ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99676
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
خوزستان| هدیه "سرلشکر سلیمانی" به فرزند شهید سعد + تصویر

خوزستان| هدیه "سرلشکر سلیمانی" به فرزند شهید سعد + تصویر

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول،دومینکنگره شهدای مهاجر مدافع حرم در تهران  به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)  با سخنرانی حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. در این آئین سردار قاسم سلیمانی  هدیه‌ای به […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول،دومینکنگره شهدای مهاجر مدافع حرم در تهران  به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)  با سخنرانی حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این آئین سردار قاسم سلیمانی  هدیه‌ای به دختر شهید مدافع حرم «شهید عادل سعد» اهدا کرد و از همسر این شهید والامقام تجلیل به عمل آمد. شایان به ذکر است نوه   شهید عادل سعد به تازگی به دنیا آمده که  سردار قاسم سلیمانی به دختر این شهید هدیه‌ای اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، شهید والامقام عادل سعد بیش از شهادتشان فرمانده و رزمنده بسیجی شهر امام(ره) از توابع شهرستان دزفول بوده و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

این شهید معزز در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا به عنوان فرمانده محور حضور داشته و سرانجام در حلب به آرزوی دیرین خود مبنی بر شهادت در راه حریم اهل بیت(ع) دست یافت.

اجلاسیه نهایی کنگره 6500 شهید استان کرمان با حضور سرلشکر سلیمانی آغاز شد+تصاویرحضور سردار سلیمانی در همایش رسالت‌‌های حوزه و "گام دوم" انقلاب در قم + تصاویرمازندران| یادواره 1747 شهید شهرستان بابل با حضور سردار سلیمانی برگزار شد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن