ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9982
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۶:۲۶
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم، به تأسی از رزمندگان دفاع مقدس پا در عرصه دفاع نهادند

مدافعان حرم، به تأسی از رزمندگان دفاع مقدس پا در عرصه دفاع نهادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا», نشست تخصصی عصر مدافعان حرم به همت انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس در تالار گفت وگوی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با حضور نویسندگان و اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست سعید علامیان دبیر کل انجمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا», نشست تخصصی عصر مدافعان حرم به همت انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس در تالار گفت وگوی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با حضور نویسندگان و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست سعید علامیان دبیر کل انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس گفت: رزمندگان مدافع حرم، به تأسی از رزمندگان دفاع مقدس که در جنگ تحمیلی در جبهه حاضر شدند، در جهت پاسداری و دفاع از حریم اهل بیت، راهی جبهه های کشورهای اسلامی می شوند.

وی در ادامه افزود: بصیرت و همت مدافعین حرم که از سایر کشورها، همچون بحرین عراق و ایران و در نبرد با تکفیری ها که مقابل دین اسلام، قدرت نمایی می کنند، الگویی مثال زدنی برای سایر دوستداران اسلام به شمار می روند.

علامیان با اشاره به نقش رسانه ها در انتقال مضمون فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در دوران دفاع مقدس رسانه ها اخبار جنگ را پوشش می دادند، عکاسان و روزنامه نگاران نیز همپای رزمندگان دارای فعالیت و حضوری فعال بودند و امروز اثر این حضور فعال را مشاهده می کنیم.

وی اظهار کرد: اگر مسئولین در  امر رسانه مبحث مدافعین حرم شرایط را برای حضور عکاسان، خبرنگاران و روزنامه نگاران فراهم کنند، قطعا با حضور حداکثری رسانه ها و تهیه عکس، گزارش و مستند و سفرنامه پیرامون شهدای مدافع حرم خواهیم بود.

در پایان این نشست از خانواده مستند ساز شهید مدافع حرم «هادی باغبانی» ، «حسن قائدی» عکاس مدافع حرم و  محسن اسلام زاده جانباز مستند ساز مدافع حرم تجلیل و قدردانی شد.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ساعت 13 روز جمعه (14 آبان ماه) با حضور اصحاب رسانه در محل مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

در نمایشگاه امسال 40 روزنامه، 13 خبرگزاری، 23 رسانه در حوزه دین و اندیشه، 86 رسانه در حوزه فرهنگ و هنر، 96 پایگاه خبری و هفته‌نامه سیاسی و اجتماعی، 79 رسانه با محوریت خانواده و 11 عنوان نشریات تخصصی کودکان حضور دارند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به‌مدت یک هفته تا 21 آبان‌‌ماه از ساعت 9:30 تا 20:30 پذیرای علاقمندان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن