ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99722
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
  • 144 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم سفیران حقیقی جمهوری اسلامی هستند

شهدای مدافع حرم سفیران حقیقی جمهوری اسلامی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه گفت:: شهدای مدافع حرم به جای اینکه قهر کنند، مشتاقانه در جبهه‌ها فداکاری کردند و جانشان را به میدان آوردند و کارشان اثرگذار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه گفت:: شهدای مدافع حرم به جای اینکه قهر کنند، مشتاقانه در جبهه‌ها فداکاری کردند و جانشان را به میدان آوردند و کارشان اثرگذار بود و می‌توان گفت: سفیران حقیقی جمهوری اسلامی این‌ها هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به شهید مدافع حرم «حمید محمدرضایی» افزود:برادر این شهید مدافع حرم از شهدای دوران جنگ تحمیلی بود که سال گذشته پیکر مطهرش پس از ۳۰سال تفحص شد و به نزد خانواده اش بازگشت و حالا بعد از یک سال نیم پیکر وی باز می‌گردد.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: این افراد سرداران سربلند عرصه‌های جهاد و مقاومت، سیاست و امور خارجه ما هستند و ما از کار‌های فداکارانه آن‌ها نتیجه گرفته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به قهر و استعفای وزیر امور خارجه کشورمان عنوان کرد: امروز زمان استعفا و قهر آقای ظریف نبود، وی باید پاسخگوی وعده‌های خود در برجام باشد برجامی که جز خستگی، فرسودگی، لطمه و ضربه به اقتصاد کشور، تشدید تحریم ها، تسلط بیشتر اجانب بر کشور و خسارت به دستاورد‌های هسته ای، ارمغانی نداشت.

وی افزود: وزیر امور خارجه باید پاسخگو باشد چرا در سیاست خارجی که به برجام گره زده شد، اینقدر وقت ملت تضییع شد؟ چرا ما را به بیراهه بردید و گزارش غلط به مردم دادید؟ شما به جای پاسخگویی به دنبال استعفا می‌روید؟

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: بسیار متاسفیم، آن هم در زمانی که بشار اسد به ایران سفر کرده است و همه دنیا باید این خبر دیدار را برجسته ببینند، اما یک خبر غیرواقعی زودگذر و قهر کودکانه جایگزین آن و عامل خوشحالی دشمنان می‌شود، آن‌ها حربه‌ای یافتند تا خبر دیدار رهبری و بشار اسد را کنار بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: از رفتار کودکانه آقای ظریف گلایه مندیم، این رفتار هم از نتایج برجام است، اگرچه این رفتار‌ها دل‌ها را خون می‌کند، اما در مقابل ایران اسلامی سفیرانی دارد که جبران این ضعف ها، بی تدبیری‌ها و ناجوانمردی‌ها را می‌کنند مثل خبر شناسایی پیکر شهید «حمید محمدرضایی» که در این ایام عامل شادی دل مردم شد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه باید به خاطر بصیرت مردم شکرگزار خدا باشیم، گفت: دشمنان سرمایه گذاری بسیار زیادی کردند که با جریان داعش به کشور ما آسیب بزنند، اما علت اینکه نتوانستند این کار را انجام دهند وجود با برکت مساجد، مردم متدین و با بصیرت، رهبر انقلاب، وحدت و همدلی مردم بود.

وی افزود: دشمنان وقتی نتوانستند مستقیم به ما آسیب بزنند، پروژه خود را به دیگر کشور‌ها بردند تا از آن طریق به ایران آسیب بزنند و در آن مسیر نیز شکست خوردند و مردم ما در آن مبارزه هم به پیروزی رسیدند.

نماینده، ولی فقیه در استان اظهار کرد: زمانی هواپیما‌های بعثی‌ها شهری را بمباران می‌کردند و یا هدف موشک قرار می‌دادند و افراد بسیاری به شهادت می‌رسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اذعان کرد: این ایام زمانی است که بعثی‌ها وقتی در جبهه‌های جنگ نتوانستند با رزمندگان ما مقابله کنند به پشت جبهه‌ها هجوم آوردند و خانه و زندگی مردم را خراب کردند تا در جبهه‌ها تزلزل ایجاد کنند.

وی افزود: رژیم بعث به دنبال جنگی بود که بتواند خرمشهر و آبادان ایران را تصرف کند برای همین به بمباران و جنگ شهری روی آوردند.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: رژیم بعث در دوران هشت سال دفاع مقدس شهر سردشت را بمباران شیمیایی کرد، هنوز مردمان مظلومی هستند که از این بمباران زجر می‌کشند و به سختی نفس می‌کشند، امروز باید قدردان امنیت حاکم بر کشور باشیم و خانواده‌های شهدا را مورد احترام قرار دهیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به بشار اسد گفت: سال هاست که امریکا با نفوذ عمال خود در سوریه جنگ به راه انداخته است، بشار اسد می‌توانست مثل بسیاری از حکام خائن کشورش را ترک کند و با آسایش به همراه خانواده اش در کشور دیگری ساکن شود، اما با حمایت جبهه مقاومت ایستاد تا پای اسرائیل و استکبار جهانی به سوریه باز نشود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: امروز سوریه با مقاومت و ایستادگی جزو جبهه مقاومت قرار گرفته است و رهبر معظم انقلاب اخیرا در دیداری که در تهران با رئیس جمهور سوریه صورت گرفت، وی را قهرمان عرب نامیدند و زمانی که سید حسن نصرالله تصاویر دیدار رهبری و بشار اسد را دیده بود از اقتدار جبهه مقاومت اشک شوق بر چشمان نشست.

وی در ادامه به در پیش بودن روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت:: باید تلاش کرد تا بسیج مردمی برای درختکاری ایجاد شود.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه بر اهمیت پرداخت زکات تاکید کرد و گفت:: غیر از واجبات مالی باید سعی شود تا در این وضعیت اقتصادی نامناسبی که بر کشور حاکم است حامی و کمک رسان محرومان و فقرا و ضعفا باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: روز احسان و نیکوکاری را در پیش داریم، سعی کنیم تا در ایام نزدیک به سال نو دلی را شاد کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن