ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99941
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۷:۱۷
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی دولت یمن: اظهارات «هانت» بیانگر نقش کثیف انگلیس در اشغال یمن است

سخنگوی دولت یمن: اظهارات «هانت» بیانگر نقش کثیف انگلیس در اشغال یمن است

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ضیف الله الشامی سخنگوی دولت نجات یمن خاطر نشان کرد سفر جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس به عدن و اظهارات وی جایی هیچ گونه شکی درباره نقش کثیف انگلیس در اشغال یمن باقی نمی‌گذارد. […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ضیف الله الشامی سخنگوی دولت نجات یمن خاطر نشان کرد سفر جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس به عدن و اظهارات وی جایی هیچ گونه شکی درباره نقش کثیف انگلیس در اشغال یمن باقی نمی‌گذارد.

وی افزود پس از عادی‌سازی مستقیم و علنی (با اشغالگران قدس) در ورشو، گام‌های عملی برای بازیابی نقش مخفی انگلیس در جهت اشغال یمن آغاز شده است.

مذاکرات وزیر خارجه انگلیس در عربستان؛ هانت: روابط ما با ریاض استراتژیک است

بر اساس گزارش شبکه المسیره، استعمارگران انگلیسی، جنوب یمن را به مدت بیش از یکصد سال اشغال کرده بودند که در نهایت ملت یمن در انقلاب اکتبر که شراره‌های آن در سال 1963 میلادی روشن شد، آنها را از سرزمین خود بیرون راندند.

انگلیس به شکل گسترده در فراهم کردن حمایت نظامی از متجاوزان سعودی و اماراتی به یمن از طریق فروش سلاح و مدیریت عملیات نظامی با افسران حاضر در اتاق‌های عملیاتی متجاوزان مشارکت دارد.

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه و تحریک آمیز وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد اظهارات هانت نیت و مقصد پنهانی برای تکرار نبرد الحدیده(از سوی متجاوزان) را مورد تاکید قرار می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن