ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99827
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن به تروریستی خواندن حزب الله

واکنش رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن به تروریستی خواندن حزب الله

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن که از حمایت ریاض برخوردار است در دیدار با جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس مدعی شد که نیروهای یمنی در اجرای توافق الحدیده با […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن که از حمایت ریاض برخوردار است در دیدار با جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس مدعی شد که نیروهای یمنی در اجرای توافق الحدیده با وجود گذشت بیش از 80 روز از امضای توافق استکهلم تعلل می کنند.

این ادعای رئیس‌جمهور فراری یمن در حالی مطرح شده است که دولت نجات ملی یمن و نیروهای یمنی بارها بر پایبندی خود به اجرای توافق استکهلم و آتش‌بس در الحدیده علیرغم کارشکنی‌های طرف مقابل تاکید کرده اند.

منصور هادی از تصمیم دولت انگلیس مبنی بر تروریستی خواندن حزب الله تمجید کرد و گفت که این تصمیم تاکید بر حمایت حزب الله از شبه نظامیان کودتاچی در یمن است.

جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه اظهاراتی را علیه حزب الله لبنان مطرح کرده و گفت: «تفاوتی بین شاخه نظامی و سیاسی حزب الله وجود ندارد».

حزب‌الله لبنان: تصمیم خصمانه انگلیس «تبلیغاتی» استاستقبال بحرین از تصمیم انگلیس علیه حزب‌الله لبنانذوق‌زدگی آمریکا از اقدام انگلیس علیه حزب‌الله لبنان

هانت، حزب الله لبنان را به زعم خود به تلاش برای برهم زدن ثبات منطقه متهم کرده و مدعی شده بود: «ممنوعیت حزب الله حاوی این پیام است که اقدام این حزب در برهم زدن ثبات منطقه قابل قبول نیست».

رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در ماه‌های گذشته در تلاش برای محدود کردن فعالیت‌های حزب‌الله لبنان، کشورهای اروپایی را برای تروریستی اعلام کردن کل حزب‌الله تحت فشار شدید قرار داده‌اند.

روز چهارشنبه "ساجد جاوید" وزیر کشور انگلیس اعلام کرد دولت این کشور کلّیت حزب‌الله را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

جاوید مدعی شد: «حزب‌الله به تلاش برای بی‌ثبات کردن وضعیت شکننده خاورمیانه ادامه می‌دهد و ما دیگر نمی‌توانیم میان شاخه نظامی آن که پیش از این غیرقانونی شده و حزب سیاسی آن، تمایز قائل شویم، به همین جهت، من تصمیم گرفته‌ام که کل گروه را ممنوع کنم».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن