ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9988
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۱۵
  • 623 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار مسؤولان اقبالیه با خانواده شهید مدافع حرم ذکریا شیری

دیدار مسؤولان اقبالیه با خانواده شهید مدافع حرم ذکریا شیری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حسن تبریزی رئیس بنیاد شهید شهرستان قزوین، معاون و عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه صبح امروز با خانواده شهید مدافع حرم شهید ذکریا شیری دیدار و گفت‌وگو کردند. رئیس بنیاد شهید شهرستان قزوین در این دیدار اظهار داشت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حسن تبریزی رئیس بنیاد شهید شهرستان قزوین، معاون و عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه صبح امروز با خانواده شهید مدافع حرم شهید ذکریا شیری دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان قزوین در این دیدار اظهار داشت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و خدمت به خانواده شهدا اقدامی فرهنگی و ارزشمند است.

حسن تبریزی عنوان کرد: تجلیل از خانواده شهدا موجب افزایش روحیه و انرژی در بین مسؤولان می‌شود.

وی افزود: یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و تکریم و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان قزوین تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی و تمام افرادی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند مرهون خون پاک هزاران شهید، جانباز و ایثارگرانی هستند که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی جانفشانی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن