ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99931
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۲۹
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
هانت: به حوثی‌ها گفتیم اگر خواستار صلح پایدار هستند، باید روابطشان با حزب‌الله را قطع کنند!

هانت: به حوثی‌ها گفتیم اگر خواستار صلح پایدار هستند، باید روابطشان با حزب‌الله را قطع کنند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس، در اظهاراتی مداخله‌جویانه در مصاحبه با این شبکه، خواستار قطع روابط جنبش مردمی انصارالله یمن با جنبش حزب‌الله لبنان شد. او که دیروز به عدن در جنوب […]

هانت: به حوثی‌ها گفتیم اگر خواستار صلح پایدار هستند، باید روابطشان با حزب‌الله را قطع کنند!به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس، در اظهاراتی مداخله‌جویانه در مصاحبه با این شبکه، خواستار قطع روابط جنبش مردمی انصارالله یمن با جنبش حزب‌الله لبنان شد.

او که دیروز به عدن در جنوب یمن سفر کرده بود با این جمله که «به حوثی‌ها هشدار داده‌ام در صورتی که به توافقنامه سوئد پایبند نباشند جنگ دوباره بازخواهد گشت» به نقش انگلیس در جنایاتی که ائتلاف متجاوز به یمن مرتکب می‌شود و به نقش لندن در قتل عام ده‌ها هزار یمنی و آواره سازی صد‌ها هزار یمنی دیگر و ویران کردن یمن اذعان کرد.

وزیر خارجه انگلیس در ادامه این مصاحبه از جنبش مردمی انصارالله یمن خواست روابط خود را با حزب‌الله قطع کنند و در چارچوب مواضع خصمانه لندن در قبال مقاومت اسلامی لبنان گفت: حزب‌الله که در حال حاضر در انگلیس به گروه تروریستی توصیف می‌شود در یمن نیز حضور دارد و ما به طور شفاف به حوثی‌ها توضیح دادیم که اگر بخواهند صلح پایدار برقرار باشد باید روابط آن‌ها با حزب‌الله قطع شود و نباید تحت تأثیر حزب‌الله باشند.

هانت در ادامه یاوه‌گویی‌های خود افزود: ما نگرانی‌های ویژه‌ای از فعالیت‌های حزب‌الله در مناطق دیگری از خاورمیانه داریم؛ زیرا مسئله تنها یمن نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن