ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99486
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۵:۴۳
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله یمن: آماده اجرای یکطرفه توافق سوئد هستیم

انصارالله یمن: آماده اجرای یکطرفه توافق سوئد هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله در سخنانی عنوان داشت: ما همچنان به توافقنامه سوئد میان طرف‌های یمنی پایبندیم. عبدالسلام افزود: انصارالله به دلیل نگرانی واقعی نسبت به صلح در یمن آماده اجرای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله در سخنانی عنوان داشت: ما همچنان به توافقنامه سوئد میان طرف‌های یمنی پایبندیم.

عبدالسلام افزود: انصارالله به دلیل نگرانی واقعی نسبت به صلح در یمن آماده اجرای یکطرفه توافقنامه سوئد است.

رئیس هیئت مذاکره کننده انصارالله در ادامه تصریح کرد: ما همچنین برای اجرای توافق صورت گرفته درباره تبادل کامل و یا جزئی اسیران آماده هستیم و این طرف دیگر (ائتلاف متجاوز عربی) است که آتش‌بس در استان تعز را نقض می‌کند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر سخنان روز گذشته عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله گفت که در یمن هیچ جایی برای عاملان فتنه، تفرقه، اختلافات نژادی، فرقه‌ای و مذهبی وجود ندارد.

عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن نیز روز گذشته در سخنانی ائتلاف تحت امر عربستان را به شانه خالی کردن از مسئولیت‌های حاصل شده بر اساس توافق سوئد متهم کرد و گفت: اگر آنها به تشدید حملات نظامی در حدیده روی بیاورند، ما گزینه‌هایی برای پاسخ دادن داریم که دوست نداریم درمورد آنها صحبت کنم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن