیزی که از نسل اول انقلاب کم ندارد، یادآور اوج توحش عریان فرقه ضاله دروایش می‌باشد. آنگاه که جوان بسیجی مدافع حرم در شام شهادت بی بی دوعالم، به سان عاشوراییان قطعه قطعه شد.

چندی است در ایام نزدیک سالگرد به شهادت این شهید بزرگوار بنا براطلاع دقیق شاهد آنیم، که استخدام تعدادی از منسوبان سران این فرقه ضاله که انحراف و زاویه آن با اسلام عزیز و تشیع علوی و گمراه سازی برخی جوانان اظهر من الشمس است، در یکی از نهاد‌های فرهنگی استان اتفاق افتاده است؛ و در کمال تاسف سکوتی مرگبار نهاد‌های نظارتی استان را فرا گرفته است.
سازمان تبلیغات اسلامی استان، همه آنان که به اصطلاح و در ظاهر علمدار فرهنگی استان هستند با چه توجیه و بهانه‌ای در قبال این نفوذ فرهنگی خطرناک در بدنه نهاد‌های فرهنگی استان روزه سکوت گرفته اند؟

ما به عنوان جنبش دانشجویی استان اعلام می‌داریم، لرستان غیور با فرهنگ در هم تنیده مردمانش با آموزه‌های اهل بیت قابل هضم نیست که نهاد‌های فرهنگیش جولانگاه فرقه‌های انحرافی قرار گیرد؛ و در کلام آخر به همه نهاد‌های نظارتی و مسئولین فرهنگی استان هشدار می‌دهیم در هنگامه فشلی فضای مدیریت فرهنگی استان، با اینگونه کج سلیقگی بیش از این کارنامه عملکردی تان را سیاه ننمایید که بی تردید در صورت عدم اقدام در خور جهت تغییر شرایط فعلی، جنبش دانشجویی استان بیش از این با حضرات مماشات نخواهد کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان (بسیج‌های دانشجویی دانشگاه لرستان، آزاد کل استان، ایت الله بروجردی، پیام نور کل استان) و جامعه اسلامی دانشگاه لرستان.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن